Ik had net een Vlaamse man aan de telefoon en hij zei toen hij mij niet verstond ‘wablief?’, ik vind dat zo’n lief woord
Gelukkig zijn de woorden de, het en een niet aangepast! Dat zou pas verwarrend zijn
Gemiste kans ja
godverdmm zo hoort iedereen het eigenlijk te zeggen.
Tot ziens
Edit: jammer dat dit niet Fuck you all and die is geworden
Ik heb lunch boodschappen besteld omdat ik niet ff naar de winkel kan. Maar wat is dit nou weer chill, echt idioot binnen 12 min is het er. Ik snap er niks van. Hoe kan dit nou zo snel.
Noujaaa niet normaal dit
niet mijn probleem, maar ik wilde deze hier even achterlaten:
caviaschap
RGK moet het volgens mij zijn
K.inderen
Huh en dat klopte ook??? Rijden ze dan rond met hun hele assortiment ofzo?
Er ging vanochtend iemand knockie op mijn werk en vervolgens (toen hij weer bij was) lag hij helemaal te shaken. Was zo eng om te zien. Gelukkig na een half uurtje in de ambulance ging het wel weer goed met hem (op erge spierpijn na) maar jeetje ik was echt even sad.
Conclusie was dat hij lag te hyperventileren en dat hij beter moet eten want hij eet te weinig. Ze hebben hem allemaal dingen gegeven in de ambulance en toen ging het wel weer.
Ik had mij vanochtend verslapen en begon helemaal gestressed aan de dag. Maar deze 1 juno grap maakt mijn dag weer goed al een paar keer hardop gelachen.
En hoe gaat het nu met jou? Ben je er wel van bijgekomen?
Ja toen ik hem later weer in de kantine zag zitten was ik ook wel weer “vrolijk”. Moment zelf was gewoon heel eng, hij ging echt zo slecht. Hij is daarna wel naar hui.s gebracht hoor en blijft daar ook tot volgende week.
Wow dat is echt bizar snel!
Ik had van de week een vliegengordijn besteld (meest burgerlijke bestelling ooit) maar zag dat ik een witte had besteld ipv zwarte, dus binnen 5 minuten belde ik naar de webshop om te vragen of ze het nog konden aanpassen toen zei die man. Hm eigenlijk niet, we hebben hem al ingepakt, maar vooruit lukt wel.
Toen dacht ik ook: Huh hoezo gaat dat zo snel. Misschien besteld nooit iemand een vliegengordijn.
Keuken half opgeruimd, stof gezogen en nu zit ik in de zon.
Ja binnen zes minuten. Ik vroeg het en het komt dus uit een magazijn. En dat is toevallig ook nog heel dichtbij mijn krot. Maar ik was helemaal van mijn a propos godverdmm
Heb net een whatsapp bericht verzonden met puntjes tussen/in de woorden om te voorkomen dat ze zouden veranderen
Hoe heet deze service dan?
In Thailand typen ze 555555, snapte ik ook de ballen van in het begin
godverdmm kom naar het Tweede Kamer topic
Edit dit klinkt zo boos