Wat je even kwijt wil #50

Net tijdens mijn werkzaamheden een heel gesprek via Teams met 2 collega’s, super gezellig! Tijd vliegt voorbij zo :yum: Kon alweer met pauze voordat ik het überhaupt doorhad

Zo training is klaar, zit nu buiten op me schommelstoel in de zon zooooo heerlijk. Ben voor het eerst sinds 5 dagen weer buiten.

2 likes

Je kan er niet echt iets van vinden als je ongevraagd ‘advies’ geeft en de ander besluit dat in de wind te slaan

3 likes

:slight_smile: Voor het eerst in jaren zit ik buiten met laptop. Mijn moeder wilde nooit een tafeltje op balkon, want ‘dan springen de katten op balkon’. En ik heb nog veel te zien ook. Woon aan een kruispunt waar 3 drukke wegen samenkomen, dus er komen constant mensen en auto’s enzo langs.

3 likes

Ik ben vandaag met een aantal collega’s op kantoor in verband met drukproeven. Nu kunnen we sommige dingen niet zelf op kantoor printen dus ik heb 2 afspraken met de copyshop, die op 10 minuten lopen zit. Had niet beter uit kunnen komen, lekker 40 minuten wandelen in dit weer terwijl de rest binnen zit :blush:

10 likes

Love dit initiatief haha

35 likes

Omg wat leuk

3 likes

Haha, geniaal dit.

1 like

Ben 1,5 uur eerder gestopt met werken omdat het zo’n prachtig weer is! Haal de uren ruimschoots in op m’n vrije dag later deze week… maar toch voelt het ergens heel slecht🙈

2 likes

Blijkbaar krijg ik meer contracturen (niet overlegd ofzo). Helemaal prima, want ik werk ze nu toch al (en wel meer dan de verhoging ook) :ok_hand:

8 likes

Net een bestelling gekregen met broeken. Allemaal te groot. Non scale victory :sunglasses: en ik ben echt moe van floribama shore kijken, tijd voor een quarantaine dutje

8 likes

Vandaag zou echt de perfecte dag zijn voor mijn sup, maar ik ben bang dat hij nog steeds niet bezorgd gaat worden :sob:. In de mail staat dat hij vanmiddag komt, maar dat stond er gisteren ook en toen werd het ineens een dag opgeschoven

1 like

1 april

@desecretaris goed idee. Ik ga er zo denk ik een bestellen. Ik probeer enkele maanden afstuderen in 2 weken te proppen en ik heb niet de puf om iets te bereiden. :stuck_out_tongue:

3 likes

Vandaag hebben we een buitengroepsopdracht gedaan zodat wij lekker in het zonnetje konden wachten :sunglasses:

En ik dacht net kut wat ga ik vanavond nou weer eten en realiseer me dat ik nog een halve truffel pizza van gisteren heb en een wijntje yesssssss

3 likes

Dit is geen 1 aprilgrap.

Dan is het wowie.

Jaa ik had het ook gezien. Maar toen ik ff een avondje vissen wou doorlaten was de site overbelast haha cute

4 likes

Nog 4 minuten en dan is het 5 uuuuuuuuur en kan ik eindelijk naar buiten!

3 likes

Ik liep dus net langs het strandje en het was best vol er er kwamen mensen aan met tassen vol eten, ik zag mensen in bikini en korte broek en er waren kinderen aan het zwemmen.

Zo grappig dat als je bedenkt dat het maart is!!:joy::joy:

9 likes

Fuck hem en maak gewoon lekker je pokebowl

2 likes