Zal ik een wimperlift nemen
Het is de afgelopen maand zo ontzettend druk op t werk. Pfff ik werk tering hard en maak extra uren en alsnog red ik t niet.
Ja
Mijn typische (adhd) brein.
Ik moet iets boeken, krijg er al een maand lang een melding voor iedere x. Maar ik durf het niet te boeken want ik ben bang dat ik te laat ben en het al vol zit en dan heb ik een probleem.
Dus boek ik het helemaal niet zodat ik ook geen probleem heb. Maarja ondertussen ben ik steeds later.
En ik durf niet om hulp te vragen bij mān groepje omdat het zo iets kleins en makkelijks is dat het als falen voelt als ik niet zelf dat ene mailtje kan sturen
Jeppp
Mn oma heeft een vette bult op der achterhoofd, want ze is gevallenā¦Van een stoel, want ze was erop gaan staan om het raam dicht te doen? Hahahahaha je bent 85 ga lekker breien ofzo
Ik was onverwacht pas vrij laat klaar met werk en door de stad fietsen om half 12 voelde echt alsof ik terug kwam van uitgaan omdat het zo rustig was, wat een nostalgie
āKortpittige schijtgerdaā⦠waarom moet dat nou weer zo
De later-iets-kunnen-mailen-functie van Microsoft is een godsgeschenk. Nu hoeven studenten niet te denken āheeft die Helvegen geen leven of zo, om 4/5 uur je cijfer gemaild krijgen.ā
Ik bedoelde eigenlijk gratis. Ik heb geen abonnementen op streamingsdiensten etc behalve netflix
Omg dit is echt de grappigste podcast die ik ooit geluisterd heb
Wakker worden van een compleet vogel concert
En wat zal ik eens aan doen vandaag met 20 graden?
Oh oh ik hoor allemaal geknaag op het plafond
Ik ging laat slapen want misschien zou ik dan uitslapen vandaag. Nou nee. Nu ben ik moe en wilde veel doen maar meh.
Wel al wandelingen uitgezocht voor denkbeeldige vakantie
Vannacht iets beter geslapen weer dan afgelopen nachten, maar nog steeds niet top, en vroeg wakker. Gisteren dan meer dan 14 km gewandeld⦠nou als dat laatste is wat ik elke dag moet gaan doen om maar een beetje te kunnen slapen dan wordt dat nog wat
Gelukkig vandaag 1 uurtje kringloop dus daar maar kilometers maken
Ik kom helemaal enthousiast de woonkamer binnen met mijn jurk aan, blote voeten, blote benen, raam lekker wijdt open. Is het nog behoorlijk fris
Dus ik heb nu heel charmant sokken en pantoffels onder mijn jurk en het raam lekker dicht
Ik lig nog in bed heb opeens best erge steken rechtsonder in mijn buik. Kut, hoop echt niet dat t straks blinde darmontsteking is ofzo. bewegen gaat lastig doet pijn.
Haha ja ik ervaarde dezelfde teleurstelling! Gisterochtend was er nu al zon
Ik wil zo graag naar buiten maar heb nog wat symptomen dus het mag echt niet (Corona) Ik heb hier binnen maar tot 11 uur zon dus ik zit nu tegen het raam aangeplakt om toch een beetje te te kunnen genieten van het mooie weer vandaag, wat een arremoei
Haha ja was gister al een stuk warmer in de ochtend. Ik heb nu ook echt geen zin om wat anders aan te gaan doen