Wat je even kwijt wil #51

Ah wat rot. En idd, zet jezelf en je rust op 1 als dat nu kan. Sterkte, hopelijk heb je dus een rustige avond voor de boeg :slight_smile:

2 likes

Ik heb echt een hele slechte dag. Werd om 13.15 pas wakker, wou een pakketje weg gaan brengen maar was vergeten de retoursticker te plakken dus voor niks op en neer. Nu echt de energie niet meer om weer het ritueel te herhalen, terwijl ik al bij mijn fiets stond met aangepaste pakket en dacht nee gvd ik wil niet (note: 2 minuten fietsen). En nu zit ik te huilen op de bank. Gaat echt top hier :thumbsup:

10 likes

Voor het eerst sinds jaren mijn ondergoed en sokken lades helemaal uitgezocht, echt een opluchting nu lol. Morgen maar ff doorpakken en de rest van kledingkast doen

3 likes

Ik heb eindelijk weer eens zin om te koken :tada:

5 likes

Gvd ik viel net op de trap en heb keihard m’n scheen gestoten :sob: het wordt al blauw

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Ik zat vanmiddag samen met een vriendin op het terras, en er was al de heletijd een koppel naar mij aan het kijken. Staan ze op nadat ze hadden afgerekend en lopen zo naar mij toe, dacht uhh oke wat nu haha. Hadden ze blijkbaar mijn interview en filmpje gezien van heyhetisoke en wilde even zeggen dat ze het knap vonden en goed dat ik er open over ben. Echt super lief.

132 likes

Is er al een vogelspot topic ergens?

1 like

Lekker!!! Nu op maar een eigen huisje!

3 likes

Ja! :blush: Ik ga nu ook wel serieus rondkijken komende maanden. Ik kijk er echt naar uit, haha

1 like

Ik heb zo’n last van studieontwijkend gedrag dat ik nu tegen mezelf heb gezegd dat ik na de gender reveal video van Laura Ponticorvo om 19.00 écht moet gaan studeren :weary: en ik volg haar niet eens

3 likes

Al de hele dag een storing met het internet doordat ze hier verderop een kabel geraakt hebben. Al gezeik met thuiswerken natuurlijk maar nu kan ik ook niet eens relaxt De mol terugkijken. Ze denken ook niet dat het morgen is opgelost :upside_down_face:

Zit je toevallig met internet op je telefoon bij de zelfde provider als waarvan je je wifi hebt thuis? Ik heb zoiets ook een keer gehad, we hadden toen internet van T.elfort in huis en ik zat daar zelf ook bij als mobiele provider. Toen hebben zij alle kosten vergoed die ik moest maken bovenop mijn bundel omdat ik mijn mobiel gebruikte om op internet te kunnen. Je zou zoiets misschien kunnen proberen? Al weet ik niet of ze wettelijk verplicht zijn het te vergoeden in zo’n geval of dat het gewoon coulance was.

1 like

Denk dat ik niemand zo irritant vind als Saar Koningsberger

4 likes

We hebben geen internet en ook huizen van onze woningcorporatie ook niet. Thanks, teleplaza

Toen ik een paar keer per week ging sporten vond ik het prima maar nu ik 4 maanden op de bank heb gelegen kan ik wel janken dat ik zo moet gaan :cry: :cry: :cry: :cry:

4 likes

Dat bekakte accent was idd opvallend. Terwijl haar vader met een duidelijk Haags accent praat. Ik zie het ook helemaal voor me dat hij vloekt, maar misschien komt dat doordat ik teveel filmpjes van lucky tv heb gekeken.

7 likes

Ik volg een Amerikaanse man die een fan account voor mijn favoriete band (Nirvana) heeft op Instagram, en hij postte iets van een andere (gerelateerde) band (Pearl Jam), wat mij weer deed denken aan een heel onbekend, prachtig nummer van de zanger van die laatste band (Eddie Vedder) wat gespeeld wordt in mijn favoriete serie (Twin Peaks) dus ik had hem gedmt om hem op dat nummer te wijzen en dat hij het echt eens moest luisteren omdat het fantastisch is. Hij reageerde super enthousiast en heeft nu een filmpje (de enige opname die er van is) op zijn Instagram gedeeld :heart:
Haha klinkt misschien echt suf als ik het zo schrijf maar ik word helemaal warm vanbinnen hierdoor, hij (die man van het insta account) is zo’n sympathieke gast en vind het echt leuk hoe hij altijd reageert op z’n volgers en dat hij dit nu post :blush:

57 likes

Bedankt voor de tip! Helaas niet dezelfde provider. Maar misschien dat ik wel via het internet op mijn mobiel kan en dan iets met mijn werkgever kan regelen qua kosten. Ze waren vandaag niet echt meewerkend maar het valt te proberen

2 likes

Wat leuk!! Door deze post bedenk ik me dat ik ook vaker gewoon mensen moet aanspreken over dit soort dingen!

1 like