Wat je even kwijt wil #50

Ja hoor ik word weer uitgenodigd om met pasen te eten. Ik word lekker gemaakt met de woorden “Zelf gemaakt grieks eten” en word nu weer teleurgesteld met Mousaka. Dat is weer net het gene wat ik mwa vind.

4 likes

Omg dat haar is echt verschrikkelijk, maar hijzelf ook dus past perfect

1 like

Wie heeft zich weer te warm aangekleed?

JIJ

11 likes

CORRECT!

5 likes

Ik kan me echt veel te erg ergeren aan ‘mn vent’ :face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

IK OOK

Mijn huisbaas is ons echt aan het uitknijpen, eerst een nieuw plafond en nu was het niet schoon genoeg. Vreselijk. Ik moet dadelijk de oven gaan schoonmaken (die al smerig was), mijn vriend moet schilderen en voor de rest hebben we een schoonmaakster ingehuurd

Echt geen zin in op mn eerste vrije dag na 8 dagen😡

7 likes

De struggles

1 like

Ik was maandag en dinsdag vrij, maar vandaag niet :sob:. Als ik had geweten dat het zulk mooi weer zou zijn, had ik vandaag ook nog vrij genomen. Mijn hele middag zit helaas al vol met vergaderingen :sob:

Wat een harige jankebal is hij zeg blehh

Ja maar hij is gewoon heel zielig en het ligt nooit aan hem, maar aan de hele wereld!! Iedereen moet hem hebben!!

1 like

Omg ben aan t opruimen. Dat is al een omg waard. Maar vind net eerst opbergbakjes. Nooit gebruikt uit december 2017. Daarna 5 nieuwe onderboeken maart 2018

4 likes

Of als iemand refereert aan jouw vriend met ‘jouw vent’ of ‘die vent van jou’ :nauseated_face:

2 likes

Kan daar ook niet tegen. Maar sowieso… Je weet zijn naam toch??
Heb ook vriendinnen die dan zeggen ‘mijn man’ ofzo terwijl ik denk we hebben wel eens afgesproken met zijn allen, ik weet hoe hij heet hoor. :roll_eyes:

2 likes

Vandaag zie ik eruit als een mens, want ik moet naar de psych. Gek hoe dat werkt dat ik me dan ineens wel kan fatsoeneren omdat ik niet al te fucked up wil overkomen. Al weet die vrouw al genoeg.

15 likes

Mijn mannetje vind ik nog een tikkeltje erger. Net als mannen die hun partner aanduiden met ‘het vrouwtje’ of ‘de vrouw’.

6 likes

Ik gebruik het ook alleen als ik boos ben op mijn vriend. “Wat een kut vent” lol. Maar dus nooit liefkozend…

1 like

Ik kan uit bed, er is zon op het balkon

1 like

Mijn vader vroeg aan me hoe het met m’n mannetje ging :face_vomiting: Dat vind ik nóg erger dan als mensen zelf m’n mannetje zeggen. For the record, dat doe ik dus niet.

1 like