Ik kan echt prima engels en me ook goed verstaanbaar maken, maar als ik ineens een Engels sprekende klant aan telefoon krijg dan gaat het in mijn hoofd zo
Dan weet ik gewoon niet meer hoe ik hallo moet zeggen of echt de meest simpele dingen gaan dan fout, slaat echt nergens op.
Wat voor werk doe je nu?
Ik wilde gaan wandelen in mijn lunchpauze maar toen ik mijn agenda opende zag ik dat ik meetings tot minstens 15u heb
Zo heb hem aangepast voor je. Ze mocht willen dat ze zulk cool haar had
Ik ben vorige week geopereerd en moet nu veel op bed liggen maar ik ben daar zo slecht in. Ik verveel me helemaal dood en voel me zo nutteloos. Heb ook geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen of te lezen. Ben nu als een idioot online aan het shoppen maar heb al 5 mandjes vol maar niets besteld want heb eigenlijk niets nodig. Stomme stomme dag.
Ik had in de winter in de aanbieding echt de meest fantastische zomerjurk ooit gekocht en heb er sindsdien echt wekelijks aan gedacht dat ik niet kon wachten om hem aan te doen, en vandaag is het eindelijk zo ver en ik voel me zo fancy
Fotooo!
Ik ben aan het wachten op een telefoontje en kan daarna de zon in. Zoveel zin om mân leren jasje weer te kunnen dragen in plaats van mn enorme winterjas
Ik ben een serie aan het kijken en ben nu bij de musicalaflevering beland⊠alle acteurs lijken zelf te zingen (en ze doen het best aardig!), behalve ééntje waar duidelijk een professionele zangeres is ingezet. Maar haar stem lijkt er niet eens op, en het klinkt heel raar door het grote niveauverschil zo jammer! Was beter geweest als ze hier iemand achter hadden geplakt met een vergelijkbare stem die ook âgewoon wel aardigâ kan zingen, dat had beter ingeblend haha.
Ze hebben het verder wel leuk gedaan wat alle karakters reageren ook raar op het zingen i.p.v. dat ze doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Is veel te warm joh! Je hoeft echt geen jas aan vandaag
Weet je waar ik nou echt een lentegevoel van krijg? Van de geur van mân hooikoortsneusspray in mân neus
Herkenbaar!
Ik neem mijn woorden terug, ik zit nu in de zon te lunchen en het is hemels warm
Herstellen is ook saai (maar je lichaam is keihard aan het werk), misschien kan je (beginnen met) handwerken? Borduren/breien/haken/kleuren? Dan ben tenminste bezig (en kan je echt leren, zoveel uitleg overal te vinden online) en is best afleidend/ontspannend met serie/muziek erbij!
Beterschap nog.
Haha same! Het is binnen 26 graden en ik heb net heerlijk een rondje in mijn jurk gelopen en nu in het open raam vol in de zon lunchen
Hahaha zo fijn he! Wel een rollercoaster aan emoties maar dan heb je ook wat!
Hahah precies! En morgen weer waarschijnlijk precies het zelfde.
Oh en eind van de dag ook weer de shock dat het ineens weer fris is
Een random musicalaflevering midden in een serie is altijd kut
Oe welke serie??
Dynasty seizoen 2 en 3 zijn sowieso al fucking raar maar dit is wel de kerst op de taart hahaha.