Ik vind veenmollen en dreigbrief het grappigst denk ik oh en epibreren
Word alles later terug verandert of blijft dit staan? Stel je voor dat je je nietsvermoedend aanmeld om hier te lezen en kletsen. Staan er dingen als ik stuur je een dreigbrief
heeft iemand al een legenda van deze woorden?
Ja Zit echt als een kleuter te giechelen bij elk bericht.
Oh en c.orona is natuulijk carona
Oooo ik moet zo hard lachen om alle berichten! Het is net geheim-forum-taal!
Ik lig nog steeds in bed, moet echt gaan opstaan en iets gaan doen. Het krot is één grote teringbende blehhh. Denk dat ik uiteindelijk gewoon alleen in de tuin ga liggen godverdmm klaar ermee
Ik stond vanmorgen op en heb geweld tegen ouwe trollen gekozen. Nu weer ruzie met een meid op vinted die schoenen als nieuw verkoopt met een voetafdruk en slijtage op de binnenzool. Heeft ze die foto verwijderd want ja ‘het was verwarrend’ godverdmmh voor wie, het was toch iedereen duidelijk dat je jokte hoop ik.
serious
Ik had net een Vlaamse man aan de telefoon en hij zei toen hij mij niet verstond ‘wablief?’, ik vind dat zo’n lief woord
Gelukkig zijn de woorden de, het en een niet aangepast! Dat zou pas verwarrend zijn
Gemiste kans ja
godverdmm zo hoort iedereen het eigenlijk te zeggen.
Tot ziens
Edit: jammer dat dit niet Fuck you all and die is geworden
Ik heb lunch boodschappen besteld omdat ik niet ff naar de winkel kan. Maar wat is dit nou weer chill, echt idioot binnen 12 min is het er. Ik snap er niks van. Hoe kan dit nou zo snel.
Noujaaa niet normaal dit
niet mijn probleem, maar ik wilde deze hier even achterlaten:
caviaschap
RGK moet het volgens mij zijn
K.inderen
Huh en dat klopte ook??? Rijden ze dan rond met hun hele assortiment ofzo?
Er ging vanochtend iemand knockie op mijn werk en vervolgens (toen hij weer bij was) lag hij helemaal te shaken. Was zo eng om te zien. Gelukkig na een half uurtje in de ambulance ging het wel weer goed met hem (op erge spierpijn na) maar jeetje ik was echt even sad.
Conclusie was dat hij lag te hyperventileren en dat hij beter moet eten want hij eet te weinig. Ze hebben hem allemaal dingen gegeven in de ambulance en toen ging het wel weer.
Ik had mij vanochtend verslapen en begon helemaal gestressed aan de dag. Maar deze 1 juno grap maakt mijn dag weer goed al een paar keer hardop gelachen.