Wat je even kwijt wil #50

loik met eu

4 likes

Ik ben aan het werk en ben nooit zo snel in het systeem (erg verouderd) en superveel personen bellen terug maar nemen dan niet de tijd hun naam te spellen en dan worden ze chagrijnig omdat ik niet snel genoeg ben

2 likes

Vanavond de beurt aan luie melanzane, ik heb de aubergine rauw in de schaal gegooid echt wie houd me tegen

6 likes

Vandaag had ik de wekelijkse Zoom meeting met al m’n collega’s en de scharrel zei meteen dat hij slecht nieuws had, en hij begon te vertellen dat hij had besloten om het bedrijf te verkopen omdat hij de stress niet meer aankan en liever terug in een andere branch wilt epibreren (waar hij voor gestudeerd heeft). Hij was al een paar maanden aan het zoeken naar een koper maar hij vond niemand dus zei hij dat we binnen een maand alles gaan stopzetten en definitief sluiten. Iedereen was echt ontdaan en in shock totdat hij zei: 1 juno :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Vond dat best heftig eigenlijk godverdmm wij allemaal denken dat we geen baan meer zullen hebben

Edit: ik was helemaal in de war toen ik m’n post teruglas en er woorden instonden die ik niet had geschreven amai godverdmmh

Nu lijkt het ook of ik helemaal boos ben om die grap van m’n scharrel maar dat is dus niet hoor, moest er gewoon om lachen godverdmmha

Edit 2: het wordt alleen maar erger jongens niet mijn probleem, ik stop met editten en hoop dat m’n post nog enigszins duidelijk is :joy:

58 likes

Tijdens het wandelen net sprak een nmsvpee jongen me aan dus ik dacht o nmsvpe ik heb sjans maar nee hij vroeg de weg :rage:

Edit: ja kut knappe jongen dan :joy:

3 likes

Ik niet iig! Ik heb de koelkast vol hello fresh maar toch maar voor de 3e keer op rij pasta besteld dus respect voor jou

Vind dit ook eigenlijk helemaal geen nmsvpee grap? Geeft jullie alleen maar heel veel stress en paniek.

fijn dat 1 juno maar het moet wel nmsvpe blijven, grapjes over ontslagen worden is gewoon niet grappig :grimacing:

2 likes

Nou het werkt gewoon dus lazy melanzane is een go

1 like

Misschien heb ik het gemist, maar heb jij geen cavia meer?

17 likes

godverdmmgodverdmmha scharrel staat vandaag voor b.aas

29 likes

Dit is mij overkomen alleen het was geen 1 juno grap :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb ik een impuls mijn eerste Vinted aankoop ooit gedaan!!! Zag de Docs waar ik al lang van droom voor zo’n 70 euro minder dan nieuwprijs in een goede staat dus ik ben ervoor gegaan. Fingers crossed het goed komt en dat ze niet nep zijn en goed passen!

7 likes

Oh wat irritant dit soort veenmollen.

2 likes

godverdmmha oeps. niet mijn probleem @Diamonds kan het niet meer bijbenen

6 likes

:joy::joy:

Ik had een semi-transparante blouse besteld met redelijk grote pofmouwen en voel me zo dramatisch als ik hem aan heb. Denk dat ik hem sowieso ga houden voor die boost in zelfvertrouwen.

8 likes

Ik ging net buiten sporten, toen werd iemand gecorrigeerd door de trainer en zei ze oh s.orry. en ik dacht ā€˜niet mijn probleem’. Helemaal geinfluenced door het forum

19 likes

Ilse de Lange zat weer eens giebelend aan tafel bij Vooravond en dan schakelt ze in 5 seconden om naar een intens optreden met heftige blikken en emoties. Totaal ongeloofwaardig (maar dat giebelen vind ik altijd ook zo’n act?)

3 likes

@Karl_Lagerfeld die hoge all stars, zelfde model als jij hebt (luv die CdG, op insta gezien hih.aho) heb ik in roze suede en daar kreeg ik op mijn onderbenen echt bloedblaren van. Niet zuinig ook niet. Heb ze daarna nog niet aangedurfd :frowning: de lage heb ik in meerdere kleuren en bij allemaal niet echt issues gehad.

Ha.ha ik wilde er ook net over posten, dat ik het hele dramatische loopje door de studio vrij ongemakkelijk vind :sweat: maar opzich wel mooi nummer

1 like