Ja! Voel mij echt enorm op mijn plek. En eindelijk ook het gevoel dat ik iets nuttigs aan het doen benš
Andere twee, ah ahah sweet summer child. Het wordt een bewogen bijleesavond voor je
Dat is heel wat anders, godverdmm. Maar Vans heeft volgens mij canvas en leer dus vandaar dat ik dacht misschien all star ook wel. Balen
En zoiets bij je hielen plakken? Je hebt ze denk ik nog goedkoper bij van Haren
Oh wat zuur. Ik wil je wel succes wensen!
Hoe was het?
Ja maar omdat ik waarschijnlijk helemaal ga opzwellen deze zomer dacht ik dat ik beter voor het grotere exemplaar kon gaan
mss wat sport tape op je been plakken waar het pijn doet? Dat schijnt ook te helpen tegen een schuureffect
Je hebt nog tot 22.00 uur toch?
Anders ff een stuk sporttape of fysiotape plakken op de plekken waar het schuurt.
Is echt mijn redding geweest
Alcohol mag niet meer na 20:00 ):
Ik weet nu weer waarom ik het nooit volhoud dit te kijken wat gigantisch ongemakkelijk dit
godverdmm ja echt wat errruuuggg. āJezus! Jezus!ā
Passion als sitcom
Adje als ze zwart-wit gaan zingen!
godverdmmha ik keek ook ff 1 minuut. Wat een dag
godverdmmhah het is zo cringe dat het genieten is
Miss moeten we naar het Musicals topic
Ik voel me heel dom nu, maar er staat in beeld dat het live is maar ze zijn in daglicht? Zo ver is Roermond toch ook weer niet? Wonder?!?
The Passion is in mijn achtertuin maar alles is al ver er vanaf afgezet door security. Gek gevoel om dat hele circus op āmijn plekjeā te zien en zelf verboden zijn om er te gaan kijken
Edit @Acquiesce het stuk bij de kerk is live, de andere opnames niet, die zijn ± 2 weken geleden gemaakt
Ik ben even een succesvolle volwassene. krot al helemaal gepoetst, 3e partij was zit in de droger. 4 day weekend, KOM MAAR DOOOOOR