Wat je even kwijt wil #50

Pff ik keek naar buiten en m’n fiets lag op straat? Kan niet zijn omgevallen, daar lag ie te ver voor op straat. Echt wtf. En m’n leuke kattenfietsbel van 15 euro is kapot:(

1 like

Muffins in de oven en de cake staat af te koelen.
Iemand trek? :rofl:

2 likes

Grijs lijkt me praktischer maar vind ik zelf ook mooier :blush:

4 likes

Bovenste idd veel mooier. Vind die kleur grijs niet echt bij dat hout passen?

1 like

Ik vind de bovenste ook mooier, maar zo snel vies idd! Jammer dat er niet nog iets tussen zit, minder donker en net wat minder licht.

2 likes

Ik vind het echt zo interessant dat dat daar kan en vind het ook leuk dat mensen dat gebruiken om boodschappen te doen voor de voedselbank oid. Het kan, dus waarom niet?

1 like

Welk kookboek?
Is het zoals je verwacht?

Jaa zeker interessant. En voor heel veel gezinnen ook echt broodnodig omdat ze met 2-3 banen nog niet genoeg geld verdienen om te overleven.

Ik hou hier ook van 1+1 is gratis acties, maar omdat in het programma er zo grootschalig aan toegaat met $1000 aan boodschappen voor $2 is het onwijs fascinerend en vermakelijk.

1 like

Wat vreselijk :pensive: veel sterkte​:heart:

1 like

Ik vind daydrinking met vrienden altijd super chill omdat je dan alsnog op tijd naar bed kan en de volgende dag vaak wel ok bent. Oh god, ik wordt oud.

5 likes

Wij hebben grijze en witte hoezen bij onze set gekregen en hadden eerst altijd grijs erop, ook met t idee “wit is zo snel vies”. Vorig jaar hebben we toch de witte hoezen erop gehad en dat viel dus reuze mee. Je moet natuurlijk voorzichtig zijn met rode wijn enzo, maar met normaal gebruik zagen onze hoezen er nog prima uit!

2 likes

Ik snap dit ook echt niet. Ik heb meerdere bands die ik al vaker gezien heb, maar ik ga ze echt niet achterna ofzo. Ik vind een concert en verder op Social media volgen wel helemaal prima.

Klagen ze juist niet als je te vaak je haar wast? Bij mij wel in ieder geval haha.

1 like

Het is eigenlijk meer een bakboek, bakken met Beukers, allemaal “gezondere” baksels en ontbijtjes enzo. Heb er even snel doorheen gebladerd, zie al genoeg dingen die ik wil proberen dus dat is fijn. Staan wel best wat slordige typfouten in, dat vind ik wel jammer, en moet even wat inkopen doen om alles te kunnen maken :sweat_smile: veel verschillende ingrediënten worden gebruikt.

2 likes

M’n vriend heeft allemaal nieuwe drankglazen gekocht. Voor rode en witte wijn, wiskey, sherry of port glazen etc.
Brb, even testen of alle glazen lekker drinken :cocktail::tropical_drink::beers::clinking_glasses::tumbler_glass:

22 likes

Yay droeftoeters, favo woord

9 likes

Die van garnier

Er is ook een shampoo en conditioner van, die wil ik ook nog proberen. Maar dat masker is echt :boom::boom::boom::boom::boom:

4 likes

Heb net veel te dure boodschappen gedaan bij de AH en bedacht me net tijdens het koken van ook al een veel te duur verspakket dat ik zo dankbaar ben voor alles wat ik heb. Niet dat ik rijk ben, maar heb een leuke baan, financieel hoeven we niet op de boodschappen te letten (eten is mijn leven) voor mij de beste man, een fijn huis en mijn familie.

50 likes

Fijn gevoel is dat he. Heb ik ook weleens, dat je je ineens beseft wat je wel niet allemaal hebt.

8 likes

heuuj streng haar test is door staan en ik denk na het eten de rest doen. lekker blond worden.
Maar wat is directions verf vervelend om er uit te krijgen. zelfs met bleken nu.

3 likes