Misschien kan @Blarn je er even van overtuigen dat het écht geen blindedarmontsteking kan zijn
Wat dan??
Ik zie dat het ook pas einde vd middag boven de 20 graden is, jammur. Nja moet toch werken
@Masterchef savage
Ik weet niet waarom je niet kan slapen hoor (misschien ligt het wel aan heel iets anders, dan mag je dit negeren),
maar onderzoek wijst uit dat je niet beter slaapt als je fysiek moe bent. Iemand die een marathon heeft gerend slaapt bijv niet beter dan iemand die de hele dag op de bank heeft gezeten. Je hersenen moe maken werkt wel, bijv door te lezen of te puzzelen!
Als je erop drukt en loslaten doet meer pijn dan de druk zelf, is er wel een kans dat het blindedarmontsteking is. Even in de gaten houden en bij twijfel HA bellen.
Erop drukken doet wel veel pijn, ik weet niet of loslaten echt meer pijn doet. Ik kom niet uit bed gewoon omdat bewegen echt t erger maakt aah. Hier heb ik toch helemaaal geen zin in
En echt specifiek rechtsonder? Zou ff bellen, better safe than sorry!
Haha sorry zie opbiechttopic (hoe link ik een post? #dommeforumvragen)
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/1047?u=frozenflame
Hierom!
Maar ik zou inderdaad even de huisarts bellen!
@Masterchef onder de betreffende post dat kettinkje en dan link kopiëren.
Alleen snap ik nu niet waarom er geen preview komt, maar hij linkt wel goed volgens mij.
Oeps! Die pagina bestaat niet of is privé.
Dit probeerde ik ook net, maar omdat ik ook masterchef erachter zag staan (waar bij jou frozenflame staat) en er geen preview kwam, twijfelde ik of ik het goed had gedaan.
@Nysmn Heb je toegang tot het members only gedeelte? Want de link werkt wel gewoon!
Neee heb ik niet! Nog niet aangevraagd.
Was gister te laat naar de bakker gegaan dus mijn favo brood was al op, dus ben vanmorgen extra vroeg opgestaan om brood te halen. Maar had echt een slechte nacht en was nog super moe dus mijn kleding over mijn pyjama aangetrokken. En nu lig ik gewoon weer lekker in mijn bed maar wel met lekker vers brood in de kast
Ja zelf ook niet per se een idee waardoor het precies zo wisselend is, heel irritant, maar soms lig ik echt met opperste staat van paraatheid in bed zegmaar. Heb zelf altijd het idee dat ik dus juist wel beter slaap als ik maar fysiek moe genoeg ben ipv wanneer ik heel de dag niks heb gedaan. Maar dat zal waarschijnlijk dan inderdaad liggen aan de gemiste mentale uitdaging. Toch dat boek maar eens gaan pakken!
Ik had een paar weken geleden vandaag en morgen vrij genomen om overuren op te maken… kan niet beter uitkomen qua weer! Straks naar een hotel aan het strand.
Ik heb eergisteren iemand verteld dat ‘ie echt geen blindedarmontsteking kon hebben met een beetje buikpijn, en het bleek wel zo te zijn. Dus zou gewoon even bellen! Just to be sure.
Hahaha shit
Ik ben nu uit bed kunnen komen en nadat ik op mijn rug kon liggen ipv mijn zij ging het al veel beter met de pijn! Geen idee hoe en waarom, maar hoop dat het zo blijft.
Ik gister helemaal blij dat dansen weer door zou gaan. Blijkt het op een locatie te zijn waar ik niet kan komen met ov.
Later was ik helemaal blij dat ik een nieuwe mobiel had besteld. Krijg ik net mail dat die niet op voorraad is.
Oke laat allemaal maar zitten dan joejoe.
Bedenk mij nu dat er waarschijnlijk geen preview komt, omdat het dus vanuit een members only topic is.
Ik zou toch ff de huisarts bellen. Ik heb blindedarmontsteking gehad en ik kon inderdaad alleen op mn rug liggen, maar op een gegeven moment kon ik helemaal niet meer bewegen van de pijn…