Wat je even kwijt wil #50

Ik zag laatst die knullen fietsen voor hun leven :pleading_face: moet het binnen 30 min bezorgd zijn?

1 like

Daar is dit topic toch voor. Of is er nu een maximum aan ontevredenheid die je mag posten.

2 likes

Maar dan mag ik toch reageren?
Het valt mij op dat er regelmatig berichten kwamen zoals eerder beschreven. (Dus teleurgesteld in wat er kwam)
Ik heb geen berichten gezien dat er zelf iets georganiseerd was. (Dus zelf organiseren)

Ik ga bijna denken dat mijn reactie niet oké is omdat @Soy.peor veel post

Ook gezien de vele reacties van anderen. En dat mijn reactie oververhit zou zijn terwijl een belerende reactie met sgat niet raar is.

@Floepsie als het mij opgevallen was dat je vaker plaatste dat je ergens teleurgesteld in was had ik daar misschien ook een reactie op gegeven.

7 likes

Nee hoor, ik ken Soy niet eens en ik post zelf ook niet veel. Maar ik vond jou reacties juist heel erg belerend overkomen met je oplossingen en vervolgens je reactie dat je graag berichten wilt zien over haar goed georganiseerde etentje. Like doei.

5 likes

Hmm kan ik indenken, misschien had ik gelijk bij moeten zetten dat ik vaker berichten met die strekking had gezien.
Mijn reactie over goed georganiseerde shizzle kwam door het sgat berichtje.

1 like

Ik reageerde zo omdat het mij juist opviel dat jij vaker zo op mij reageert. Terwijl het halve forum vaker ergens ontevreden op reageert. Misschien valt het jou bij mij meer op omdat ik vaak reageer.
Verder val je op mijn “Sgat” maar de reactie “Dan organizeer je zelf toch wat
” was ook niet echt gezellig anders.
Ik post hier verder ook gewoon dat ik wat leuks ga doen met vrienden wat ik vaak zelf heb georganizeerd enzo. Maar dat zet ik er niet bij omdat ik dat verder niet relevant vind.

Tuurlijk mag je reageren, maar vind je zelf niet dat ‘organiseer zelf dan wat’ of daarna ook ‘ga dan niet’ een beetje belerend is (zoals ishq zegt), terwijl ze zich niet eens heel negatief of lullig heeft geuit, alleen dat ze één gerecht meh vindt (dus maar een klein onderdeel van het partijtje).
Het zou anders zijn als ze had gezegd ‘mijn opa heeft gratis de muren van mijn huis voor mij geverfd maar het is echt lelijk gedaan want er zit een stipje niet goed kan echt niet hoor’ dan zou ik ook denken doe lekker zelf dan. Maar ik heb dan ook uitgebreid in mijn vorige post uitgelegd, maar het kan dat je het daar gewoon niet mee eens bent natuurlijk. En dat Soy dan weer een beetje geïrriteerd op jouw bericht reageert na twee voorstellen is dan niet heel gek vind ik.

Net tijdens mijn werkzaamheden een heel gesprek via Teams met 2 collega’s, super gezellig! Tijd vliegt voorbij zo :yum: Kon alweer met pauze voordat ik het ĂŒberhaupt doorhad

Zo training is klaar, zit nu buiten op me schommelstoel in de zon zooooo heerlijk. Ben voor het eerst sinds 5 dagen weer buiten.

2 likes

Je kan er niet echt iets van vinden als je ongevraagd ‘advies’ geeft en de ander besluit dat in de wind te slaan

3 likes

:slight_smile: Voor het eerst in jaren zit ik buiten met laptop. Mijn moeder wilde nooit een tafeltje op balkon, want ‘dan springen de katten op balkon’. En ik heb nog veel te zien ook. Woon aan een kruispunt waar 3 drukke wegen samenkomen, dus er komen constant mensen en auto’s enzo langs.

3 likes

Ik ben vandaag met een aantal collega’s op kantoor in verband met drukproeven. Nu kunnen we sommige dingen niet zelf op kantoor printen dus ik heb 2 afspraken met de copyshop, die op 10 minuten lopen zit. Had niet beter uit kunnen komen, lekker 40 minuten wandelen in dit weer terwijl de rest binnen zit :blush:

10 likes

Love dit initiatief haha

35 likes

Omg wat leuk

3 likes

Haha, geniaal dit.

1 like

Ben 1,5 uur eerder gestopt met werken omdat het zo’n prachtig weer is! Haal de uren ruimschoots in op m’n vrije dag later deze week
 maar toch voelt het ergens heel slecht🙈

2 likes

Blijkbaar krijg ik meer contracturen (niet overlegd ofzo). Helemaal prima, want ik werk ze nu toch al (en wel meer dan de verhoging ook) :ok_hand:

8 likes

Net een bestelling gekregen met broeken. Allemaal te groot. Non scale victory :sunglasses: en ik ben echt moe van floribama shore kijken, tijd voor een quarantaine dutje

8 likes

Vandaag zou echt de perfecte dag zijn voor mijn sup, maar ik ben bang dat hij nog steeds niet bezorgd gaat worden :sob:. In de mail staat dat hij vanmiddag komt, maar dat stond er gisteren ook en toen werd het ineens een dag opgeschoven

1 like

1 april

@desecretaris goed idee. Ik ga er zo denk ik een bestellen. Ik probeer enkele maanden afstuderen in 2 weken te proppen en ik heb niet de puf om iets te bereiden. :stuck_out_tongue:

3 likes