Wat je even kwijt wil #51

Zo een zin in deze week. Over drie dagen al weekend en dan is het nog maar 2,5 weken tot we de sleutels krijgen van ons huis. En over drie dagen ook eindelijk klaar met het stomme traineeship wat ik volg, omg zo leuk zijn de vooruitzichten sinds vorig jaar maart niet geweest.

33 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sollicitatietopic

Ik heb vannacht gedroomd dat ik 4 vaccinaties kreeg. Als in: 1 vaccin maar ik moest op 4 verschillende plekken geprikt worden. Werd gedesillusioneerd wakker met een jeukende bovenarm en de realisatie dat ik niet in het VK of in Denemarken woon maar toch gewoon echt in f*cking Nederland.

8 likes

Ik word vandaag gevaccineerd :partying_face:

65 likes

Ik had gister ineens heel erg zin in danoontje ijsjes. Dus ik een pak danoontjes gekocht en in het vriesvak gezet.
Is dat vriesvakje in de koelkast gewoon niet sterk genoeg om de danoontjes te bevriezen???
Dus nu heb ik alleen maar hele koude danoontjes :sob:
Alsnog wel lekker hoor, maar ik vind het als ijsje net wat lekkerder.

8 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

Heb je de koelkast misschien vrij laag staan?

Ah zo leuk iemand die ik volgde op tiktok heeft een eigen kaarsenbedrijfje en zij had bij mij oorbellen besteld een tijdje terug. Nu had ik kaarsen besteld en staat er op t visitekaartje dat ze nog steeds blij is met de oorbellen :heart:

32 likes

Dat zou kunnen, dat heb ik eigenlijk niet gecheckt :sweat_smile:
Heeft dat ook invloed op het vermogen van het vriesvak? Niet bij stil gestaan.
Aan het einde van de week zit ik weer in mijn eigen huis met een echte diepvries, dus dan ga ik er in elk geval lekker wat danoontjes in leggen :heart_eyes:

1 like

Ahhw cute daarom hou ik van etsy

2 likes

Ja ik denk wel dat dat invloed heeft! Als ik ze in het vriesvak boven de koelkast doe werkt het iig prima. Heb jij van die speciale lepeltjes? Die kan ik dus nergens meer vinden.

Ik had vanochtend al iets uitgeslapen (gisternacht slecht geslapen) maar ik werd net ineens weer zo moe, dus ben maar even 40 minuten in bed gaan liggen. Ik kwam er ook weer met moeite uit

2 likes

Ik ben ook net gevaccineerd! Was redelijk bang voor die prik, maar ik voelde echt nauwelijks wat. Ook nog niet echt last van mijn arm tot nu toe, dus beter blijft dat zo!

12 likes

Mijn spirit animal :heart:

1 like

Mijn moeder kreeg vandaag de “He Mam” - scam WhatsApp bericht maar ik had haar al een tijdje geleden gewaarschuwd door jullie berichten hier. Thank Joe forummers

16 likes

Mijn schoonfamilie trapte er niet in omdat ze ‘Hoi pap’ zeiden en geen ‘Hoi heit’.

32 likes

Ik sta nu in de zoom wachtkamer voor mijn application interview voor de master die ik wil doen. Over 1 min begint t. Schijt in mn broek van de zenuwen pff.

33 likes

Ik ben ook gevaccineerd. Kreeg een licht allergische reactie, dus mocht een uur wachten om te kijken hoe het zich verder ging ontwikkelen. Arts erbij, rivm gebeld… Wat een gedoe. Nu lekker thuis en hopen dat ik er verder geen last meer van ga krijgen.

22 likes

Wat voor reactie kreeg je? Gelukkig ben je nu thuis. Beterschap.

1 like

Oh dat is wel kut! Wel fijn dat je nu weer naar huis mocht, hopelijk blijft het hier idd bij. Beterschap!

1 like