Wat je even kwijt wil #50

Ik ga aanstaande zaterdag een moeilijk gesprek voeren met m’n ouders en ik ben nu al zo zenuwachtig, niet te doen. Er zit natuurlijk nog een volledige werkweek tussen en een hele drukke ook. Ik kan dit gevoel dus echt niet hebben maar het lukt me niet het “uit te schakelen” voor nu, ben zo rusteloos ugh

Misschien schrijf ik maar op wat ik wil zeggen, is het eruit voor nu

8 likes

Insert “Daylight savings” waar dinkleberg staat

3 likes

Ik heb zin om geld uit te geven dat ik niet heb.

3 likes

Mijn droger wordt over een uurtje bezorgd :heart_eyes:

10 likes

Spotify had schijnbaar voor mij besloten dat een zondagochtend zich prima leent voor ‘middeleeuwse muziek’. :joy:

15 likes

Huh iemand appte ja ik ben gaan cafe hoppen gisteren. En dat kan dus in Amsterdam? Wtf, dat je dan voor de deur een biertje of wijntje besteld en dat kan opdrinken en zo alle cafes langsgaat. En heel veel mensen deden dat, nou ik zal wel onder een steen hebben gelegen.

2 likes

Dat denk ik wel haha, dat kan nu bijna overal juist door corona! Je hebt hier ook een high tea versie door de stad, overal een gebakje halen dat leek mij ook wel wat :heart_eyes:

5 likes

Ja ik denk niet dat dit anders is dan al die foodtours die je kan boeken, ik weet ook dat er speciaalbier tours zijn enzo

2 likes

Hangt er wel af waar je in de stad het doet. Op de noordermarkt en gebied er om heen is een alcohol verbod.

En als ik ga wandelen zie ik dat alsnog veel barretjes geen alcohol verkopen. Maar het is wel mogelijk zijn er genoeg die het wel verkopen en waar het ook gewoon kan.

1 like

Ik zit al de hele ochtend never nooit meer te zingen tegen mijn asielkatten. Ze willen graag vandaag nog geadopteerd worden :flushed:

19 likes

Heb je wel een snoepzakje en pakje wicky voor onderweg? Anders is de beleving niet compleet!

9 likes

En zo’n zakdoek met een sinaasappel en pepermuntje.

3 likes

Dankzij mijn schoonbroer die gisteravond de hele avond ‘mixdrankjes’ voor me heeft gemaakt heeft niemand gemerkt dat ik geen alcohol meer mag drinken💪🏼

10 likes

Same! Ik ben al helemaal aan het bedenken wat ik aan ga doen en welke route ik ga nemen

Ik lig dus in mijn bed te lezen, wordt er ineens aangebeld. Nu doe ik heel volwassen of ik niet thuis ben :+1: schrok nogal :sweat_smile:

7 likes

Volgens mij kan je in de order zelf op dat info tekentje drukken, dan op ‘helpen’ en dan gewoon op een willekeurige optie klikken. Onderaan staat dan ‘neem contact met ons op’

1 like

Ik ga vandaag mijn favoriete hobby uitvoeren: daydrinking

Echt helemaal zin in, moet nu ff vanwege de avondklok maar eigenlijk is het sowieso superieur aan Savonds drinken.

47 likes

Lekker! Daarom zijn Koningsdag en bevrijdingsdag mijn favoriete feestdagen.

1 like

Dit is toch om te gieren, één magere ster van een kenmerk dat sowieso al niks voorstelt, en trots dat ze er op zijn :joy::sob:

17 likes

Ik zit lekker onder mijn dekbed op de bank met een cappuccino en een kaneelbroodje met frosting, te kijken naar een aflevering van ‘the americans’. Echt mijn lievelingszondag zo :heart_eyes:.

9 likes