Wat je even kwijt wil #51

Waarschijnlijk goed bedoelt maar uurgh. Zit te wachten op m’n eerste peeling en er is daar dus schijnbaar een afval coach. Die begon gelijk over haar programma. Vrouw, je moest eens weten. Ik ben m’n eigen succes verhaal.

(Fyi ik haat het echt als mensen dit doen. Laat mensen lekker leven zoals ze willen)

19 likes

Neem een schepje mee

2 likes

Goede tip! Hoop dat hij in de bosjes kakt waar ik niet bij kan en mensen geen last er van hebben.

2 likes

Uberhaubt irri als mensen over afvallen beginnen terwijl je dat allang aan het doen bent. Daarom moeten mensen hun bek houden. Het is zo vernederend als je bijv heel blij bent met 5 kilo eraf en dat iemand dan zegt “Oeh moet jij niet afvallen”
Well thanks voor je advies lul.

14 likes

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet helemaal stuk ga om mijn moeder. We waren net aan het wandelen met de hond en kwamen iemand anders tegen. Onze hond was een stok aan t kauwen en ging in zo’n typische hondenpositie staan. Dus mijn moeder tegen die jongen die we tegenkwamen ‘face down ass up, vind ik zo’n leuke positie’, ik moest lachen natuurlijk, voegt ze er heel awkward aan toe; ‘… voor een hond bedoel ik’. :woman_facepalming:t2:

34 likes

Even testen :thinking:

Ohh yay mijne ook. Happy forum birthday!

2 likes

Ja echt he. “Oh thanks, ik heb zelf geen spiegels en kom er nu door jouw opmerking pas achter dat ik overgewicht heb, dank!!1!”

2 likes

Dan is mijn enige tip om door je mond te ademen haha, sterkte!

1 like

Vandaag is het mijn eerste vrije dag en ik zit nog in pyjama, precies zoals verwacht.

5 likes

Mijn huisgenoot is lekker aan het hoesten en snotteren… Ik heb vrij weinig (eigenlijk gewoon geen) contact met hem, maar misschien zo toch maar even subtiel vragen of ie al een test gedaan heeft.

1 like

Ik heb gister een spier verrekt en het deed mega veel pijn, nu tijgerbalsem erop gedaan en dat voelt zo goed :heart_eyes:

3 likes

Hopelijk is het geen grote hond. Een schepje zou ik doen.
Je hebt ook van die papierenzakjes, als goed is voel je daar die hele drol niet mee ipv plastic.

2 likes

Ik denk het ook. Groeten uit 1957!
Oh, foto van internet. Nou die klopt iig, haha

3 likes

En dan als je zegt dat je er al 40 af hebt ze echt zwaar verbaasd zijn en dan een nep stemmetje opzetten van ‘oh wat goed’ alsof ik een tien jarige rat hond ben.

En m’n hele gezicht staat in de fik van de peeling. Wajow.

Awh m’n vader heeft een duivennest in een boom in de tuin, stuurt ie me net een foto van en dood babyduifje dat blijkbaar in de vijver was gevallen vanuit het nest :’( Ik weet dat het vieze beesten zijn, maar vind het toch zielig.

Nee, ik heb alleen woonaccessoires meegenomen. Achteraf wel zuur, maar nu kan ik helemaal opnieuw beginnen zonder elk meubel met herinneringen te hebben. :yum: wil niet zeggen dat ik sommige dingen niet opnieuw ga kopen hoor haha. :sweat_smile: Maar dan is het echt van mij.

Geen vervelende vraag hoor!

22 likes

Pfoe, ik ben zo moe. Voel me ook ontzettend futloos, heb echt geen energie. Beetje opgebrand denk ik. Zo even een belletje doen waar ik tegenop zie, nog wat mails wegwerken en dan ga ik proberen iets rustiger aan te doen denk ik

Wow vandaag zit ik alweer 3 jaar op dit forum! Bizar hoe snel de tijd gaat en hoe lang dit allemaal alweer draait. Nog steeds bijzonder hoe enkele van het EGF de koppen bij elkaar hebben gestoken om dit voor elkaar te krijgen :heart:

15 likes

Ik dacht 2018, dat is toch twee jaar geleden? Maar inderdaad, drie jaar alweer. :partying_face:

2 likes

Ik had zo’n leuk jurkje gezien bij nakd, maar hij is er natuurlijk niet meer in mijn maat :sob::sob: