Ik heb ook heel lang mijn benen niet geschoren. Kan best een half jaar geleden zijn. Paar weken geleden m’n onderbenen in bad geschoren. Hele bad zat vol met lange haren 
🦧

Ik heb ook heel lang mijn benen niet geschoren. Kan best een half jaar geleden zijn. Paar weken geleden m’n onderbenen in bad geschoren. Hele bad zat vol met lange haren 

In de zin dat je bij een panty je benen moet scheren? Ik doe dat echt niet
zonde van m’n werk, haha
Morgen eindelijk mijn oma weer zien! 
Het is een soort van etiquette om andere mensen met boten gedag te zeggen op 't water en vind het dan zo asosciaal als je zwaait maar men het dan gewoon negeert!! stelletje schavuiten
wel lekker met m’n nieuwe anker voor anker gelegen op de plas met wijn 
Nu al zin in mijn leftover lunch morgen: parelcouscous met gegrilde groente (aubergine, courgette & paprika), rucola en een zelfgemaakte pesto dressing😍 Zo simpel, maar zo lekker.
Hahaha, ik was ‘even’ op bed gaan liggen en ben uiteraard in slaap gevallen en nu pas wakker geworden
Ik keek net ook op snapchat en ik zag dat mensen lekker van de zon aan het genieten waren. Nou 't verschil moet er wezen 

Ga je ook weleens alleen op pad met je bootje? 
Ik heb ook een half jaar niet geschoren.
Nice dat je een foto van je bad gemaakt hebt haha, indrukwekkende hoeveelheid!
Nee nog niet, dat ding is mega groot en lomp en daardoor best moeilijk te besturen, dus heb nu nog altijd ff iemand nodig die op de kant kan springen om te assisteren met aanleggen haha. Hopelijk met nog wat oefening moet dat wel gaan lukken!
Vanmiddag toen ik ging wandelen schoenen gekozen die beter bij m’n outfit stonden ipv schoenen waarvan ik weet dat ik geen blaren krijg. Heb nu vier blaren. 
Hahah ik was zelf onder de indruk van de hoeveelheid, was wel een foto waard.
Vorige week begonnen met medicatie en ik voel me er lichamelijk en mentaal alleen maar slechter door… hoop echt dat het snel gaat aanslaan want dit is echt niet fijn 
Vandaag een heerlijke middag op het strand gehad en nu moe maar voldaan in bed. Zo fijn 
Ik vind mijzelf vaak een waardeloze docent. Maar als ik dan lees dat ze uit zichzelf nu podcasts luisteren, naar de stembus zijn gegaan en zich verdiept hebben in de politiek of
hebben leren reflecteren, dan denk ik ‘nou zo slecht doe ik het nog niet’. En het grootste compliment is toch wel dat ze je vak niet leuk vinden maar ze toch hun best doen omdat ze je mogen. 
Maar hoe was je date?
Huh nee iemand had vandaag dacht ik een date, en omdat die jongen nog naar de action ging liet ze hem die sokken meenemen haha. Sorry voor de verwarring. Succes met je sokken, ik heb geen idee!
Ugh ik haat werkmannen zo erg. Die hebben echt geen greintje achting voor anderen hè. Parkeert net een mega vrachtwagen hier voor de deur met steigers erop. Gaan ze uitgebreid overleggen met de motor aan, dik een kwartier. Dat is fucking lawaaiig en lekker voor het milieu. En nu hebben ze de motor uit, staan ze naar elkaar te skreeuwen over die steigers en komt meteen rooklucht m’n kamer in. Echt pleur een eind op.
Ik ga zometeen m’n baan opzeggen, werk er nu 4 maanden maar heb een heel tof ander aanbod gekregen van een oud werkgever.
Ben zo bang ervoor, weet zeker dat ze niks zien aankomen en vind zelf op de laatste dag ook echt laf, maar het kon niet anders

Koop dit niet! Super vlekkerig en mega bruine kleur.