Is dan ook een top film
Ik heb zojuist de definitieve versie van mijn masterscriptie naar mijn begeleider en referent gemaild my god wat een opluchting, ik ben er serieus meer dan drie jaar mee bezig geweest. Wel naast m’n werk enzo maar toch, drie jaar
en nu kan ik gewoon verder leven zonder dat die scriptie ergens in m’n achterhoofd zit
Bah bah ben helemaal hangry op mn werk. Stomme collega’s van de keuken bestellen nooit meer chips omdat wij (zorg personeel) teveel chips eten. Er is hier gewoon niks lekkers te vinden
Wait, you guys are getting crisps?!
Wel flauw, zou een eigen stash beginnen
neem je eigen snacks mee dan!!
Vreselijk. Ik hoop dat die sportscholen voor eeuwig dichtblijven.
Serieus? Dat wil ik ook proberen! Echt 0 last?
Jaaa ik ben weer geselecteerd voor popronde! Weer heerlijk zenuwslopend naar 3fm zitten luisteren hopend op mijn naam. Hopelijk wordt het niet nog zo’n karig jaar met optredens
Zou wat zijn als Nieuwsuur een item maakt over het gebrek aan chips op het werk van @Karl_Lagerfeld
Specifieke post verplaatsing.
Jaaa ik hoorde het, gefeliciteerd!!
Leuk! Wie ben je? Benieuwd of je ook in mijn stad komt
Ahh ja zo kut, had ik ook in mijn oude huis. Ze kwamen zelfs in mijn bed toen het op zijn ergst was :’(
Bij mij heeft de gaten opsporen en die vol proppen met aluminiumfolie wel goed geholpen. Heb je ook vallen gezet?
Kijk dat is de behandeling die ik verdien😢 wij hebben helemaal niks lekkers ook niet voor de bewoners
Ja ga ik ook doen, in mn kluisje
Tof! Zag dat je op Spotify staat, heb net kleine stukjes geluisterd maar ga nog beter luisteren.
Was meteen beetje aan 't bedenken op welke locatie je in Den Bosch leuk zou passen
Het afgelopen half jaar zijn er zo veel kut dingen gebeurd. Heb denk ik nog nooit zo veel gehuild als in de laatste paar maanden. Dus nu vind ik eigenlijk dat er iets geweldigs moet gebeuren ter compensatie. Maar de LOA werkt nog niet bij mij helaas. (En vind het ook een beetje stom van mezelf dat ik zoveel zelfmedelijden heb)