Van mij bestaan ook van die kappersfoto’s en het is in mijn geval wel nep. Mijn haar krult en is wat droger van zichzelf. Op kappersdagen zit m’n haar standaard al lelijk en meestal in een knot of staart. De kapper haalt het elastiek eruit en haalt er een borstel doorheen. Mijn haar kan niet droog geborsteld worden dus je krijgt zo een extra pluizige bos stro. En dán maken ze de voorfoto ik schrik ook altijd van m’n eigen haar op die foto, ondanks dat ik weet dat het er normaal echt niet zo uitziet.
Dan doet de kapper haar ding en na alles gaan ze mijn haar glad föhnen en stylen met een halve liter glimspray en olietjes, maken nog leuke grove nepkrullen met een krultang. En daarna maken ze pas de nafoto. ‘Prachtige perfectie’
Wat je niet ziet is dat mijn haar een half uur na het verlaten van de salon alweer half ontploft is, want mijn haar ís niet glad en stijl en wíl niet glad en stijl zijn. Maar mijn eigen haar is vast niet goed genoeg op de nafoto ofzo
Ik zat te zappen en kwam bij TLC extreme couponing uit. Stiekem een heerlijk programma om naar te kijken
Same ik vind het heerlijk als mn kapper mn haar zo fohnt enzo maar meer omdat er iemand aan mn haar zit. Als ik thuis kom was ik het liefst gelijk mn haar en doe ik het zoals ik het zelf doe.
Haha ja. Ik plan kappersafspraken ook altijd zo dat ik daarna meteen thuis mijn haar kan wassen
Ik heb vanmorgen geskate, boodschappen gedaan en mn huisje schoongemaakt. En het is nog niet eens half 2 op een zondag, who am i en wat ga ik de rest van de dag doen?
Dat programma is echt mijn guilty pleasure
Ja mijne ook! Een vrouw heeft een bon voor couscous zegt ze ja we hebben het nog nooit gegeten. Ik neem 134 pakken mee Haha vinden ze het straks niet lekker zit je met je 134 pakken
Fles wijn opentrekken en voldaan met een boek op de bank gaan zitten!
Van mij zijn ook 1x before en after foto’s gemaakt. Op de before zat ik met ongeborsteld haar waarmee ik in de regen had gefietst. En op de after was t natuurlijk perfct gefohnd en alles. Dusja niet helemaal echt idd
Welke? Banana Hair Food?
Nooit geweten dat ik een inhoudsopgave van een document sexy kon vinden.
Ik ben trots op mezelf en m’n lieve vriendinnen/collega’s dat we gisteren samen onze spullen hebben gepakt en zijn opgestapt bij onze toxic werkgever. Het zat ons alledrie al een tijdje (of zeg gerust jaren) niet lekker en we zijn er eindelijk van verlost. Wat een opluchting. Op naar een nieuw hoofdstuk in m’n leven.
Derde dag ziek thuis van werk (donderdag gevaccineerd en echt beroerd van geweest), voel me goddank vandaag echt wel een stuk beter. Zit nu moed te verzamelen om voor het eerst in 3 dagen mijn appartement te verlaten, moet de vuilniszak weggooien en er ligt een kookboek in de brievenbus beneden die ik wil pakken.
Door dit hier te typen hoop ik mezelf te motiveren, hopelijk werkt het
Ja ik ken ook een aantal van zulke fans. Tori Amos heeft hier in Nederland een selectief groepje fans (die zichzelf ook echt als de elite onder de fans zien en zich ernaar gedragen), als zij tourt nemen ze maanden lang vrij van hun werk en volgen ze haar op elke stop in haar Europese tour, dat waren er in 2017 25(!!).
En dan elk concert bij de meet en greet aanwezig zijn en ermee pochen. Ik snap daar ook echt helemaal niks van. Ze sparen ook puur voor dat soort periodes en zijn dan in die paar maanden al hun geld kwijt door de kaartjes, reizen en de rest.
ja HALLO kan deze dag ff niet zo snel gaan. geeeeeeeeeeez.
Wat een heerlijk lui dagje zo. Mag ook wel na tien uurtjes slapen over het hele weekend (eigen schuld hoor haha).
Alleen krijg ik dan vaak irritante gesprekken bij goedkopere kappers:
Je gebruikt niet dagelijks een föhn? Nope
Je hebt geen stijltang? Jup
Je wast niet dagelijks je haar? Jup
Blablabla onze producten MAAR DAN MOET JE WEL DAGELIJKS JE HAAR WASSEN nmsvpe
Moeilijk te geloven dat het vanaf morgen opeens stralend lenteweer zou moeten worden.
Jij werkt(e?) toch bij een piercer in Amsterdam? Moeten we daar niet meer heen? #ffboycot
(Als dit weg moet moet je het zeggen)
Ja mensen moeten zelf weten wat ze met hun geld doen en als ze blij worden van alle concerten meepakken, why not. Maar precies wat je zegt, t gaat vaak gepaard met een arrogantie van heb ik jou daar.