Wat je even kwijt wil #51

Ik mis de bios wel heel erg maar niet die knagende mensen naast me. Nondeju, soms heb je van die mensen die in hun popcorn bak of M&M’s zak zitten te graaien alsof ze een maand niks te eten hebben gehad. Of misschien moet ik naar het waar erger je je aan topic :rofl:

11 likes

Ik ook :cry:

1 like

Ik heb vandaag echt iedere seconde zon meegepakt en het was goddelijk.

4 likes

Ik heb net m’n gezicht gewassen met de charcoal scrub van lush. Bleef m’n hele gezicht een zwarte waas houden. Nu is het zoveel mogelijk eraf en ben ik rood.

2 likes

Ik kan me echt heel erg druk maken om straks na mijn studie. Ik mag maar een halfjaar in mijn huidige woning blijven en sta er dan gewoon alleen voor. En soms (zoals nu) maak ik me zo druk om dat idee. Echt kut want ik studeer pas over anderhalf jaar af maar toch achtervolgt het me :frowning:

Hahaha ik vrees dat ik 1 van die mensen ben :joy:

2 likes

Heb in hyperfocus 3,5 uur besteed aan het grondig schoonmaken van diepvries kipstukken van de lidl met appelazijn en besloot ook spontaan de boel te “fileren”. Dat laatste nooit gedaan, maar ben zo grondig te werk gegaan dat ik aan het eind niet meer herkende wat ik ging eten. Het vlees oogde ook een beetje grijs en ik kon mij niet meer herinneren of dat voor het spoelen en snijden ook zo was (ligt al 2 dagen te ontdooien), of dat het door de appelazijn komt. Heb het weggegooid en pizza besteld :roll_eyes:

Mag van mezelf nu geen vlees meer in huis halen de komende tijd want ik heb echt een hekel aan voedselverspilling. Is echt misdadig hoeveel ik heb weggegooid :cry:

2 likes

Ik heb net een blush van 44€ besteld, omdat mijn oma op sterven ligt en het haar lievelingsmerk is. En omdat ze altijd vindt dat ik te bleek ben en meer kleur op mijn wangen nodig heb. “Wat god niet geeft, heeft de Bijenkorf” zeiden ze in haar jeugd. Heb hem dus ook bij de Bijenkorf besteld. :pleading_face:

109 likes

Ik heb echt nul verstand van vlees. Maar moet je diepvriesvlees schoonmaken? En wat doet de appelazijn dan?

3 likes

Wat rot! Weet je al wel of je in dezelfde stad wil wonen? Dan zou ik gewoon vast gaan klikken voor een andere woning. Heb ik twee jaar geleden gedaan en had veel geluk. In moordtempo had ik opeens een woning via loting. Wel wat hogere leefkosten maar nog steeds heel blij mee en fijne gedachte dat niemand je er zomaar uit kan schoppen.

Vandaag was een kakdag. Wat doet moederdag toch zeer. Heel mijn lijf zit hoog in spanning en mijn menstruatie maakt me piekfijn duidelijk dat het voor mij nog niet is weggelegd.

10 likes

Ik vergeet elk jaar weer dat moederdag fucking vermoeiend is als je gewoon niet zo’n leuke moeder hebt :grimacing:

7 likes

Wat ontzettend fijn :orange_heart:

Ik sta nergens ingeschreven maar ik wil eigenlijk ook absoluut nog niet verhuizen. Ergens inschrijven moet ik wel echt gaan doen maar ik denk niet dat ik daar iets mee bereik nu nog :joy:

Wat een geluk dan! Ik sta al 3.5 jaar ingeschreven en reageer dagelijks op lotingwotingen, maar tot dusver geen geluk. De woningen hier hebben gemiddeld ook 1700 reacties ofzo.

1 like

Wel doen hoor! Er zijn best een hoop gemeentes waar je je gratis kan inschrijven. Gaat je nu misschien niet direct helpen maar je weet nooit wat de toekomst je brengt. En als je dan in de situatie komt dat je een huurwoning nodig hebt ga je jezelf dankbaar zijn dat je je eerder al hebt ingeschreven.
En als je er geen gebruik van maakt is dat natuurlijk ook niet erg. Maar dit is zoiets dat je maar beter zo snel mogelijk geregeld kan hebben.

Ik realiseerde me dit ook pas toen een collega ging scheiden en opeens een huis nodig had. Die was dus zo slim om zichzelf jaren geleden al in te schrijven waardoor ze zo iets had. Toen heb ik me ingeschreven bij een aantal willekeurige gemeentes. Mocht dan ooit de nood aan de man zijn heb je in ieder geval opties.

Edit: Pro tip, maar er ergens een lijstje van. Want tegen de tijd dat je in aanmerking komt voor een woning weet je waarschijnlijk niet meer waar je nou allemaal ingeschreven stond. En al helemaal niet meer wat je inlog was.

5 likes

Na twee weken vakantie, waarin ik verhuisd ben, morgen weer werken. Ik kan niet zeggen: met frisse tegenzin. Eerder met zure tegenzin. Het valt allemaal wel weer mee als ik bezig ben, dat ik weet ik wel, maar ik heb gewoon ff de energie niet. Ben niet uitgerust. Gelukkig donderdag weer vrij met Hemelvaart :joy:.

8 likes

Same here (zelfde werk ook geloof ik) 🥲

1 like

Godver, door een stom technisch probleem aan het werk tot zeker 23.30 ipv 23.00
En dan dus ook pas tegen middernacht thuis
Kutzooi

Alles behalve een woning vinden & goede bubble tea :slightly_frowning_face: