Wat je even kwijt wil #50

Ahh leuke onverwachte wending van de dag gehad; ben opeens een uurtje gaan lopen met een oude vriendin (van basis&middelbare school) waarmee het contact verwaterd was. Heel gezellig en oude herinneringen opgehaald!

17 likes

Ook bij een kat met diabetes (hij krijgt zijn insuline via een injectienaald)? :slight_smile: Ga je sowieso wel even onthouden voor het geval dat.

Jahoor als je me laat zien hoe dat moet dan durf ik het aan! Als jij dat ook durft

1 like

Het is niet zo heel moeilijk en hij is vrij gemakkelijk, dus dat scheelt. :slight_smile: Zijn broer is een ander verhaal, maar die heeft gelukkig geen diabetes.

2 likes

Picnic staat om de hoek en er staat: … is over dertien minuten bij je. Wat de fuck ben je aan het doen vriend.

5 likes

Ik heb een voor mij nieuwe vega kip burger ontdekt en hij zo lekker. Ik heb er ook nog een plak plastic cheddar kaas overheen gedaan :heart_eyes: Voor die van morgen even een bolletje halen en dan een broodje kipburger er van maken.

Haha, ik dacht hetzelfde.

Jouw 37 Lions aan het tellen

19 likes

Iemands boodschappen opeten.

1 like

Ey 37 zakken. Ja ben benieuwd of ze er allemaal zijn

2 likes

Gaat weer van alles mis in m’n hoofd, merk dat ik m’n super grote tegenzin voor werk weer omzet in gekke eet gedachten en had nooit gedacht dat ik na 10 jaar nog steeds in verleiding kan worden gebracht om weer gewoon slecht te ‘willen’ gaan/slechte coping toe te passen :’)

Ik heb morgen een winkelafspraak bij TKMAX en ben een soort van zenuwachtig.

3 likes

IMG_20210329_205524

Volgens mij zijn het 39 zakken. En de bezorger dacht dat ik gewoon verslaafd was

65 likes

Deze foto is heel klein op mijn telefoon en toen ik erlangs scrolde dacht ik heel even dat het allemaal kakkerlakken/kevers waren :dizzy_face:

26 likes
9 likes

Ik haat het zo dat ik zo moe ben na mn werk. Ik werk, ik douche, ik eet en dan daarna vind ik mezelf kwijlend op bank

4 likes

Hier wordt ik extreem nostalgisch van.

1 like

Welke vega kipburger had je?

1 like

Voor een één april grap hahah

5 likes

Ik wil graag de verraders terugkijken maar kan aflevering 1 niet kijken. Weet iemand een linkje? Durf niet in t topic te kijken want bang voor spoilers