Voor de mensen die op vakantie gaan ergens vanaf nu tot september en kat/kip/vis thuislaten, ik ben beschikbaar als kattenoppas (heb referenties oa de schoontante van @death_by_sexy hahaha)
Wow ik keek snel uit mān raam en zag precies een grote flats vogelschijt uit de hemel vallen Zag de vogel niet eens want die vloog te hoog voor mān zicht
Op vakantie⦠waar naar tuu?
Er zullen vast wel mensen gaan kamperen dacht ik, naar Egypte lijkt me ook sterk
Nou ik had gelijk, het lag niet klaar. Maar ik mocht zomaar winkelen en ze hadden het wel in de winkel dus nu heb ik toch kunnen inslaan voor mān kinders op school
Serieus goed om te weten
Met fiets naar de winkel om tijd te besparen. Om dat vervolgens te vergeten. En een paar meter voor je huis erachter komen. Dan maar vanavond een avondwandeling.
Bali, Ibiza of Dubai, met je influenza vrienden
Ja is wel leuk, Maar dan hebben we alsnog een probleem. Want ik heb geen dier om op te passen
Details please.
OkƩ touwtje springen is vet moeilijk.
Ik vind het lekker om tijdens mn werk een beetje door ad te bladeren maar alles is premium geworden en ik vind het ook niet noodzakelijk genoeg om alle artikelen in die ene site te gooien. Weten jullie nog leuke sites om een beetje te lezen? Ik kijk ook vaak op wikipedia enzo
Ik dacht ook ooit oooh dit moet goed te doen zijn. Nou twee keer springen en was aan het hijgen als een paard joh
Ik verklaar het hangmatseizoen voor geopend
Ja nou dat gaat dan nog wel maar ik kan het gewoon niet. Ik spring er steeds op. Maar een mevrouw die langskwam zei dat het kwam onder mān touw te dun was, het zwiepte niet goed. Dus heb maar vast een nieuw besteld
Zo maar echt
Ga ik onthouden, leuk!
Ohhh man zalig, ik mis mijne
Ik ben getrouwd maar we hebben (nog) geen trouwringen. Dus ik droeg elke dag mijn verlovingsring die ik ook heel mooi vind. Maar ik ben hem sinds vrijdag opeens kwijt.
Hij ligt gewoon niet waar ik hem altijd bewaar en ik heb het hele huis al 2x doorzocht maar ik kan hem niet vinden. Ik krijg er echt buikpijn van elke keer als ik er aan denk.