Wat je even kwijt wil #50

Aaah, super lieve reactie! Dankjewel :relaxed:

1 like

Ik hoor een knal uit de badkamer komen, dus ik denk dat mijn douchekop weer liever op de grond wilde liggen. Dat ding blijft dus echt nooit hangen. Heb hem ook al menig keer tijdens het douchen op mijn kop gehad.

Ik heb ook nog heel wat sensasionwhitegangers gezien en mensen die een leuk jurkje/rokje verpesten met die ene legging die ze hadden liggen.

2 likes

Zegt de ene ‘weet jij wat Halloween achterstevoren is?’
Zegt de ander ‘nee wollah’

43 likes

Wil ik een keer een ijsje halen, staan er 30 mensen, ik herhaal 30 mensen, in de rij :sob:

3 likes

Hier ook al, rij ging gewoon de hoek om. Wil geen uur wachten op een ijsje :sob:

1 like

Mn gezicht was zo aan het gloeien van de zon. Dus ik heb nu een sheetmask op. Heeeeuuurlik

1 like

Ik ben zo misselijk de hele dag dat mijn collega’s het inmiddels normaal vinden als ik naast ze moet kokhalzen. Echt fijn om bereikt te hebben

11 likes

Kutzooi blijkbaar is mijn account bij Npo plus gehackt, had het echt al een hele tijd niet gebruikt en er was gewoon een ander profiel aangemaakt? Stress hem echt nu

Hahaha zo ging het wel ongeveer! :joy:

1 like

Ik heb m’n baas geappt over dat ik morgen niet kan werken ivm quarantaine maar hij reageert niet. Dus net ook gebeld maar hij drukt me weg. Jaaa dan weet ik het ook niet

Als ie je weg kan drukken heeft ie z’n telefoon gewoon, dus kan ie je berichtje sws lezen joejoe

2 likes

Hij belde al terug. Kan er weer een mail uit dat er een klas morgen thuis moet blijven :slightly_frowning_face:

Heb vandaag uit verschillende hoeken foto’s van m’n beenhaar genomen.

Het is langer dan ooit en ik vind het fascinerend. Als het langdurig lekker weer wordt, gaat het eraf.

19 likes

Ik had vandaag hetzelfde echt zo lang niet zo lang gehad.

3 likes

Sinds wanneer heb je niet geschoren?

Ben nog met blote benen de straat op geweest, maar voelde me er toch niet helemaal comfy bij haha

2 likes

Ook een veel donkere kleur of viel dat mee?

Blij om te horen dat meer mensen lui zijn in de winter

1 like

Wel echt bruin ja! Maar ze zijn niet heel dik. Jouwe?

Ik ben elke winter lui met scheren, maar de coronawinter werkte het nog meer in de hand. Normaal scheer ik voor kerst of feestjes nog wel eens.

Ahh balen, gaat je 1 april grap nu ook niet door? (iets met Lions dacht ik?) En hopelijk is de quara gewoon alleen preventief en ben je niet ziek!

@Twonights ik heb werkelijk geen idee, maar het groeit bij mij sowieso behoorlijk snel. Soms vergeet ik het deel bij mijn enkels (wat je juist snel ziet) en dat vind ik ook al kut, dus ik snap je haha

1 like

Grijzig en blond. Zo lelijk, haha. Wel gewoon dun. Ik heb nog redelijk vaak een panty aangehad, maar alsnog lui. En heb echt haat aan geschoren benen en spijkerbroeken.

1 like