Ja echt genieten deze actie! Het was ook echt bizar druk in de stad. Letterlijk overal stonden auto’s, in de berm, langs de wegen. Een file van een uur om de stad in te komen. Ik wilde boodschappen gaan doen maar zelfs daar stond een rij die zo lang was dat ik pas weer terug ben gegaan toen de gewone winkels dicht waren. Het was echt bizar dit weekend.
Hahahaha briljante actie dit ook
En dit was 80% duitsers toch?
Denk 99% zelfs. Alleen een idioot gaat voor z’n lol op Duitse feestdagen naar Roermond of Venlo…
Ik heb een medische afspraak waarvoor ik 0615 op moet. Ik ging 00u eindelijk naar bed want alles voorbereiden duurde veel te lang.
Lag 0105u nog wakker en naar de wc gegaan. Hele tijd wakker gelegen, toch nog gedut en word kwartier geleden weer wakker. Echt wtf hoe blijf ik overeind vandaag Zo niet gewend aan vroeg opstaan na een jaar tijd. Haatte het normaal al. Alsof mijn lijf niet lekker in slaapmodus kan gaan als die teringwekker zo vroeg staat.
Hahaha geweldig dit
Ik ben al vanaf 3 uur wakker (al het hele weekend) want ik krijg vandaag te horen of ik een huisje heb. Zo zo zooooo zenuwachtig niet oke dit. Ik ben mezelf nu aan het bezighouden en heb het avondeten van vanavond al klaar.
Outlet heeft de regel om een afspraak te moeten maken afgelopen vrijdag losgelaten. Precies op tijd voor duitse dag
Kun je op de beelden al zien of ze weggekomen zijn?
Vandaag weer aan het werk na een week vrij en ik ben om 8 uur begonnen en heb mn mail al weggewerkt. Heb het helemaal niet zo druk vandaag, wil dat het half 5 is en dan ga ik de Mol en EOTB kijken
Haha wat een held!
Ik zit nu in quarantaine waardoor ik m’n eerste werkdag bij m’n nieuwe baan mis… ergens wel jammer maar ook ZOOO lekker dat ik nu nog even lekker in bed De Mol ga kijken met een choco croissant.
En heb zin om m’n muren aubergine te schilderen, misschien dat ik even iemand kan inschakelen om een pot verf te halen
Mijn vader post heel af en toe dingen op zijn insta en ik vind het zo lief hoe hij dan uitgebreid verslag doet over zijn hobbies .
Het is maandag. Nergens zin in. Ook slim om op een maandag belangrijke gesprekken te plannen.
Zo fijn om eens de motivatie te hebben voor zoiets simpels als stofzuigen en afstoffen.
Ik gooide net een plant om tijdens het stofzuigen en nu staat ie toch minder goed in zijn pot. Zo maar wat aarde erbij gooien.
En ik heb echt zin om naar IKEA te gaan, maar deze week bijna geen tijd. En kan beter wachten tot de dingen die ik wil op voorraad zijn. O, en ik verwacht nog een bestelling van ze (tja, moest dit hebben en 10 euro korting is toch lekker) Maar ik moet naar de winkel om cadeaubonnen uit de adventskalender in te leveren (zo stom), want online kan dat niet.
Ik slaap het liefst echt langlang uit (quarantaine, dan lijken de dagen korter) maarja helaas niet gelukt vandaag
Ik kreeg net een mail dat ze nog drie salarisspecificaties van me willen. Dat stond niet in de lijst van bijlages die ik moest meesturen. Zal dit iets betekenen?
Ik ga echt huilen als ze me straks terugbellen en ik krijg het.
Oh god. Ik ben een beetje doorgeslagen met mn kledingkast opruimen en shit verkopen/wegdoen. Hoop niet dat het ineens heel warm word want dan heb ik maar 1 jurk om aan te trekken