Ik heb ik een impuls mijn eerste Vinted aankoop ooit gedaan!!! Zag de Docs waar ik al lang van droom voor zo’n 70 euro minder dan nieuwprijs in een goede staat dus ik ben ervoor gegaan. Fingers crossed het goed komt en dat ze niet nep zijn en goed passen!
Oh wat irritant dit soort veenmollen.
Ik had een semi-transparante blouse besteld met redelijk grote pofmouwen en voel me zo dramatisch als ik hem aan heb. Denk dat ik hem sowieso ga houden voor die boost in zelfvertrouwen.
Ik ging net buiten sporten, toen werd iemand gecorrigeerd door de trainer en zei ze oh s.orry. en ik dacht ‘niet mijn probleem’. Helemaal geinfluenced door het forum
Ilse de Lange zat weer eens giebelend aan tafel bij Vooravond en dan schakelt ze in 5 seconden om naar een intens optreden met heftige blikken en emoties. Totaal ongeloofwaardig (maar dat giebelen vind ik altijd ook zo’n act?)
@Karl_Lagerfeld die hoge all stars, zelfde model als jij hebt (luv die CdG, op insta gezien hih.aho) heb ik in roze suede en daar kreeg ik op mijn onderbenen echt bloedblaren van. Niet zuinig ook niet. Heb ze daarna nog niet aangedurfd de lage heb ik in meerdere kleuren en bij allemaal niet echt issues gehad.
Ha.ha ik wilde er ook net over posten, dat ik het hele dramatische loopje door de studio vrij ongemakkelijk vind maar opzich wel mooi nummer
Klopt wel. Ik ben autist en poets ook m’n tanden
godverdmmha ja hele avondvierdaagse door dat sfeerloze gebouw. Je moet er maar zin in hebben
Kkkk 1 aprril grap op een aap
Ik vind die vrouw zo fake. Absoluut getalenteerd en daar heb ik respect voor maar het hele personage prik ik doorheen hoor.
Godver
Ja fuck ze doen echt pijn achter bij mn enkels?? HAAT pijnlijke schoenen zo erg
Werkt
Ok welk woord is gecureerd
Mijn v riend en ik eten steeds minder tot geen vlees meer maar hij is nu met 2 caviaen aan het bbqen in onze tuin en mn cavia kwam net een stukje vlees brengen maar blehhhh vind het eigenlijk niet eens meer lekker en ik wil alleen maar gegrilde groentes + stokbrood eten. Zo fijn om te zien dat mijn vlees cravings langzaam echt verdwijnen.
Yes, kom echt weer goed in hardloopritme, al netjes 2x gelopen en nog 2x op de planning staan deze week
Ik ben vandaag officieel aan mijn nieuwe baan begonnen. Nu heeft niemand mij succes gewenst, jammer maar iedereen is druk. Maar zelfs mn v.riend heeft niets gezegd en voel me zo’n loser.