In Brazilië kkkkkkkkkkkkkk
Vind dat altijd heel agressief overkomen en denk meteen dat iemand dan 30x kanker zegt
In Brazilië kkkkkkkkkkkkkk
Vind dat altijd heel agressief overkomen en denk meteen dat iemand dan 30x kanker zegt
Heel passive agressive van
KKKKKKKKKKKKKKK en dat je eigenlijk wilt zeggen ‘JA FIJN MAAR EIGENLIJK HEB IK HIER GEWOON GEEN TIJD VOOR TYF EEN TERING END OP’.
Er stond net een vrouw te beppen op het zebrapad en ik wilde daar langs en toen heb ik er wat van gezegd. :’)
Wattttt ik dacht dat dat huehuehue was godverdmm. Dat klinkt wel beter dan kkkkkkkk
Ik hoop dat seks/seksen poep/poepen is geworden
Edit: nee
godverdmm als je wil weten of het verandert kan je het trouwens al in de preview zien!
Ik ken Brazilianen die huehuehue typen. En uit Spanje veenmollen die jajajaja typen.
Ik zie op mijn mobiel geen preview.
Ja dan moet je nog op een extra knopje drukken! Maar je kan ook gewoon posten want dat is ook nmsvpe
Huehuehue zie ik wel eens op internet, maar vaker kkkk maar zal wel persoonlijke voorkeur zijn?
Bij jajajajjajaja denk ik altijd aan de lach van Pino uit Sesamstraat
True maar als je t uitspreekt is t gagagaggagagaga exact hoe Fucking Pino lacht
Ik ga die luckytv opnieuw kijken, ik moet mn woppert fix hebben
Nouja Brazilië is ook wel immens groot, kan een regionaal verschil zijn.
Ik heb net zitten janken tijdens de call met mn begeleider omdat de gemoederen wat hoog opliepen en ik moest tegen haar zeggen dat ik het niet prettig vind als ze door me heen praat. Maar ik kan eigenlijk weer bij het begin beginnen terwijl ik dit idee in feb heb voorgesteld en ze akkoord ging. Kom dan niet nu met zulke feedback trut.
@ParisDarling Ik heb de grap niet gedeeld
Tweede keer in m’n leven dat dit me lukt: ben m’n vibrator kwijt. Hij kan echt overal in krot liggen godverdmmh
Vandaag bijna m’n billen afgeveegd met een zilvervisje. Zat op het wc-papier.
godverdmmha love it, hier moest ik precies aan denken toen ik het las
Niet raar toch. In Griekenland is de letter x de H en in spanje de J
Ik heb net even traantjes gehad van het bij lezen. Oprecht een van de weinige daadwerkelijk goede grappen op deze irritante dag
ik moet zo vaak denken aan dit plaatje
Ik dacht dat zilvervisje ook zo’n 1 juno woordgrap was godverdmm
Ik zit al een half uur alleen maar berichten te lezen en te janken van t lachen. Heerlijk dit.