Wat je even kwijt wil #50

En hoe gaat het nu met jou? Ben je er wel van bijgekomen?

Ja toen ik hem later weer in de kantine zag zitten was ik ook wel weer “vrolijk”. Moment zelf was gewoon heel eng, hij ging echt zo slecht. Hij is daarna wel naar hui.s gebracht hoor en blijft daar ook tot volgende week.

2 likes

Wow dat is echt bizar snel!

Ik had van de week een vliegengordijn besteld (meest burgerlijke bestelling ooit) maar zag dat ik een witte had besteld ipv zwarte, dus binnen 5 minuten belde ik naar de webshop om te vragen of ze het nog konden aanpassen toen zei die man. Hm eigenlijk niet, we hebben hem al ingepakt, maar vooruit lukt wel.

Toen dacht ik ook: Huh hoezo gaat dat zo snel. Misschien besteld nooit iemand een vliegengordijn. :woman_shrugging:t4:

2 likes

Keuken half opgeruimd, stof gezogen en nu zit ik in de zon. :v:

3 likes

Ja binnen zes minuten. Ik vroeg het en het komt dus uit een magazijn. En dat is toevallig ook nog heel dichtbij mijn krot. Maar ik was helemaal van mijn a propos godverdmm

2 likes

Heb net een whatsapp bericht verzonden met puntjes tussen/in de woorden om te voorkomen dat ze zouden veranderen :woman_facepalming:

19 likes

Hoe heet deze service dan?

In Thailand typen ze 555555, snapte ik ook de ballen van in het begin

1 like

godverdmm kom naar het Tweede Kamer topic

Edit dit klinkt zo boos :joy:

3 likes

Ik ga het voortaan ook zo doen op m’n werk…
“Schorem, je hebt je deadline niet gehaald!” “Ik heb me het verkeerd herinnerd”
“Schorem, jij zou dit en dat regelen.” “Ik kan me dat niet herinneren”

Ideaal

22 likes

Ik durf hier eigenlijk niet te posten nu maar ben toch nieuwsgierig

Ik heb zo een online overleg maar ik zit zo lekker in de zon :sunny:

(Ait geen woorden veranderd lol)

2 likes

godverdmmh we hebben een GO gekregen, dus zaterdag gaan die caviain en ik geïnterviewd worden :joy: lopend door het bos. Kledingstress in 3 2 1

Nee niet gvd :joy: ha ha ha en vrien.din

22 likes

Ik ga straks samen met mijn v.rie.nd. vertellen bij mijn ouders&broertje dat ik binnenkort bij hem ga intrekken als een soort proef-samenwonen en vind het zo terrrrring spannend… (en ik ben bang dat ze denken dat het een 1 apr grap is en daar wordt het natuurlijk nog ongemakkelijker van).

21 likes

Ik weet nog dat ik vorig jaar grapte “Ik heb in ieder geval een lockdown verjaardag meegemaakt”
En nu gewoon nóg een :joy: :joy:

Ik lach wel maar wil gvd uiteten.

13 likes

Stuur foto

2 likes

Wanneer komt daar eens elektriciteit en stromend water?

3 likes

En riolering wordt aangelegd.

2 likes

godverdmmha late to the party en ik reageer bijna nooit meer op het forum maar ik moet toch zeggen dat deze woordverwisselingen echt GEWELDIG zijn.
Ik ga nu even alle topics bijlezen vandaag zodat ik nog meer kan lachen THANKS GUYS

6 likes

Man ik kijk ook een werkdag niet op m’n telefoon :flushed:Nul idee wat er allemaal gebeurt in de politiek, ik kijk zo het Jeugdjournaal wel :pray::joy:

8 likes

Het bijenhotel in de tuin is zo in trek dat ik buiten zitten een beetje irritant vind met al die rondzoemende bijen en de hond die ik dan weer moet zeggen dat ernaar happen geen goed idee is

5 likes