Whaha ik snap je fascinatie helemaal, mijne is ook echt bizar lang. Gok ruim 2 maanden niet geschoren ofzo, nu in twijfel of ik het er nu af ga halen zodat ik morgen iets van blote benen aankan, of dat ik nog even doorga zo
Haha heb ergens het idee dat grijzig en blond minder op zouden vallen dus dat kan nog positief zijn!
Hoe bedoel je? Geschoren huid tegen de binnenkant van een spijkerbroek?
@Acquiesce Moet je op locatie werken/studeren? Zouden bekenden je zien met ongeschoren benen en zou je dat onprettig vinden? Mijn idee was dus te scheren als het echt wekenlang lekker weer wordt haha
Nee dat deden anderen sowieso want ik ben donderdag vrij. Maar iemand komt de lions halen morgen. Ja heb nergens last van dus ga gewoon uit van een negatieve test
Ja blond wel, maar dan her en der grijs/zwart. Dat maakt het lelijk.
En idd dat bedoel ik. Dat schuurt ofzo. Even doorbijten altijd de eerste paar minuten. Dus als het niet hoeft liever niet.
Ja moet op locatie werken en heb echt zwart beenhaar haha, dus wil het er wel af hebben als ik met blote benen ga. Maar haat scheren, krijg er jeukbenen van en t kost gewoon teveel tijd Denk dat ik jouw plan ga volgen en het lekker zo laat totdat het echt langer achter elkaar mooi weer is!
Als de kat op me ligt kan ik alleen met linkerduim op het forum scrollen en nu geef ik steeds foute hartjes die ik meteeeeen moet deleten
Ik heb ook heel lang mijn benen niet geschoren. Kan best een half jaar geleden zijn. Paar weken geleden mān onderbenen in bad geschoren. Hele bad zat vol met lange haren
š¦§
In de zin dat je bij een panty je benen moet scheren? Ik doe dat echt niet zonde van mān werk, haha
Morgen eindelijk mijn oma weer zien!
Het is een soort van etiquette om andere mensen met boten gedag te zeggen op 't water en vind het dan zo asosciaal als je zwaait maar men het dan gewoon negeert!! stelletje schavuiten
wel lekker met mān nieuwe anker voor anker gelegen op de plas met wijn
Nu al zin in mijn leftover lunch morgen: parelcouscous met gegrilde groente (aubergine, courgette & paprika), rucola en een zelfgemaakte pesto dressingš Zo simpel, maar zo lekker.
Hahaha, ik was āevenā op bed gaan liggen en ben uiteraard in slaap gevallen en nu pas wakker geworden Ik keek net ook op snapchat en ik zag dat mensen lekker van de zon aan het genieten waren. Nou 't verschil moet er wezen
Ga je ook weleens alleen op pad met je bootje?
Ik heb ook een half jaar niet geschoren.
Nice dat je een foto van je bad gemaakt hebt haha, indrukwekkende hoeveelheid!
Nee nog niet, dat ding is mega groot en lomp en daardoor best moeilijk te besturen, dus heb nu nog altijd ff iemand nodig die op de kant kan springen om te assisteren met aanleggen haha. Hopelijk met nog wat oefening moet dat wel gaan lukken!
Vanmiddag toen ik ging wandelen schoenen gekozen die beter bij mān outfit stonden ipv schoenen waarvan ik weet dat ik geen blaren krijg. Heb nu vier blaren.
Hahah ik was zelf onder de indruk van de hoeveelheid, was wel een foto waard.
Vorige week begonnen met medicatie en ik voel me er lichamelijk en mentaal alleen maar slechter door⦠hoop echt dat het snel gaat aanslaan want dit is echt niet fijn
Vandaag een heerlijke middag op het strand gehad en nu moe maar voldaan in bed. Zo fijn
Ik vind mijzelf vaak een waardeloze docent. Maar als ik dan lees dat ze uit zichzelf nu podcasts luisteren, naar de stembus zijn gegaan en zich verdiept hebben in de politiek of
hebben leren reflecteren, dan denk ik ānou zo slecht doe ik het nog nietā. En het grootste compliment is toch wel dat ze je vak niet leuk vinden maar ze toch hun best doen omdat ze je mogen.