Wat je even kwijt wil #51

Je bent nog niet te laat om het alsnog te doen haha.

Ik had afgelopen week een plant in pot gekocht om het wat gezelliger te maken voor mijn voordeur op de galerij. Helaas stond de pot schuin doordat er een soort gootje is en hij niet zo goed paste. Ik wilde er zelf dit weekend een plankje voor gaan kopen zodat het netter stond. Kom ik net buiten en heeft iemand een plateautje gezaagd waardoor mijn plant nu helemaal mooi recht staat te shinen :star_struck:. Echt heel lief! :pleading_face:. Jammer alleen dat ik niet weet wie dus nu kan ik niemand bedanken.

106 likes

Misschien een bedankbriefje op de pot plakken? Dan ziet die persoon het in ieder geval!

21 likes

Ik ben aangenomen voor hetzelfde uitzendwerk bij een lokale GGD ipv bij de landelijke schil! Het gaat én leuker zijn én meer verdienen! :tada::partying_face:

56 likes

Snel en top geholpen door de Corona lijn voor het inplannen van een afspraak voor over een paar dagen. Mag ook gezegd worden.

Hopelijk is hij negatief en dan kan ik nog op tijd naar de winkel om iets lekkers voor mijn man zijn verjaardag te bakken en kunnen zijn (gevaccineerd & op afstand) ouders nog langskomen.

9 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats ergernissen

Waar? Misschien worden we collega’s :tada:

Mag ook in pb haha

3 likes

Ik probeerde net mijn scriptie samen te vatten voor m’n moeder en het was echt een poepverhaal. Hoe kan het dat ik zelfs de conclusie al geschreven heb en nog steeds niet fatsoenlijk uit kan leggen waar het over gaat.

4 likes

Ah mijn man is morgenavond (of misschien al wel vanaf het eind van de middag) weg, en misschien ook nog wel de nacht erbij, en ik kijk er gewoon net zoveel naar uit als dat ik pre corona naar een feestje uitkeek. Klinkt misschien echt akelig maar zoveel zin in me-time en eten bestellen en alles doen waar ik zelf zin in heb.

19 likes

Ik kijk ook erg uit naar dat moment!

2 likes

Huh, ik heb nooit een foto toegevoegd op tiktok en ineens staat er een foto van mijzelf bij.

Hahahaha ik hoop het niet! Maar foundation heeft gelukkig geholpen

Ben je daar ingelogd met google of facebook?

1 like

Volgens mij niet

Edit: ik zie het al. Ik zie dat het twee account zijn (namen lijken op elkaar) en dat andere account is denk ik uit de musicly tijden.

Omg vandaag mn laatste werkdag, o.a. chocoladetaart gekregen van een cliënt en heb al 3 stukken op hehehehe

18 likes

Oh dan is het wel gek haha. They are holding you in de gaten.

2 likes

Mijn vriend gaat eindelijk beginnen met rijlessen en ik heb er zo’n zin in dat hij over een tijd dus ook zijn rijbewijs heeft. Ik heb zelf geen auto want arme student maar m’n vriend gaat waarschijnlijk wel een auto kopen en dan kunnen we eindelijk lekker samen roadtripjes maken enzo :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb mijn rijbewijs al 5 jaar en ben het zat dat ik altijd de hele tijd moet rijden als ik met m’n vriend met (geleende) auto ergens heen wil haha

10 likes

Nou ik hoop voor hem dat er niet nog een lockdown komt en dat hij ook snel zijn theorie kan doen. Ik ben voor mijn gevoel al 3 jaar bezig met mijn rijbewijs nu (ben sinds oktober 2019 bezig). Heb dus allebei de cbr sluitingen meegemaakt 🥲🥲

Oh wat vervelend voor je :frowning: Hoop inderdaad dat het niet nog een keer stop wordt gezet, ook voor jou! Zijn theorie-examen heeft ie al ingepland voor midden juli dus hopelijk gaat dat door en haalt ie het in een keer. Veel succes nog met je rijlessen en hopelijk heb je snel je rijbewijs!

Het valt mee. Ik werk gelukkig in een warm kantoor!

2 likes