Wat je even kwijt wil #51

Ik zit op Ameland in de chalet van mijn ouders. Mijn broertje woont ook op het eiland dus dat scheelt wel.

3 likes

@Daelyss Nee wat rot! Is er al nieuws? Heel veel
beterschap in elk geval :heart:.

Ik ben nu al benieuwd naar deel 2 van dit verhaal :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hhahaha oh nee echt, het was echt erg. Bij het afrekenen zei ze ook opeens:ā€œJa nog even wat anders heā€ en ik dacht even dat ze mn nummer ging vragen/of het zijne ging geven, goddank had ze een andere vraag.

1 like

@Daelyss heel veel sterkte! <3

1 like

Blijkbaar is mijn buurvrouw met haar kinderen vertrokken bij haar man en zitten ze nu bij haar moeder. :flushed: Ik heb er niets van gemerkt.

En 1 van mijn oude overburen is blijkbaar aan Corona overleden. Ze was ergens achterin de 50 ofzo. Binnen 2 weken.

1 like

Beterschap @Daelyss !!

1 like

@Daelyss wow wat heftig! Beterschap!

1 like

Beterschap, hopelijk knap je snel op!

2 likes

Hahaha gelukkig maar. Jammer dat 0612324444 niet meer bestaat anders had je die moeten geven.

Had net mutti aan de lijn en die moest huilen omdat het niet goed gaat met haar poezenbeest en toen moest ik ook bijna huilen :cry: kan er echt niet tegen als mā€™n ouders moeten huilen

3 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Heb mijn scan gehad en het is nu wachten op de radioloog maar die moet scans van twee ziekenhuizen analyseren. Heeft serieuze vertraging, ikzelf ben minder kortademig en heb ook minder pijn.

9 likes

Beterschap, hopelijk voel je je snel beter!

1 like

Sterkte en beterschap!

1 like

Heel veel beterschap!

1 like

Heel fijn dat je zelf in ieder geval al minder klachten hebt! Hopelijk snel naar huis (en dat de uitslag mee valt!).

1 like

Beterschap! :heart:

1 like

Hoop dat het snel beter met je gaat! Heel veel beterschap!

Veel beterschap :heart::heart::heart:

1 like