Wat je even kwijt wil #50

Klopt wel. Ik ben autist en poets ook m’n tanden :woman_shrugging:

5 likes

godverdmmha ja hele avondvierdaagse door dat sfeerloze gebouw. Je moet er maar zin in hebben

3 likes

Kkkk 1 aprril grap op een aap

afbeelding

5 likes

Ik vind die vrouw zo fake. Absoluut getalenteerd en daar heb ik respect voor maar het hele personage prik ik doorheen hoor.

1 like

Godver

2 likes

Ja fuck ze doen echt pijn achter bij mn enkels?? :cry: HAAT pijnlijke schoenen zo erg

Werkt :+1:t3:

1 like

Ok welk woord is gecureerd :joy:

3 likes

Mijn v riend en ik eten steeds minder tot geen vlees meer maar hij is nu met 2 caviaen aan het bbqen in onze tuin en mn cavia kwam net een stukje vlees brengen maar blehhhh :cry: vind het eigenlijk niet eens meer lekker en ik wil alleen maar gegrilde groentes + stokbrood eten. Zo fijn om te zien dat mijn vlees cravings langzaam echt verdwijnen.

8 likes

Yes, kom echt weer goed in hardloopritme, al netjes 2x gelopen en nog 2x op de planning staan deze week :muscle: :muscle: :heart_eyes:

8 likes

Ik ben vandaag officieel aan mijn nieuwe baan begonnen. Nu heeft niemand mij succes gewenst, jammer maar iedereen is druk. Maar zelfs mn v.riend heeft niets gezegd en voel me zo’n loser.

22 likes

Ah balen! Was je eerste werkdag wel fijn?

1 like

Echt dikke tyfus. Dikke sokken zouden helpen denk ik godverdmm maar niet echt je stylo gok ik zo :grimacing:

Nee ik ben meer team no socks :pleading_face:

1 like

All stars, zijn die gemaakt van leer? Want bij de schoenmaker kunnen ze leren schoenen oprekken en dat helpt echt wel tegen blaren etc. omdat je schoen dan niet meer knelt en pijn doet. (Als ze niet van leer zijn kunnen ze misschien alsnog wel iets voor je betekenen, ze kunnen bij de schoenmaker vaak best veel)

Je cavia retour sturen en vragen om lage!

3 likes

godverdmm ik ben één dag niet op het forum en ik zie overal krot, godverdmm en veenmol. Ik weet ondertussen dat krot h.uis is maar de andere twee???

Edit: ooh ok godverdmm is dus h.aha, mooi zo

6 likes

Nee zijn van canvas (denk ik?) iig stof. En ik heb ze al eigenlijk een maat te groot omdat ik fan van voetcomfort ben :joy:

Heb ze al gedragen natuurlijk :+1:t3::joy: ik ga het maar negeren want heb ze gekregen dus hopelijk moet ik ze inlopen

Neeee dat is sowieso niet hendig! Ik heb normaliter 39 en in all stars altijd 38 zelfs.