Haha ja daar kwam ik ook net achter. Hier ook gewoon aan het werk. Dan maar eind van de middag even van de zon genieten
Zometeen mn sollicitatiegesprek Spannend!! Zeker omdat het al 3 jaar geleden is dat ik op zoān gesprek ben geweest
Ik heb een siliconen cakevorm tegen het plafond gegooien (het is boven de keuken) en dat hielp niet. Maar toen de buren wakker werden en door hun huis gingen lopen stopte het kort daarna geloof ik. Nouja ik heb er geen last van zolang het boven de keuken is.
Ging gisteren even naar de supermarkt en toen was er een volwassen vrouw die mij zag, naar mijn haar keek en keihard moest lachen. Maar dan wel zo dat ze nog even snel haar hoofd om probeerde te draaien.
Why zijn mensen zo judgy?
Jeetje wat flauw. Bemoei je met je eigen.
Ik vind je haar overigens echt fantastisch.
Dit vind ik dus ook. Weet nog wel vroeger dat mensen heel erg veroordelend waren over je alto/emo stijl etc. Maar het verbaasd mij dat dit nu nog steeds zo is schijnbaar. En eerlijk, het boeit me ook geen fuck wat ze denkt maar vind het zo bekrompen dat je niet zoiets kunt hebben van; Good for u girl. Of: NMSVPE
En dankjewel, lief! <3
Ik heb al zo weinig contacturen, zijn mijn lessen vandaag en morgen om onduidelijke redenen ook gecanceld. We zien elkaar donderdag pas weer. Kan daar zo verdrietig van worden, ik wil dingen lerenā¦
Ik vind je haar fab!!! Mensen zijn stom.
Wat achterlijk! Ik vind jouw haar fantastisch!! Zou willen dat ik er zelf de ballen voor hadā¦
Nu met het 100% thuiswerken heb ik zoiets van; ik doe het. dadelijk als ik weer terug naar kantoor moet dan eh⦠uitgroeien Dus als je volledig thuiswerkt zou ik het gewoon doen om te proberen! This is the moment
Wow wat spannend!! Succes
helaas werk ik volledig op kantoor haha. In een vrij conservatieve omgeving ook nog. (lees: een spijkerbroek is uit den boze)
Ik ben nu zo benieuwd naar je haar! Niet om te judgen natuurlijk maar gewoon benieuwd! Heb je het ergens gepost?
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat mensen gewoon zomaar, uberhaupt, naar anderen gaan staan loeren laat staan iemand uitlachen. Wat is dat voor kinderachtig pest gedrag?
Wat heeeeerlijk dit weer, word weer helemaal uit mān winterdip getrokken.
Helaas de hele dag binnen studeren. Maar goed kan iig wel zien dat de zon schijnt buiten
Yes, gisteren gepost in een spoiler.
Vind het ook echt heel bijzonder gedrag bij volwassenen.
Ben al wakker sinds zondag en ik voel me eigenlijk best oke. Normaal als ik te laat naar bed ga dan ben ik de volgende dag schijndood, dus ben positief verrast.
Vind het een supertof kapsel, en eerlijk anno 2021 is hier toch ook niks āraarsā meer aan behalve dat het gewoon heel cool is? Ik denk dat er zelfs best wat mensen zijn die ook gewoon buiten corona om naar hun werk etc. gaan met zoān soort kapsel, er zijn tegenwoordig zoveel stijlen door elkaar, love it!
Dat mens die je stond uit te lachen is zelf gewoon raar.
@Clancy Zo naar altijd dat soort mensen. Ik heb het ook gehad in een supermarkt. Bij mij ging een keer zoān vrouw een vieze blik trekken en met een grote boog om me heen Dus ging ik daarna expres vlak achter haar staan (pre corona) in de rij bij de kassa
Probeerde ze nog bangig van me weg te schuivelen. Idioten. Hoop dat je het je niet aantrekt
Als je lang haar hebt kan je je punten kleuren en verstoppen in een knot!
Maar die kun je dan gelijk weer unliken toch