Wat je even kwijt wil #51

Nog meer leugens, heb mijn jubileum badge pas 2u geleden gekregen :joy:

1 like

Ik zou ze wel even goed doorspitten hoor! Ik checkte vandaag mijn spam en toen kwam ik erachter dat mijn (steenrijke) oudtante is overleden en dat ik een flinke smak geld krijg. Moet alleen eventjes mijn bankgegevens doorgeven en als security check €2.581,46 overmaken naar een veilige rekening.

41 likes

:joy::joy::joy::joy:

Pikje, in dit geval :sweat_smile:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Weg in eigen land

Ah mijn moeder heeft gehuild over opa. We hadden vorig jaar geprobeerd achter te komen hoe zijn tijd van dwangarbeid in Duitsland was, maar het Rode Kruis kon niks vinden. Nu met dat van Andre van Duin moest ze huilen, want we weten gewoon niks.
Mijn opa mocht er van mijn oma niet over praten.
Ik denk dat ik dit jaar weer met het Rode Kruis contact opneem.

12 likes

Zat net een concert van de Backstreet boys uit 2019 terug te kijken en ik dacht even dat ik Guus Meeuwis in het publiek zag staan

9 likes

Ik kijk echt uit naar mijn nieuwe elektrische tandenborstel en ik baal dat hij een dag vertraging heeft. Ik ben officieel oud.

3 likes

Ik droomde vannacht dat mijn vriend in brand stond en ik hem moest blussen.

Waarom droom ik nooit iets leuks? :rofl:

Ik kreeg in oktober een boete voor stilstaan op een kruispunt. Waarschijnlijk omdat ik vaak parkeer langs de weg vlakbij zo een bocht met een weg eruit en dan te dicht op het kruispunt stond. Ik heb toen bezwaar aangemaakt aangezien ik niet vond dat dat de boete moest zijn.

Nou het was het wachten waard want ik hoef 0 euro te betalen( ipv 149!!) :grin::grin: :grin:

29 likes

Sinds ik weer werk heb ik veel minder tijd om op het internet te zitten en houd ook niet alles meer bij zo hard gaat het.

Maar oooooh wat ben ik BLIJ met mijn nieuwe baan! Ik zit er zó op mijn plaats, fijne collega’s, ik word geaccepteerd zoals ik ben en gewoon de hele sfeer

En sinds gisteren zit ik ook niet meer in de ziektewet/uwv en sta ik op contract bij hen. Daar moest ik toch wel een traantje om laten gisteren na dat kutjaar hiervoor

108 likes

Ik belde net met mijn vader en blijkbaar zei ik op een gegeven moment: “Ik doe drie keer in de week koken.” En blijkbaar begin ik ook lichtjes met een zachte g te praten. Mijn vriend komt uit Brabant en ik begin zijn accent over te nemen :cry:

9 likes

Ik voel me zo klote deze avond. Ik lag op bed te slapen en heb daardoor 8 uur gemist. En nu ben ik extreem boos op mezelf dat ik het heb gemist. Ook teleurgesteld in mezelf. Moet meteen aan m’n opa denken ook en ik voel mezelf nu zo’n watje dat ik niet eens even op het juiste moment stil was. Echt heel dom van me. Vind het altijd juist zo’n mooi moment om samen te herdenken

1 like

‘Ik doe 3 keer in de week koken’ is denk ik iets zuidelijks, ik heb het namelijk nog nooit gehoord :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja zo zou ik het ook zeggen idd!

1 like

Haha ik zou zelf dus meestal zeggen: ‘Ik kook drie keer per week.’ Maar mijn vriend begint altijd zinnen met ‘ik doe’. Ik kom zelf uit het noorden en voor mij klinkt/klonk dat apart. Hij komt uit brabant, en daarom link ik dat aan brabant. Weet eigenlijk niet of dat ook klopt?

3 likes

Grappig die kleine taalverschillen. Heb je dat ook met ik ga naar bed of ik ga op bed?

2 likes

Je hebt ook nog de versie van ouders naar kinderen: ‘Doe jij nu even handjes wassen’
:cry:

4 likes

Klopt! Ik kom uit Brabant, maar woon er nu niet meer. Is inderdaad typisch Brabants. ‘Ik doe wel even lopen’ ofzo is echt normaal om te zeggen

1 like

Even los van het fietsen: wat is dat toch met foto’s van stelletjes dat de vrouw meestal haar hand op de buik van de man legt?
Deze vent is geclaimd want ik help deze buik te vullen met voer?

27 likes