Wat je even kwijt wil #50

Ja ja ik heb m’n zwemdiploma.

Oh geen omkeerdag

6 likes

Hahgodverdmm het was nog nooit zo nmsvpe om het forum terug te lezen. Net op een dag dat ik besloten heb wat actiefs te doen met leven. Perfecte timing.

1 like

Oh, ik zit ook hardop te lachen. Pies bijna in mijn string!

8 likes

godverdmm niet jouw krot toch? Ik zou hem ook terug hangen hoe ik wil in mijn eigen krot.

1 like

Een vrouw in het bos had een Australian Shepard zwarte Labrador mix en die hond was echt zo nmsvpe.
niet mijn probleem daar kan geen 1-juno graf tegenop.

12 likes

Hahgodverdmm dit is echt niet te lezen zonder te lachen hoor. Ik zie nu helemaal voor me hoe je een discussie voert met een cavia over z’n wc rol :sob:

13 likes

Maarrr hallooo jij doet het FOUT. :stuck_out_tongue_winking_eye:

26 likes

godverdmmha ja snap ik!! Is het stiekem ook wel.

2 likes

Jij zit fout

De flap moet van de muur af

27 likes

godverdmmgodverdmm (ik bedoel ha.ha.ha.ha) ik moet hier zo hard om lachen. Ook echt ‘hij, of zij’ alsof je niet weet of je cavia vrien.d een mannetje of een vrouwtje is :joy: :joy:

Edit: En ook dat non-verbaal haaaagodverdmm. Ik zie je al echt zo’n death stare doen met je cavia

7 likes

godverdmmHA

Co.rona wordt carona. Mooi man

1 like

Bij heel serieuze berichten vind ik dit het allernmsvpest, zo’n heel inhoudelijk of emotioneel betoog vol met bullshit

36 likes

Mijn buurman ligt al pontificaal naakt te zonnen in de tuin.

Zo warm is t toch ook weer niet?

7 likes

Ik ben zooo traag van begrip…
Ik dacht echt: wat mis ik nou in godsnaam allemaal…

1 like

Meh ik voel me mentaal echt ruk en zou zo ontzettend graag een paar mental health days nemen maar ik werk pas net 2 maanden bij dit bedrijf en moest me al eerder een dag ziekmelden vanwege een PDS-aanval waardoor ik niet van de wc weg kon dus ik voel niet de ruimte om het te doen… soms haat ik het volwassen leven en de bijbehorende verantwoordelijkheden zo :woozy_face:

Het is 10 graden lol, dit is wel het toppunt van mannelijke overmoed

3 likes

Ik krijg een belangrijk telefoontje ergens vandaag en ik weet nu al dat ik de hele dag spastisch met m’n mobiel ga lopen en pas kan ontspannen als ik gebeld ben.

2 likes

Het is elf graden en ik twijfel of ik de verwarming aan doe 🥲

Mijne gisteren ook ik verscharrel me nergens meer over

edit: godverdmm deze kende ik nog niet

8 likes

Het is echt bizar warm buiten. niet te geloven. zweet overal.

1 like