Wat je even kwijt wil #50

Maar hoe was je date?

2 likes

Huh nee iemand had vandaag dacht ik een date, en omdat die jongen nog naar de action ging liet ze hem die sokken meenemen haha. Sorry voor de verwarring. Succes met je sokken, ik heb geen idee!

1 like

Dat was @Marsepein!

1 like

Ugh ik haat werkmannen zo erg. Die hebben echt geen greintje achting voor anderen hè. Parkeert net een mega vrachtwagen hier voor de deur met steigers erop. Gaan ze uitgebreid overleggen met de motor aan, dik een kwartier. Dat is fucking lawaaiig en lekker voor het milieu. En nu hebben ze de motor uit, staan ze naar elkaar te skreeuwen over die steigers en komt meteen rooklucht m’n kamer in. Echt pleur een eind op.

1 like

Ik ga zometeen m’n baan opzeggen, werk er nu 4 maanden maar heb een heel tof ander aanbod gekregen van een oud werkgever.
Ben zo bang ervoor, weet zeker dat ze niks zien aankomen en vind zelf op de laatste dag ook echt laf, maar het kon niet anders

32 likes

afbeelding

Koop dit niet! Super vlekkerig en mega bruine kleur.

7 likes

Je kan proberen vaseline op je tattoo te doen voor de zekerheid? Dan gaat het daar niet vervellen.

2 likes

@Bird

Ja, dat was ik:’)
De action had helaas de sokken niet, maar heb andere voetenzooi gekregen hahaha. We waren geen match trouwens, maar was wel gezellig.

5 likes

Ja ik dacht ben veeeel te optimistisch ingesteld als ik zonder jas ga. Maar ik had hem inderdaad niet nodig. Vandaag maar een zomerse jurk aan. Nog even van genieten voor de temperaturen weer naar beneden gaan.

2 likes

Komt vast goed! Klinkt als een goede keuze.

Haha, hier hetzelfde! Ook foto’s gemaakt omdat ik zo onder de indruk ben. Sinds 1-1 niet geschoren. Vind het echt niet mooi, maar mijn luiheid wint van ijdelheid. En het is echt te lang om te scheren, dus moet er even tijd voor maken om het te ontharen. Denk dat dit weekend hét moment is.

3 likes

Eigenlijk is mijn huis opruimen nutteloos, want 5 minuten later hebben de katten er toch alweer een zooi van gemaakt.

2 likes

Nou ik wil me net aan gaan kleden om boodschappen te doen en dacht (met gisteren in m’n hoofd), ik doe een zomerjurkje aan. Maar het is pas 8 graden nu :grimacing:

Ligt aan de dikte van de panty. 60 denier is dik genoeg. 40 denier kan wel maar is mooier met geschoren benen, maar meestal ben ik te lui hoor, haha. 20 denier is wel echt nodig vind ik. Al droeg ik die bedroevend weinig afgelopen winter door corona. :disappointed_relieved:

1 like

Heb een afspraak voor een wimperlift (met verven!) Gemaakt @Konijntje @Lala @lightbox

7 likes

Ik moet paar dagen in quarantaine maar dat vond ik al niet zo erg (heb geen klachten oid) en nu zie ik net dat er een nieuw seizoen floribama shore is met al zes afleveringen en nu is mn leven weer helemaal goed.

HAHAH dat haar van Gus, coupe corona entered the chat

11 likes

Ik heb vandaag vrijgenomen en ga straks lekker met mijn hangmat naar een plas fietsen om daar te gaan chillen :whale:

35 likes

Ik heb net LastPass geïnstalleerd en ik merk nu al dat het mijn leven beter gaat maken.

2 likes

Ik word sinds de verandering van de klok elke ochtend wakker met het gevoel alsof ik de dag ervoor een fles wijn heb leeggedronken (dat is niet het geval). Zo irritant, echt zo’n mistig gevoel in m’n hoofd.

4 likes

en @Baron
Ik heb ook altijd last van zweetpootjes in de zomer en vorig jaar raadde mijn schoenmaker de mos zooltjes van Bama Famoos aan en die werken echt supergoed bij mij. Het is letterlijk van mos gemaakt en na een dag dragen moet je ze uit je schoenen halen en laten drogen (niet op de verwarming, maar gewoon aan de lucht. Oh ja en niet wassen!). Die zooltjes nemen heel veel vocht op en ook de geur. Ik heb 3 paar dichte zomerschoenen en doorvoor 3 paar zooltjes en als ik die steeds afwissel, gaat het prima. Dan ruik ik mijn voeten echt niet meer.

15 likes