Heb weer lekker een heel stuk gefietst. Wel een beetje jammer dat ik steeds insecten uit mn shirt moest vissen.
Ik heb vandaag een variatie van 50+ers in warme jassen met sjaals tot jongens en meiden in 40 graden zomer kleding gezien. Heerlijk altijd die verdeling in NL als t lente is
Nou meit ben blij dat er in deze tijden nog iemand in je shirt kruipt
Pffff we hebben een mega borrelpakket gekregen van werk voor een online quiz. Maar ik ben alleen en ik wil dat echt allemaal niet opeten. Ik ga het komende weekend verspreid meenemen naar de vrimiboās denk ik
Nja ik wil niemand shamen. Maar ik heb liever iemand in mn shirt met iets minder pootjes.
Behalve Buffy.
Ja we zijn misschien allebei zuur en geel maar we zijn toch echt iemand anders!!
Excuse me ik ben een glimlach in een schil ja.
@Eddie ik heb wel een ava gehad met een banaan met een zonnebril hahah
Mensen zijn gewoon stom. Ik zou ook kijken, maar wel op een positieve manier zeg maar.
Ik heb vandaag het gevoel dat alles wat ik zeg aan dovemansoren gericht is ofzo (niet hier) en ik net zo goed niets kan zeggen. Alsof het gewoon niet binnen komt bij mensen/ze het niet horen. Of ik zit net op de verkeerde golflengte te roepen ofzo.
Niet toevallig ook nog eind september
En waarom doet instagram het nou weer niet
Same here
Ze kunnen vast alle fotoās van het goede weer niet aan.
Ah ik had het ook . Had de app ff verwijderd en weer opnieuw gedownload.
Dat kan ik niet beloven, dan ga ik stage lopen
Shaaaaame, want mijn aardappeltje is zo leukkkkk. Nouja moet op vakantie gaan überhaupt ook nog kunnen he. Of je stage moet regio Venlo zijn (for your sake, donāt XD).
Jongens ik heb 5 uur gefietst ofzo en nu heb ik MIJN ONDERLIP VERBRAND echt ongelofelijk.
Ik verbrand nooit, wat een verraad
Ik wil zo een rokje aan bij tennis, maar mijn benen zijn al maanden niet geschoren en ik heb een nieuwe tennisgroep en nu ben ik daar onzeker over
Meid dat is het universum die je dit schenkt omdat je ook 39 zakken Lions hebt besteld, werkt net zoals op Feesboek, als je googled naar een zaag krijg je de komende 2 weken alleen maar advertenties over zagen.