haha Dynasty is echt zo lekker fout. was mijn favo serie in de sportschool
Haha ja seizoen 1 vond ik nog wel oprecht leuk maar ze komen nu steeds met zulke rare verhaallijnen aanzetten, echt niet meer serieus te nemen. En toch blijven kijken hĂš
Ik moest ineens weer denken aan deze campagne van SIRE: SIRE - Optieven ouwe graftak - YouTube
Ik ga stuk haha
Mijn vriendinnen en ik zeggen nog wel eens tegen elkaar âoptyfen ouwe graftakâ
jaa het is oprecht gewoon verslavend!? maar zo fout. er klopt geen kant van antuurlijk. Ook wel mooi dat ze ieder seizoen een nieuwe vrouw hebben die dan weer de rol over neemt. (Kom ff niet meer op haar naam) als vrouw van die pa.
Hahah ja Crystal! Ik was echt ff verward in seizoen 3 van, huh heeft ie nou alweer een nieuwe vrouw, maar het is gewoon een andere actrice. Vind dat wel jammer altijd want het is altijd wel een primark-versie van het origineel ofzo
hahaha precies dit.
Ik vond de eerste het leukst!
De airco mannen zijn bezig met de airco plaatsing en een van mijn katten doet echt super melodramatisch omdat hij in mijn kantoor moet blijven. Als ze zo klaar zijn dan ga ik even lekker een rondje lopen buiten.
Dankjewel nog! En alle anderen ook bedankt voor alle support in de vorm van likes
!! Het gesprek ging wel goed, alleen ik weet niet of ze mij bij het bedrijf vinden passen omdat ik vet rustig ben.
Love t mooie weer hoor. Maar waarom moet mn kamer meteen een broeikas worden? Ik slaap graag koud.
Volgende keer gewoon teruglachen of zoân overdreven vriendelijke opmerking maken dat zij zich ongemakkelijk gaan voelen. Gewoon lekker blijven genieten van de vrijheid die je hebt m.b.t. haarkleuren.
Kan ff geen eigen foto maken nu maar het is deze
Cuuute!
Mijn zweetvoeten houden niet van dit weer. Bah, zoân hekel aan. Als iemand nog dĂ© tip tegen zweetvoeten heeft, houd ik me aanbevolen. Ik let al op materiaal van schoenen / sokken, uiteraard voeten wassen / drogen en schone sokken, schoenen wisselen en drogen, etc. Groot nadeel van dit mooie weer.
Aaawh de boomers op mân werk zijn soms best wel lief. Iemand die heel voorzichtig aan mij vraagt hoe je een PDF bestand bewerkt. Ze print, ondertekend en scant dingen nu in.
Ik had niet naar buiten moeten gaan. Nu heb ik helemaal geen zin meer om te werken
En uit automatisme een cape besteld, maar een ijskoffie was zoveel beter geweest
Ik heb een IKEA plank gekocht van iemand (collega had hem opgehaald voor mij) maar jeetje dat ding is een stuk lomper dan ik had verwacht. Dacht dat die 10 euro planken van de IKEA wel subtiel waren.
omg ik heb zojuist mijn oude MacBook Pro uit 2012 vervangen voor de nieuwste/snelste/beste MacBook Air 2020 en OMG
wat een veraaaaademing
zo snel
zo fijn
en met iCloud hoef ik helemaal NIKS te doen en heeft hij al mijn wachtwoorden meegenomen
this is heaven
#nospon
hoppaa de airco is helemaal geinstalleerd en alles, nu lekker aan het uittesten
Dreumes: âappel, appel!â steekt armpjes uit
Ik : ânee schat, dat is een uiâ
Dreumes :âAPPEL!â
Ik : ânee dat is een ui, dat is niet lekkerâ
Dreumes: âAPPEL!!!â huilen, stamp voeten
Ik: ânee is een ui, kijkâ geeft stukje ui
Dreumes: eet stukje ui, krijgt traan ogen, kijkt moeilijk⊠Eet stug door, tevreden: âappelâ
Wat ben ik blij met thuiswerken. Opeens mega kramp. Wel jammer dat een collega door bleef praten maar was nog op tijd. Geen idee waar het van komt.
Het is maar goed dat ik deze week op kantoor ben want nu drink ik alleen water. Ik wil frisdrank en rosé!