Ik ga het voortaan ook zo doen op m’n werk…
“Schorem, je hebt je deadline niet gehaald!” “Ik heb me het verkeerd herinnerd”
“Schorem, jij zou dit en dat regelen.” “Ik kan me dat niet herinneren”
Ideaal
Ik ga het voortaan ook zo doen op m’n werk…
“Schorem, je hebt je deadline niet gehaald!” “Ik heb me het verkeerd herinnerd”
“Schorem, jij zou dit en dat regelen.” “Ik kan me dat niet herinneren”
Ideaal
Ik durf hier eigenlijk niet te posten nu maar ben toch nieuwsgierig
Ik heb zo een online overleg maar ik zit zo lekker in de zon
(Ait geen woorden veranderd lol)
godverdmmh we hebben een GO gekregen, dus zaterdag gaan die caviain en ik geïnterviewd worden lopend door het bos. Kledingstress in 3 2 1
Nee niet gvd ha ha ha en vrien.din
Ik ga straks samen met mijn v.rie.nd. vertellen bij mijn ouders&broertje dat ik binnenkort bij hem ga intrekken als een soort proef-samenwonen en vind het zo terrrrring spannend… (en ik ben bang dat ze denken dat het een 1 apr grap is en daar wordt het natuurlijk nog ongemakkelijker van).
Ik weet nog dat ik vorig jaar grapte “Ik heb in ieder geval een lockdown verjaardag meegemaakt”
En nu gewoon nóg een
Ik lach wel maar wil gvd uiteten.
Stuur foto
Wanneer komt daar eens elektriciteit en stromend water?
En riolering wordt aangelegd.
godverdmmha late to the party en ik reageer bijna nooit meer op het forum maar ik moet toch zeggen dat deze woordverwisselingen echt GEWELDIG zijn.
Ik ga nu even alle topics bijlezen vandaag zodat ik nog meer kan lachen THANKS GUYS
Man ik kijk ook een werkdag niet op m’n telefoon Nul idee wat er allemaal gebeurt in de politiek, ik kijk zo het Jeugdjournaal wel
Het bijenhotel in de tuin is zo in trek dat ik buiten zitten een beetje irritant vind met al die rondzoemende bijen en de hond die ik dan weer moet zeggen dat ernaar happen geen goed idee is
Moet je allstars even inlopen voor ze lekker zitten of is dit mijn leven nu?
Ik had dat bij mijn laatste paar ook en die zijn nooit echt fijn gaan zitten, lijkt wel alsof ze wat kleiner zijn gaan vallen ofzo, of mijn voeten zijn gegroeid en al mijn schoenen zijn met ze mee uitgerekt
Hier ook, ik heb twee paar Allstars in dezelfde maat en het oudere paar zit gewoon goed, terwijl ik van het nieuwere paar echt blaren krijg als ik ze de hele dag draag.
Ik ben nu zo gewend aan de forum woorden veranderingen dat ik net verscharreld naar een appje keek waarom er geen veenmollen stond
Ik wil gewoon een paar dagen helemaal alleen zijn om op te laden maar dat gaat niet.
Neeee ik kom net tkrot en gooi perongeluk een glazen kandelaar om en bij het redden snijd ik mijn duim open
Duim kapot en kandelaar kapot bah
Sommige teksten vandaag op t forum
Heel nmsvpe. Oh dat gaat ook niet goed dan.
Mijn oude paar 39 zit direct goed, nieuwe paar 39 lijkt net even iets te groot, en sowieso blaren elke keer als ik ze draag zonder een stuk tape op mijn hiel
Wel woord zit er onder nmsmvpe?