Is er niet zo’n plek in de buurt waar je het mag laten liggen? Dan zou ik daar lekker heen gaan
Nee dat is er helaas niet! Ik woon wel aan de rand van een gebied met veel natuur. Maarja is gewoon aso om het te laten liggen maar zo’n nasty ass hondendrol vastpakken geeft me echt rillingen.
Ze zegt dat ie 2 keer per keer kakt en ik moet hem 3 keer uitlaten. Dat zijn 6 drollen.
Waarschijnlijk goed bedoelt maar uurgh. Zit te wachten op m’n eerste peeling en er is daar dus schijnbaar een afval coach. Die begon gelijk over haar programma. Vrouw, je moest eens weten. Ik ben m’n eigen succes verhaal.
(Fyi ik haat het echt als mensen dit doen. Laat mensen lekker leven zoals ze willen)
Neem een schepje mee
Goede tip! Hoop dat hij in de bosjes kakt waar ik niet bij kan en mensen geen last er van hebben.
Uberhaubt irri als mensen over afvallen beginnen terwijl je dat allang aan het doen bent. Daarom moeten mensen hun bek houden. Het is zo vernederend als je bijv heel blij bent met 5 kilo eraf en dat iemand dan zegt “Oeh moet jij niet afvallen”
Well thanks voor je advies lul.
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet helemaal stuk ga om mijn moeder. We waren net aan het wandelen met de hond en kwamen iemand anders tegen. Onze hond was een stok aan t kauwen en ging in zo’n typische hondenpositie staan. Dus mijn moeder tegen die jongen die we tegenkwamen ‘face down ass up, vind ik zo’n leuke positie’, ik moest lachen natuurlijk, voegt ze er heel awkward aan toe; ‘… voor een hond bedoel ik’.
Even testen
Ohh yay mijne ook. Happy forum birthday!
Ja echt he. “Oh thanks, ik heb zelf geen spiegels en kom er nu door jouw opmerking pas achter dat ik overgewicht heb, dank!!1!”
Dan is mijn enige tip om door je mond te ademen haha, sterkte!
Vandaag is het mijn eerste vrije dag en ik zit nog in pyjama, precies zoals verwacht.
Mijn huisgenoot is lekker aan het hoesten en snotteren… Ik heb vrij weinig (eigenlijk gewoon geen) contact met hem, maar misschien zo toch maar even subtiel vragen of ie al een test gedaan heeft.
Ik heb gister een spier verrekt en het deed mega veel pijn, nu tijgerbalsem erop gedaan en dat voelt zo goed
Hopelijk is het geen grote hond. Een schepje zou ik doen.
Je hebt ook van die papierenzakjes, als goed is voel je daar die hele drol niet mee ipv plastic.
En dan als je zegt dat je er al 40 af hebt ze echt zwaar verbaasd zijn en dan een nep stemmetje opzetten van ‘oh wat goed’ alsof ik een tien jarige rat hond ben.
En m’n hele gezicht staat in de fik van de peeling. Wajow.
Awh m’n vader heeft een duivennest in een boom in de tuin, stuurt ie me net een foto van en dood babyduifje dat blijkbaar in de vijver was gevallen vanuit het nest :’( Ik weet dat het vieze beesten zijn, maar vind het toch zielig.
Nee, ik heb alleen woonaccessoires meegenomen. Achteraf wel zuur, maar nu kan ik helemaal opnieuw beginnen zonder elk meubel met herinneringen te hebben. wil niet zeggen dat ik sommige dingen niet opnieuw ga kopen hoor haha.
Maar dan is het echt van mij.
Geen vervelende vraag hoor!
Pfoe, ik ben zo moe. Voel me ook ontzettend futloos, heb echt geen energie. Beetje opgebrand denk ik. Zo even een belletje doen waar ik tegenop zie, nog wat mails wegwerken en dan ga ik proberen iets rustiger aan te doen denk ik
Wow vandaag zit ik alweer 3 jaar op dit forum! Bizar hoe snel de tijd gaat en hoe lang dit allemaal alweer draait. Nog steeds bijzonder hoe enkele van het EGF de koppen bij elkaar hebben gestoken om dit voor elkaar te krijgen