Vandaag hebben we een buitengroepsopdracht gedaan zodat wij lekker in het zonnetje konden wachten
En ik dacht net kut wat ga ik vanavond nou weer eten en realiseer me dat ik nog een halve truffel pizza van gisteren heb en een wijntje yesssssss
Vandaag hebben we een buitengroepsopdracht gedaan zodat wij lekker in het zonnetje konden wachten
En ik dacht net kut wat ga ik vanavond nou weer eten en realiseer me dat ik nog een halve truffel pizza van gisteren heb en een wijntje yesssssss
Dit is geen 1 aprilgrap.
Dan is het wowie.
Jaa ik had het ook gezien. Maar toen ik ff een avondje vissen wou doorlaten was de site overbelast haha cute
Nog 4 minuten en dan is het 5 uuuuuuuuur en kan ik eindelijk naar buiten!
Ik liep dus net langs het strandje en het was best vol er er kwamen mensen aan met tassen vol eten, ik zag mensen in bikini en korte broek en er waren kinderen aan het zwemmen.
Zo grappig dat als je bedenkt dat het maart is!!
Fuck hem en maak gewoon lekker je pokebowl
Arme sluiswachter, die krijgt zeker de hele tijd meldingen om die sluis te openen
Manifestatie gelukt!!
Ah dat is wel zielig! Ik heb geen idee, maar als je je adres invult dan staat er binnen hoeveel minuten de boodschappen bij je thuis worden bezorgd
Nee, dit is een strandje aan het IJselmeer in noord holland!
Maar je zit wel in de buurt, want ik heb een paar jaar in nijmegen gewoond en wij hebben zelfs nog gemeen met de vierdaagse!
Nijnies in de tuin.
Ik zie binkies, sprongen en kleine sprintjes van de grootste fluff en de kleine hobbelt wat rond en ligt lekker in het gras
Ik ben mijn vriezer aan het leeg eten om ruimte te maken, dus ik ga straks lekker op het balkon boerenkool eten
Ik krijg op Facebook een Ad voor Law Of Attraction cursus. Tijd om Facebook op te zeggen.
Heb de hele dag een nieuwe en dikke highwaisted spijkerbroek aangehad van 100% katoen. Trok ik zojuist een oude enorm dunne elastische skinny aan en heb ik het gevoel alsof ik naakt ben.
https://www.funda.nl/koop/almere/huis-41359033-vuursteenhof-9/
Een tiny house van 28 m2 voor 3 ton… in Almere 🥲
RIP de huizenmarkt 🪦💔
Zit wel een halve hectare aan grond bij toch, als ik het goed zie
Dan is het nog de vraag, wat is er te doen in Almere?
Het zelfde als in de rest van nederland. Hemmal neks
Meer te doen dan in Almere, Zeist, Kerkrade of Blankenberge.