Dat zou wel fijn zijn hahaha. Gelukkig een tuin op het zuiden dus voldoende zon de hele dag.
Zo chill dat coca cola zero raspberry nu hier ook gewoon te koop is. Nu een blikje drinken en Schittās Creek kijken
Thnx voor de tip! Het is een de buyer pan, en ik kan nergens echt een leverancier vinden (alleen verkooppunten) ik zal in een samenvatting een foto doen van hoe het er nu uitziet. Heb het al 10 X geschrobt met water en een afwasborstel (geen zeep oid, want dat mag niet
) maar er blijft echt een dikkige laag inzitten
Samenvatting
Pff hele avond al last van mijn buik sinds ik Chinees heb gehad. Dit is vast mijn straf voor het niet koken van een gezonde maaltijd.
Beter ligt het niet echt aan het eten want heb nog portie voor morgen.
Ik hoorde vandaag dat ik in quarantaine moet en dacht ga een poging doen tot het bestellen van boodschappen. Nu was er voor morgenavond gewoon al plek , terwijl een tijd terug alle bezorg momenten altijd super vol waren.
Ik ben gewoon voor de 3de nacht op rij wakker rond 4 uur. Pff
Ben wel alleen online forum goals hahah
Ik heb zo ongelofelijk veel pijn in mijn voet, slaap al de hele nacht niet. Overbelast gisteren denk ik en dat het nu ontstoken is. En moet eigenlijk om 9 uur werken maar ik red dat niet zo maar was vorige week ook al een dag ziek door migraine en werk er pas een maand. Echt lijf wat doe je me aan
Nou de bezorgers waren er om 7.15 dus laat die zon maar komen vandaag!
Ik bel de huisarts, en ben nu al ruim 20 minuten beller nummer 1. Waarom moet dit zo lang duren.
Omdat het tussen 8.00-9.00u altijd het drukste moment van de dag is en er 103839 mensen bellen over die schijt-vaccins waarschijnlijk.
Ja het is ook niet echt goed geregeld hier, je kan alleen tussen 8-10 bellen voor een afspraak. En van 13-15 voor informatie /uitslagen en herhaalrecepten.
Ja dat is ook gewoon slecht vind ik, niet uit te leggen in deze tijd, en logisch dat het dan zo druk is aan de telefoon!
Heuj gelukt, heb weer een ringetje in mān neus
Dat snap ik! Echt mega raar. Hou ons maar op de hoogte als je wil haha.
Ik heb vanochtend sandaaltjes aangetrokken. Dat was duidelijk een verkeerde inschatting𤣠brrrrr
Altijd zo lekker om om 08.30 weer thuis binnen te stappen na 12km te hebben hardgelopen en dan de hele dag nog hebben voor alle verplichtingen
Ik schat in dat mijn benen nu zoān 2 jaar niet geschoren zijn (misschien af en toe half bakken poging met een scheermesje tussendoor). En nu heb ik waxstrips besteld omdat ik dat dan toch meer genieten vind om dan al dat haar te zien⦠Nu al zin in vanmiddag. (en een half gewaxt been omdat ik geen zin meer heb).
Hoe lang doe je over die 12 km? Denk dat ik om 4 uur zou moeten beginnen wil ik om 08:30 weer thuis zijn (niet dat ik 12 km kan rennen, 500m gaat nog net)
Rond 60-65min (beetje afhankelijk van doel training, hoeveel oefeningen (lunges/squats/etc) ik er nog tussendoor doe)
En je hebt geen sokken mee?