Wat je even kwijt wil #50

Huh woorden veranderd? Wat? Ik voel me weer dom maar ik zie echt niks

Type maar eens: Deze l.euke m.ensen gaan op 1 a.pril wer.ken (zonder puntjes natuurlijk)

2 likes

Deze nmsvpee veenmollen gaan op 1 juno epibreren

22 likes

Ohhh zo god ik snapte er al geen bal van

2 likes

godverdmm ik opende eerst het caronatopic en zag allemaal posts over veenmollen die gevaccineerd werden en ik vond dat al zo onaardig om te zeggen over oudjes :cry:

86 likes

Vri.end wordt cavia :joy:

3 likes

J́a die post van flowers in het ongemakkelijke momenten topic. caviaelijk :joy:

5 likes

Veranderd alles om 0000 op magische wijze weer naar de getypte woorden? Of blijft het FF geheimtaal

2 likes

Ik heb heb gewoon de slappe lach om al die droge berichten. Ook die amai de heletijd :joy::joy:

35 likes

Het is bij mij nog woensdagavond en ik lig nu in bed echt hardop te lachen om alle woorden die veranderd zijn. Mijn man vraagt de hele tijd waarom ik zo hard lach maar hij spreekt engels, ik heb echt geen idee hoe ik moet uitleggen wat een RGK is en waarom het grappig is dat woorden daarin veranderen :joy:

Of mole cricket (veenmol) hahha.

13 likes

Het blijft een heerlijke dag om jarig te zijn, 1 aprril! :frog:

(ik heb dit bericht 6x aangepast omdat er woorden worden aangepast, love it godverdmm)

22 likes

godverdmmgodverdmm ik ga helemaal stuk :joy: ik dacht eerst echt wat is er mis met iedereen joh???

3 likes

Ik stuur je dreigbrief ivm herkenbaarheid

godverdmm kut

18 likes

godverdmm ja echt te grappig, vooral veenmollen die het nog niet doorhebben en helemaal in de war zijn :joy:

7 likes

Ik lig ook echt te huilen en te schudden van het lachen, ohhh wat erg, vooral dat mijn serieuze informerende post in het carona-topic heeeelemaal uit de hand escaleerde.

35 likes

Oh jongens ik lach me ook kapot hier, goed begin van m’n dag dit

2 likes

godverdmmha ik zit in een teamsoverleg voor werk, maar wat besproken word gaat mij eigenlijk niets aan, dus zit heel de tijd forum te lezen en schiet elke keer keihard in de lach door alle veranderingen. Heb al collegas vreemd zien kijken. Camera uitzettenn is geen optie helaas

12 likes

Ik vind krotarts wel een goeie om erin te houden godverdmmh

15 likes

carona verandert ook of niet?

Edit: ja hehehe

7 likes

Eerlijk gezegd komt dat de meeste dagen ook meer overeen met hoe ik mij voel. :joy:

3 likes