Hahaha shit man. Ik zou binnenkort op training gaan met een leuke collega. Ook de eerste keer dat ik hem in het echt zou zien. Dus ik al helemaal voorbereid zodat ik er fleeky uit zou zien. Outfit in gedachten, wenkbrauwen laten bijwerken, alles. Je moet wat hebben om naar uit te kijken in deze tijd. Krijg ik net mail van die organisatie dat de training toch nog online gegeven wordt vanwege Corona
Zijn jullie ook al zo benieuwd naar het gedicht vanavond??
da’s wel echt een hele gekleurde interpretatie he. zou het echt niet persoonlijk maken hoor, dat is zo zonde van je energie als dat t gewoon niet is.
Oh daar had ik ook een muis zitten! Tenminste je bedoelt met keukenblok er dan achter denk ik? Ik heb toen aan de ‘ingang’ van het keukenblok een val gezet met pindakaas en diezelfde avond kon ik hem deponeren in de container. Muizen in huis zijn echt niet leuk (een veldmuisje die voor je langs schiet op het fietspad in het donker is dan wél weer schattig)
Ging net die dalango koffie weer eens maken. Die hit van vorig jaar. Nog steeds lekker. Alleen hoe koks toch de hele tijd door kunnen klutsen zonder pijnlijke pols is mij een raadsel.
Ik ben al 2 dagen samen met een vriendin tulpen aan het bezorgen voor werk (in opdracht van de bieb). Kom ik vandaag bij een huis waar een oud leraar van mij woont dus die vrouw herkende mij en zei dat ik mee moest naar binnen… Wie zit daar nog meer? Mijn oude kleuterjuf. Ze waren zo lief, ze wisten nog precies wie ik ben en ze zeiden dat ik vroeger altijd zo’n lief kind was enz. Ze vonden het heel erg leuk om mij weer te zien en ik vond het heel erg leuk om hun weer te zien.
Oh en ik wil nog even janken want ik heb gisteren mijn boodschappenkaart (die ik wekelijks van werk krijg voor die paar dingen die ik daar doe) meteen kwijtgemaakt. Doei 40 euro boodschappengeld.
Ik baal nog steeds gvd.
Samenvatting
Mijn nieuwe bovenbuurmeisje (nja vrouw) ging mij wel ineens knuffelen toen ze mij zag, ergens ben ik achterdochtig en denk ik heeft ze niet iets uit mijn jaszak gejat? Maar zo moet ik niet denken maar ja ik had hem daarvoor nog wel en 5 minuten later toen ik mijn jaszak ging checken niet meer hehe.
Hier hetzelfde. Wat een verschrikking hè .
Lekker herfst, tijd voor een pumpkin spice latte.
Ik had water over mijn notitieboekje gemorst en heb het toen in de koelkast gelegd (dan gaan de pagina’s niet kreukelen als het opdroogt). Toen kwam mijn vriend thuis en die wist natuurlijk van niks toen hij de koelkast open deed. Volgens mij dacht hij dat ik spontaan vervroegde dementie had.
Wat een life-hack! Dat ga ik de volgende keer ook proberen.
Ik heb het ook geleerd op het forum, echt een lifehack idd!
Hahaha ik zet in op beide!! Maar natuurlijk niet te spannend dus die vergelijking met nu zullen ze misschien niet hebben laten winnen.
Ik dacht nog, misschien hebben ze de inauguratie gezien en dachten ze dit moet beter. Maar dus echt haha
Maar ja kan nog steeds kut worden. Ben nu wel een beetje benieuwd. Nu echt echt!
Ben ook benieuwd naar de outfit van Máxima.
Het waait ook echt tering hard dus hopelijk vliegen er geen hoeden weg.
Ik was gewoon bijna dodenherdenking vergeten
Jij dacht allemaal geslaagde mensen!
Nee grapje, maar ik had ooit rijles op 4 mei en toen zei m’n instructeur dat. Het was hem blijkbaar ook ontgaan dat ze halfstok hingen.
André van Duin leest het gedicht vanavond dus ik heb er wel goede hoop op eigenlijk
Vandaag is mijn forum jubileum
Waar is je taartje?