Wat je even kwijt wil #50

Oh de horror! Maarja mijn moeder vraagt regelmatig hoe het met mijn wederhelft is en dat vind ik ook vreselijk :joy:. Gebruik gewoon zijn naam.

4 likes

Nodig je de volgende keer toch zelf een keer mensen uit?

1 like

‘Happy wife, happy life’ :face_vomiting:

2 likes

Lol mijn manager belt me net op dat ik even een uur op het strand moet gaan werken met de laptop. :joy:

Nou dat ga ik dan maar doen :+1:

24 likes

Ikijk naar My Kitchen Rules en zie zoiets raars.

Een kandidaat zegt dat een andere kandidaat een travestiet is. “Omdat ze zo lang is”

En die kandidaat is gekwetst want dat ligt gevoelig bij haar. En ze reageert daarop.

Degene die gemeen is voelt zich nu gekwetst en loopt weg van tafel?

Neu.

2 likes

was net naar de supermarkt, boodschappen gedaan.Dus ik ga afrekenen hoor ik ineens de heks van hiernaast tegen de caissiĂšre praten. (DIe stem herken je gewoon en t was der ook). Dus zij een heel verhaal ophangen naar haar; ja ik was gisteren naar de kruidvat en toen was ik de pasjes vergeten. Want ze waren bij de buren heeeeeeel hard aan het boren en met een ladder bezig en de buurvrouw die reageerde niet en blabalablabla.

1. Stfu
  2. ik was niet eens buiten dus geen wonder dat je geen reactie kreeg
  3. Je slaat dag in en uit met deuren
  4. hang niet z’n verhaal op aan z;n meisje
  5. Als je dan ergens mee zit, kom dan aan de deur janken.

Ik dacht dat een bejaarden buurt lekker chill en rustig was maar de roddeltante Gerda moet weer ff haar levensverhaal doen hoor.

17 likes

Ik zit in een online training en heb zooooooo’n slaap. Echt moeite om mijn ogen open te houden. Nog 2 uur volhouden

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjes irritaties

Heb een heerlijke verjaardags week haha. Heb allemaal leuke winkel afspraken gemaakt. Op mn verjaardag zelf ga ik weer lekker stoffen halen.

9 likes

Dan is er maar één oplossing

Stoppen met moraalridderen als ik gewoon even wil zeiken dat ik mousaka niet zo lekker vind?

Of wat bedoel je :slightly_smiling_face:

4 likes

OMG over stoffen gesproken. Ik had voor het laatst zo’n mooie ruitjesstof op mn werk gevonden echt zo mooi en toen dacht ik “fack man, waarom woon ik niet vlakbij Soy.peor, want dan kan ze er een jurk van maken”.
Hoop echt dat niemand die stof van me afpakt en er een basic kussensloop van maakt, want dan ga ik krijsen.

2 likes

Ik heb wel vaker gezien dat je niet tevreden was met hetgeen wat je aangeboden krijgt.
Dus eigenlijk twee oplossingen, niet gaan of zelf het goede voorbeeld geven en zelf wat organiseren.

1 like

Ik was geinfluenced en heb net boodschappen laten bezorgen via gorillas en het was gewoon binnen 12 minuten bezorgd :exploding_head:

14 likes

Heb daar vaak genoeg zelf gekookt sgat. 90% van de tijd organizeer ik het ook zelf. Maar die 10% dat hun het doen is het net niet. Dan mag ik daar best ff over zeiken toch. Het is niet dat ik dan tegen hun zeg " Ja ik vind het gezellig hoor maar ik kom niet want ik vind het eten net niet. En van keekie moet ik dan maar afzeggen"

@Vaiana als je die stof nog kan vinden wil ik best een jurkje voor je maken hoor. Of een kussensloop hehehe

7 likes

Tattas b like. Half uurtje in de zon en ik ben verbrand

21 likes

Dit doet pijn

Ja een verbrande aardappel is nooit leuk

Oké schat, sorry dat ik met een suggestie kwam.

Zal graag je perfecte leuke goed georganiseerde etentjes hier ook uitgebreid terug zijn.
Zodat ik ook het Soy Peor voorbeeld kan nemen