Ik ben nu 6 weken geleden begonnen met hardlopen en het doet me zo goed. Krijg er zoveel energie van en het is gewoon fijn om iets te doen. Niet alleen fysiek maar ook zeker mentaal. Ik heb 6 weken lang te grote sportkleding van mijn vriend aangehad en nu mag ik leuke sportpakjes kopen van mezelf.
Precies en sommigen vergallen daardoor ook nog eens het plezier van anderen omdat ze altijd haantje de voorste willen zijn. Dat is denk ik het enige aspect van concerten (en andere evenementen) dat ik niet mis!
Ja, er zijn bijvoorbeeld enorm veel fans die naar 1 concert gaan en dolgraag hun idool een keer willen ontmoeten maar de kans niet krijgen omdat dat groepje vaste fans steevast zorgt dat ze vooraan de rij staan en er vaak geen ruimte/tijd meer is voor die ene fan die niet “in the know” is etc. Dan denk ik jemig waarom moet je een artiest keer op keer ontmoeten? 1 m&g per tour is toch meer dan genoeg?
ik heb een test pluk haar in de bleek zitten van Crazy Colors. Ben benieuwd of ik dadelijk een pluk haar minder heb.
Ik snap helemaal dat je trots bent op je vriend en dat wil vertellen, maar deze meneer heeft er niet om gevraagd om gefotografeerd en op internet geplaatst te worden. Zonder foto’s is dit ook al een mooi verhaal
Mijn achternichtje is zo’n persoon. Ze is enorme stalker fan van een Nederlandse artiest. Al zo vaak bij meet&greets geweest dat hij haar inmiddels bij naam en alles kent. Je ziet op de foto’s ook dat hij het inmiddels irritant vindt als ze er weer is .
Oke applaus voor je vriend. Maar waarom staat die meneer nu online?
Pff ik keek naar buiten en m’n fiets lag op straat? Kan niet zijn omgevallen, daar lag ie te ver voor op straat. Echt wtf. En m’n leuke kattenfietsbel van 15 euro is kapot:(
Muffins in de oven en de cake staat af te koelen.
Iemand trek?
Grijs lijkt me praktischer maar vind ik zelf ook mooier
Bovenste idd veel mooier. Vind die kleur grijs niet echt bij dat hout passen?
Ik vind de bovenste ook mooier, maar zo snel vies idd! Jammer dat er niet nog iets tussen zit, minder donker en net wat minder licht.
Ik vind het echt zo interessant dat dat daar kan en vind het ook leuk dat mensen dat gebruiken om boodschappen te doen voor de voedselbank oid. Het kan, dus waarom niet?
Welk kookboek?
Is het zoals je verwacht?
Jaa zeker interessant. En voor heel veel gezinnen ook echt broodnodig omdat ze met 2-3 banen nog niet genoeg geld verdienen om te overleven.
Ik hou hier ook van 1+1 is gratis acties, maar omdat in het programma er zo grootschalig aan toegaat met $1000 aan boodschappen voor $2 is het onwijs fascinerend en vermakelijk.
Wat vreselijk veel sterkte:heart:
Ik vind daydrinking met vrienden altijd super chill omdat je dan alsnog op tijd naar bed kan en de volgende dag vaak wel ok bent. Oh god, ik wordt oud.
Wij hebben grijze en witte hoezen bij onze set gekregen en hadden eerst altijd grijs erop, ook met t idee “wit is zo snel vies”. Vorig jaar hebben we toch de witte hoezen erop gehad en dat viel dus reuze mee. Je moet natuurlijk voorzichtig zijn met rode wijn enzo, maar met normaal gebruik zagen onze hoezen er nog prima uit!
Ik snap dit ook echt niet. Ik heb meerdere bands die ik al vaker gezien heb, maar ik ga ze echt niet achterna ofzo. Ik vind een concert en verder op Social media volgen wel helemaal prima.
Klagen ze juist niet als je te vaak je haar wast? Bij mij wel in ieder geval haha.