Wat je even kwijt wil #50

Bij mij doet het geluid het wel via de NPO app.

1 like

Huh is dat nu

Ik ben al sinds vanmiddag biertjes aan het drinken, heb na het eten een spelletje met m’n man gespeeld en daarna 2,5 uur online Mario kart gespeeld met videobellen er naast met 6 vrienden. En nu eet ik een tosti met sriracha mayo. Heb de laatste tijd vrij weinig tijd gestopt in iets leuks maken van m’n avonden dus dit was heeeeel welkom. En zo gezellig!

23 likes

Oeh ja lezen is ook altijd een goede! Hoop dat je snel in slaap valt en je morgen beter voelt

@Luzarl ja blijkbaar!!

2 likes

@vitaminwater ik heb er ook echt geen tijd voor dus misschien kunnen we het nog tegenhouden

1 like

Hahahaha echt blij dat ik het in je droom over effector cells heb. Heb wel bruin haar inderdaad!

Kan niet slapen door hooikoortsklachten, bleh zo kut

5 likes

Uhm mijn natuurlijke wekker, het licht, zou mij volgens nieuwe tijd om 8 uur wakker moeten maken. Hoezo is t pas kwart over 7.

1 like

Aaa ik heb een continue kriebel in 1 neusgat. Heel irritant :joy:

1 like

Huh is het nu dus ā€˜eigenlijk’ 8:21 is de klok verzet of? Ik heb het dit jaar helemaal gemist
Of is het eigenlijk 10:21? Haha voel me echt een dombo

3 likes

Ik ben echt geĆÆrriteerd, mijn slaapschema was echt on fleek de laatste tijd terwijl ik echt een mega slechte slaper ben, nou nu natuurlijk weer verpest door die zomertijd grrr

1 like

Zoveel zin in m’n nachtje hotel met jacuzzi en sauna op de kamer zometeen :heart_eyes:

16 likes

Dan koop je toch een andere merk? Opgelost!

Als ik een tamelijk luchtige brochure maak (studieopdracht), waar plaats ik dan een korte verantwoording? Ergens vooraan of aan het eind van het document?

1 like

Ik zou zeggen aan het einde.
Dan kan het eerst gelezen worden en een beeld gevormd worden over de inhoud van de brocure.

Het is nu 9:37, maar voor je gevoel is het pas 8:37!

Dankejwel! Ik ben er zo druk mee bezig dat ik op den duur echt aan alles gaan twijfelen. :’)

Succes! You can do it!

1 like

Volgens mij was Campina de eerst die de plastic dop introduceerde. Dat sloeg aan en andere merken/huismerken namen het over.

Denk dat nu het omgekeerde gaat gebeuren en straks iedereen weer doploos verkoopt. Ander merk is dan vast tijdelijke oplossing. :unamused::sob:

1 like

Het voelt al sinds vrijdag als zondag. Nu is t zondag en moet ik werken. Voelt eerder als maandag. Hoop dat ik de komende weken, maanden gewoon dezelfde dagen werk zodat ik weer een beetje normaal daggevoel krijg.

1 like