Wat je even kwijt wil #50

Bedoelde ze niet gewoon dat er een telefoon op de gang hing?

1 like

Het tegenovergestelde ongeveer

1 like

godverdmm NEE er hing een telefoon in de gang, zo een:

afbeelding

godverdmmha en verder was er nog een telefoon in de directeurskamer en dat was het denk ik.

11 likes

Het forum is een leugen
friet

7 likes

Oooooh godverdmm gelukkig zeg

3 likes

Pff ik kan dit niet aan. Dit wordt een zware dag. :frowning:

Woorden tot nu toe

epibreren
string
godverdmm
Personen
Collega
epibreren
juno
cavia
nmsvpe
Veenmol
Krot

Heerlijk, echt een goede grap

7 likes

Ugh so verrot geslapen en nu ook nog allemaal defecte treinen en 40 min wachten op het station lof me leve :sob::woozy_face:

Wat is juno? Is dit een forumgrap die ik gemist heb?

godverdmm meer een nederland-grap denk ik. Ferd grapperhaus had het in een persconferentie telkens over dat vanaf 1 juno er weer versoepelingen zouden zijn en toen vond iedereen dat grappig

image

16 likes

1 juno was de datum die grapperhaus vorig jaar aanhield van dan gaat alles weer open.

6 likes

slechtste grap van het jaar, afgezien van zn huwelijk

14 likes

godverdmm aaaah! Ben nu wel heel benieuwd naar de grap eigenlijk, of staat ‘ie al ergens beschreven?

Edit; nu gaat me pas opvallen hoe vaak ik Ha.ha typ :joy:

3 likes

Ohh, thanks!
Ik ben niet op de hoogte van NL grappen ik weet niet eens wie die man is :joy:

Ik ga zo stuk dat veenmollen nu woorden typen om te testen en dan hun post verwijderen :joy:

18 likes

Had ik gister gewoon even een onvervalste wappie over de vloer. Klusjesman die bloedserieus een verhaal begint over spionagevliegtuigen boven onze woonplaats, dat hij naar Alaska gaat verhuizen want daar is geen 5G en ohja en hij heeft uiteraard Forum gestemd want de rest is een corrupte pedofielenbende. Ik wist niet wat ik moest zeggen :open_mouth:

3 likes

godverdmmgodverdmmha ik haat 1 juno maar dit is wel mijn lievelingsgrap

5 likes

Ooo hooikoorts, zijn vannacht alle pollen losgebarsten ofzo. Ik heb zulke jankogen

1 like

Dit is zoo verwarrend om hier bij te lezen! Wel done genieën!

2 likes

Als je op iemand reageert en dan de tekstballon aanklikt kun je zien wat ze eigenlijk hadden getypt, mocht je een keertje twijfelen

3 likes