Wat je even kwijt wil #50

Videoland

1 like

Ik zat dit te kijken en voel mij opeens zo oud, ik vind dit zo cringe. Maar is dit waar de jeugd nu fan van is?

5 likes

Zij is echt 5 miljoen waard geloof ik, zo populair is ze. En dat met een paar dansfilmpjes van 60 sec.

Ik vind haar superknap, maar die dansjes slaan toch echt nergens op.

3 likes

Als ze niet zo knap was was ze ook niet zo famous voor haar dansjes geworden denk ik.

3 likes

Nu ben ik heel benieuwd naar de grap dan!

Jamin gaat wel heel ver in het uitvoeren van hun 1 april grap (naam veranderen naar Japlus). Zelfs hun webadres is aangepast :joy:.

16 likes

Leuk! Legally Blonde is op tv!
929c97f3d514c7e2b45175152d68320a

15 likes

Ik loop al dagen te verkondigen dat mijn sup aan vast zit in het suez kanaal en nu dat schip net los is krijg ik een mail dat mijn sup aangekomen is in het soteercentrum.

Dit kan geen toeval zijn!! :flushed:

9 likes

Lief dat je het vraagt! Ja opzich wel goed! Ik stond echt binnen 25 min weer buiten gelukkig. Ik heb alleen nog niets kunnen eten na de behandeling en zit nu eindelijk na wat paracetamol aan de olvarit, en damn, met een beetje pesto en zout is het best prima!

-niet lezen als je last heb van tandartsangst-

Alleen zat mijn verstandskies horizontaal en moest ze hem 45 graden zien te draaien om hem er uit te krijgen. Er moest ook bot weggehaald worden dus ik heb het zelf wel als naar ervaren, haha. Geen pijn
oid, maar gewoon rot vanwege het geluid en de druk! Ik ging bijna janken :joy: Over twee weken gaan de andere kiezen er uit, dus daar zie ik wel tegenop.

Ik lig in bed en ben nog niet moe dus wil een podcast op spotify luisteren. Iemand een aanrader van max een uurtje?

1 like

Ik heb nog niet bij gelezen dus misschien ben ik spuit elf maar ik zag laatst een Bob Ross workshop voorbij komen, dat is misschien ook wel leuk.

3 likes

Dying for sex!

Thanks! Nog een speciale aflevering?

1 like

Man man man de podcast seizoen 1 klussen

2 likes

Nee dat niet perse. Gewoon met de eerste beginnen. Het is namelijk een verhaal verteld door twee vriendinnen. Ik vond het erg vermakelijk en soms ook wel verdrietig.

2 likes

De crispy ā€˜kip’ burger van vivera. Ik had hem in de pan gebakken en hij werd ook echt lekker knapperig/crispy.

Stond dat het ook in de oven kon maar daar had ik mijn bedenkingen bij.

3 likes

Ja ik heb m dus in de airfryer gedaan en niet knapperig te krijgen. Dit is er echt 1 voor in de koekenpan.
Vond de smaak wel erg lekker, dus ga t volgende keer zo doen.

1 like

Ja in de koekenpan was hij echt perfect. En de smaak is inderdaad erg lekker. Ik ga hem morgen met een broodje en sla en beetje saus maken :heart_eyes:

We hebben morgen om 9.00 relatietherapie, maar mijn man heeft altijd echt een fucking ochtendhumeur dus dat gaat leuk worden :joy:

Huh @Foefjeisthuis waarom ik nu op jou reageer, don’t know sorry

2 likes