Wat je even kwijt wil #51

In mijn hoofd is het al helemaal af haha. Ik zal meeposten in het interieurtopic en vast ook op mijn Instagram.

Thanks iedereen! :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Nee niets meer van gezien :slightly_frowning_face:

1 like

Nee die mensen wonen daar nu.

3 likes

gewoon tentjes neer gezet. Down the Outlet hole

3 likes

Gefeliciteerd !

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Yes mijn forum verjaardag is vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik heb gisteren geblowd en dat doe ik echt nooit. Het waren maar 2 mini hijsjes maar omg mn keel doet zoveel pijn. Voelt helemaal dik en opgezwollen. Ik ben hier niet voor weggelegd. Sluit mij maar gewoon op in een wijnkelder ofzo. Ik praat zelfs hees wtf. Enorme amateur.

1 like

Ughhh een vriendin van mij ligt in het ziekenhuis en vraagt of ik haar hondje wil uitlaten. Geen probleem maar ik zie enorm op tegen het oprapen van zo’n vieze warme hondendrol :nauseated_face:.

Stiekem wil ik die drol laten liggen als hij gaat kakken maar dan ben ik geen haar beter dan alle mensen die ik veroordeel omdat ze hun dog-turd niet opruimen. Dilemma’s.

2 likes

Is er niet zo’n plek in de buurt waar je het mag laten liggen? Dan zou ik daar lekker heen gaan :slight_smile:

Nee dat is er helaas niet! Ik woon wel aan de rand van een gebied met veel natuur. Maarja is gewoon aso om het te laten liggen maar zo’n nasty ass hondendrol vastpakken geeft me echt rillingen.

Ze zegt dat ie 2 keer per keer kakt en ik moet hem 3 keer uitlaten. Dat zijn 6 drollen.

6 likes

Waarschijnlijk goed bedoelt maar uurgh. Zit te wachten op m’n eerste peeling en er is daar dus schijnbaar een afval coach. Die begon gelijk over haar programma. Vrouw, je moest eens weten. Ik ben m’n eigen succes verhaal.

(Fyi ik haat het echt als mensen dit doen. Laat mensen lekker leven zoals ze willen)

19 likes

Neem een schepje mee

2 likes

Goede tip! Hoop dat hij in de bosjes kakt waar ik niet bij kan en mensen geen last er van hebben.

2 likes

Uberhaubt irri als mensen over afvallen beginnen terwijl je dat allang aan het doen bent. Daarom moeten mensen hun bek houden. Het is zo vernederend als je bijv heel blij bent met 5 kilo eraf en dat iemand dan zegt “Oeh moet jij niet afvallen”
Well thanks voor je advies lul.

14 likes

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet helemaal stuk ga om mijn moeder. We waren net aan het wandelen met de hond en kwamen iemand anders tegen. Onze hond was een stok aan t kauwen en ging in zo’n typische hondenpositie staan. Dus mijn moeder tegen die jongen die we tegenkwamen ‘face down ass up, vind ik zo’n leuke positie’, ik moest lachen natuurlijk, voegt ze er heel awkward aan toe; ‘… voor een hond bedoel ik’. :woman_facepalming:t2:

34 likes

Even testen :thinking:

Ohh yay mijne ook. Happy forum birthday!

2 likes

Ja echt he. “Oh thanks, ik heb zelf geen spiegels en kom er nu door jouw opmerking pas achter dat ik overgewicht heb, dank!!1!”

2 likes

Dan is mijn enige tip om door je mond te ademen haha, sterkte!

1 like

Vandaag is het mijn eerste vrije dag en ik zit nog in pyjama, precies zoals verwacht.

5 likes