Wat je even kwijt wil #50

Dan koop je toch een andere merk? Opgelost!

Als ik een tamelijk luchtige brochure maak (studieopdracht), waar plaats ik dan een korte verantwoording? Ergens vooraan of aan het eind van het document?

1 like

Ik zou zeggen aan het einde.
Dan kan het eerst gelezen worden en een beeld gevormd worden over de inhoud van de brocure.

Het is nu 9:37, maar voor je gevoel is het pas 8:37!

Dankejwel! Ik ben er zo druk mee bezig dat ik op den duur echt aan alles gaan twijfelen. :’)

Succes! You can do it!

1 like

Volgens mij was Campina de eerst die de plastic dop introduceerde. Dat sloeg aan en andere merken/huismerken namen het over.

Denk dat nu het omgekeerde gaat gebeuren en straks iedereen weer doploos verkoopt. Ander merk is dan vast tijdelijke oplossing. :unamused::sob:

1 like

Het voelt al sinds vrijdag als zondag. Nu is t zondag en moet ik werken. Voelt eerder als maandag. Hoop dat ik de komende weken, maanden gewoon dezelfde dagen werk zodat ik weer een beetje normaal daggevoel krijg.

1 like

Ik ga aanstaande zaterdag een moeilijk gesprek voeren met m’n ouders en ik ben nu al zo zenuwachtig, niet te doen. Er zit natuurlijk nog een volledige werkweek tussen en een hele drukke ook. Ik kan dit gevoel dus echt niet hebben maar het lukt me niet het “uit te schakelen” voor nu, ben zo rusteloos ugh

Misschien schrijf ik maar op wat ik wil zeggen, is het eruit voor nu

8 likes

Insert “Daylight savings” waar dinkleberg staat

3 likes

Ik heb zin om geld uit te geven dat ik niet heb.

3 likes

Mijn droger wordt over een uurtje bezorgd :heart_eyes:

10 likes

Spotify had schijnbaar voor mij besloten dat een zondagochtend zich prima leent voor ‘middeleeuwse muziek’. :joy:

15 likes

Huh iemand appte ja ik ben gaan cafe hoppen gisteren. En dat kan dus in Amsterdam? Wtf, dat je dan voor de deur een biertje of wijntje besteld en dat kan opdrinken en zo alle cafes langsgaat. En heel veel mensen deden dat, nou ik zal wel onder een steen hebben gelegen.

2 likes

Dat denk ik wel haha, dat kan nu bijna overal juist door corona! Je hebt hier ook een high tea versie door de stad, overal een gebakje halen dat leek mij ook wel wat :heart_eyes:

5 likes

Ja ik denk niet dat dit anders is dan al die foodtours die je kan boeken, ik weet ook dat er speciaalbier tours zijn enzo

2 likes

Hangt er wel af waar je in de stad het doet. Op de noordermarkt en gebied er om heen is een alcohol verbod.

En als ik ga wandelen zie ik dat alsnog veel barretjes geen alcohol verkopen. Maar het is wel mogelijk zijn er genoeg die het wel verkopen en waar het ook gewoon kan.

1 like

Ik zit al de hele ochtend never nooit meer te zingen tegen mijn asielkatten. Ze willen graag vandaag nog geadopteerd worden :flushed:

19 likes

Heb je wel een snoepzakje en pakje wicky voor onderweg? Anders is de beleving niet compleet!

9 likes

En zo’n zakdoek met een sinaasappel en pepermuntje.

3 likes