Yes! Nu is mijn dochter aan de beurt
Jij ook weer fit?
Ik heb ondertussen al vijf bakken koffie op maar voel me nog steeds alsof ik elk moment in slaap kan vallen. Ik kan dit echt even niet hebben moet nog zoveel doen voor mijn werk maar heb gewoon nul energie. Het is maar goed dat ik thuiswerk.
Bij mij nu ook. De ene keer wel, andere niet.
Nou ik overleef het allemaal wel
Nou mijn week begint weer goed. Mijn sollicitatiegesprek is geannuleerd, omdat ze de vacature intern opgelost hebben. Kan echt wel even huilen nu, er zijn op dit moment ook helemaal geen vacatures meer bij mij in de buurt voor mijn vakgebied. Ik kan nu als het goed is wel weer iets meer uren krijgen bij mijn huidige baan, maar er is alsnog een groot verschil tussen ongeveer 400-500 euro in de maand en 1600+ in de maand. Lekker kut weer dit
Vervelend zeg! Lekker eten scheelt al iets, geniet daar in ieder geval wel van
Lenteā¤ļø
Ik heb mij net 2x binnen 30 minuten tijd in 2 verschillende situaties afgevraagd hoeveel drama ik wilde maken omdat er dingen gebeuren die onbeschoft zijn.
Antwoord: ik ben een watje en heb alleen een ārustigā handgebaar gemaakt in 1 situatie.
Ik heb click and collect bij de action en ik weet gewoon bijna zeker dat ze het niet gaan hebben. Maar kan die klojoās dus ook niet bellen dus op hoop van zegen.
Een vriendin vroeg vorige week wat ik voor mn verjaardag wil dus heb gewoon wat random dingen opgenoemd zoals knoopjes , ritsen garen enzo. Nu is zij heel creatief dus ben zo benieuwd haha.
Love dat we op werk met kerst altijd VVV-bonnen krijgen. Heb nu sushi besteld en bij bol.com een nieuwe satisfyer.
Voor de mensen die op vakantie gaan ergens vanaf nu tot september en kat/kip/vis thuislaten, ik ben beschikbaar als kattenoppas (heb referenties oa de schoontante van @death_by_sexy hahaha)
Wow ik keek snel uit mān raam en zag precies een grote flats vogelschijt uit de hemel vallen Zag de vogel niet eens want die vloog te hoog voor mān zicht
Op vakantie⦠waar naar tuu?
Er zullen vast wel mensen gaan kamperen dacht ik, naar Egypte lijkt me ook sterk
Nou ik had gelijk, het lag niet klaar. Maar ik mocht zomaar winkelen en ze hadden het wel in de winkel dus nu heb ik toch kunnen inslaan voor mān kinders op school
Serieus goed om te weten
Met fiets naar de winkel om tijd te besparen. Om dat vervolgens te vergeten. En een paar meter voor je huis erachter komen. Dan maar vanavond een avondwandeling.
Bali, Ibiza of Dubai, met je influenza vrienden
Ja is wel leuk, Maar dan hebben we alsnog een probleem. Want ik heb geen dier om op te passen
Details please.