Wat je even kwijt wil #51

Is zeker waar!

2 likes

Heb zo slecht geslapen. Als ik deze dag door kom zonder uit mn slof te schieten is dat een miracle.

3 likes

Mijn vriend is een paar uur extra werken en ik heb echt zā€™n 'mijn ouders zijn weg" gevoel.

22 likes

Ik heb net de perfecte kast gevonden voor mijn studeerkamer op marktplaats voor echt een hele mooie prijs. Nu even manifesteren dat de verkoper dat ding ook aan mij gaat verkopen.

6 likes

Kan ik uitslapen, ben ik om 8 uur wakker :weary:

1 like

Gelukt! :sparkles:

27 likes

Ik wil heel graag verhuizen dus ben ook alvast bezig met oude troep uitzoeken en opruimen zodat dat maar alvast gedaan is. I feel you. :weary:

2 likes

Ik heb de hik :angry::angry::angry:

2 likes

Moest de afwas doen en in plaats van met mā€™n handen in dat vieze water en vieze spullen aanraken had ik nu afwashandschoenen aan en dat was zo chill!! Afwassen is nog steeds stom maar met die handschoenen wel te verdragen. Echt blij dat ik dit ontdekt heb haha

11 likes

Zit in de trein en moet echt nodig een windje laten maar de hele coupƩ zit vol en dat kan ik ze niet aandoen maar ik moet heel nodig help. Nog even volhouden tot ik weer buiten sta denk ik :upside_down_face:

3 likes

Welke flared heb je? Ben al tijden op zoek naar de perfecte flared, maar krijg hem niet gevonden :slightly_frowning_face:

Topshop Jamie!

1 like

Ohhh die vind ik in skinny ook geweldig! Nooit geweten dat ze die ook in flared hebben. Ik ga meteen bestellen, thanks!

1 like

Ohhh ik ben stikchagrijnig. Ging net boodschappen doen en had helemaal bedacht wat ik ging eten deze week, hadden ze de kruidenpasta die ik nodig had niet meer. Dus moest ik naar een andere winkel. Verder waren alle mensen weer vervelend (ik wilde een vrouw passeren op een smal stuk, dus ik zei pardon mag ik erlangs, zegt ze ja hoor zonder een stap opzij te doen??). En ik heb gister 5km geskeelerd en vanmorgen 4km hardgelopen en dat was iets teveel van het goede. En het is schijtweer, zo koud! Ik ga niet meer naar buiten vandaag en vanavond Mc Donalds bestellen denk ik, goede afsluiter van mā€™n vakantie.

Einde rant.

15 likes

Ach door een mondkapje heen ruik je dat toch niet joh

2 likes

Ik krijg morgen mn vaccinatie (:partying_face:), maar bij het inplannen van de afspraak liep die site steeds vast en kreeg ik een foutmelding. Uiteindelijk wel gelukt maar blijkbaar zijn de voorgaande pogingen dus wel doorgekomen, want ik word nu op 3 tijdstippen bij 4 verschilende tafels verwacht voor mn prik :grimacing:

23 likes

Niks zo frustrerend als een Bob Ross Tutorial doen, wat een ellende.

4 likes

Mā€™n toko was weer open! Dus daar ben ik heen geweest, ze hebben weer allemaal net wat andere dingetjes. Had echt nieuwe curryblokjes voor katsu curry nodig dus die heb ik meegenomen, en mochi en miso. Ik dacht: ā€˜Hee, miso, kun je soep van maken geloof ik, neem ik meeā€™ en nu kom ik erachter dat je echt veel meer speciale dingen voor misosoep nodig hebt haha oeps. Maar goed, net even een rondje gegoogled en het komt vast nog wel eens van pas

5 likes

Net even bij de action geweest en 40 minuten in de rij gestaan. Ben maar wat verder weg gegaan want wil niet weten hoe lang de rijen hier in Venlo zijn. Het is ook te druk las ik net dus de parkeergarages werden gesloten.

1 like

Ik ging wandelen en dacht: ff pauze houden op een boomstam. Maar nu ik lekker zit heb ik echt geen zin meer om verder te wandelen hahahaha maarja ik moet wel want de auto is nog best een stuk vanaf hier en ik ben in the middle of nowhere.

4 likes