Ik heb nog niet bij gelezen dus misschien ben ik spuit elf maar ik zag laatst een Bob Ross workshop voorbij komen, dat is misschien ook wel leuk.
Dying for sex!
Thanks! Nog een speciale aflevering?
Man man man de podcast seizoen 1 klussen
Nee dat niet perse. Gewoon met de eerste beginnen. Het is namelijk een verhaal verteld door twee vriendinnen. Ik vond het erg vermakelijk en soms ook wel verdrietig.
De crispy ākipā burger van vivera. Ik had hem in de pan gebakken en hij werd ook echt lekker knapperig/crispy.
Stond dat het ook in de oven kon maar daar had ik mijn bedenkingen bij.
Ja ik heb m dus in de airfryer gedaan en niet knapperig te krijgen. Dit is er echt 1 voor in de koekenpan.
Vond de smaak wel erg lekker, dus ga t volgende keer zo doen.
Ja in de koekenpan was hij echt perfect. En de smaak is inderdaad erg lekker. Ik ga hem morgen met een broodje en sla en beetje saus maken
We hebben morgen om 9.00 relatietherapie, maar mijn man heeft altijd echt een fucking ochtendhumeur dus dat gaat leuk worden
Huh @Foefjeisthuis waarom ik nu op jou reageer, donāt know sorry
Zal ik een wimperlift nemen
Het is de afgelopen maand zo ontzettend druk op t werk. Pfff ik werk tering hard en maak extra uren en alsnog red ik t niet.
Ja
Mijn typische (adhd) brein.
Ik moet iets boeken, krijg er al een maand lang een melding voor iedere x. Maar ik durf het niet te boeken want ik ben bang dat ik te laat ben en het al vol zit en dan heb ik een probleem.
Dus boek ik het helemaal niet zodat ik ook geen probleem heb. Maarja ondertussen ben ik steeds later.
En ik durf niet om hulp te vragen bij mān groepje omdat het zo iets kleins en makkelijks is dat het als falen voelt als ik niet zelf dat ene mailtje kan sturen
Jeppp
Mn oma heeft een vette bult op der achterhoofd, want ze is gevallenā¦Van een stoel, want ze was erop gaan staan om het raam dicht te doen? Hahahahaha je bent 85 ga lekker breien ofzo
Ik was onverwacht pas vrij laat klaar met werk en door de stad fietsen om half 12 voelde echt alsof ik terug kwam van uitgaan omdat het zo rustig was, wat een nostalgie
āKortpittige schijtgerdaā⦠waarom moet dat nou weer zo
De later-iets-kunnen-mailen-functie van Microsoft is een godsgeschenk. Nu hoeven studenten niet te denken āheeft die Helvegen geen leven of zo, om 4/5 uur je cijfer gemaild krijgen.ā
Ik bedoelde eigenlijk gratis. Ik heb geen abonnementen op streamingsdiensten etc behalve netflix
Omg dit is echt de grappigste podcast die ik ooit geluisterd heb