Wat je even kwijt wil #51

Ik was blij met het weer vandaag, maar toen bedacht ik me dat het gewoon mei is.

4 likes

Ja je moet daar ook mee oppassen want de maand erna was ik zwanger :flushed::joy: dus bezint eer ge begint

25 likes

@Whistle late reactie maar lees nu pas bij, ik las laatst de tip om een speelkaart (zo eentje uit een stok kaarten zeg maar) achterin je schoen tegen je hiel aan te doen. Het leer is vaak stug aan de binnenkant dus dan schuurt je sok/voet er tegenaan en dat los je op door die gladde kaart. Misschien heb je er iets aan :blush:

1 like

Ik heb dus niks gekregen van mijn vriend (ofja ik krijg genoeg normaliter) maar hij had ook geen taartje gehaald of slingers opgehangen en ben toch wel een beetje teleurgesteld want hij is normaal heel attent en romantisch :pleading_face:

Misschien dat ie je later nog verrast!
Gefeli trouwens ook!! :tada::tada::balloon:

Random maar ik zag dit en moest aan je denken

Zit ze gewoon met die grijns op dr smoel

22 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Felicitatietopic

Poh heftige dag, weer even gewoon acht uur les gegeven aan 28-32 kinderen. Overprikkeld :joy: niet meer gewend dit.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

Ik sta op een foto die genomen is tijdens een sectio en die foto staat nu in een artikel op een of andere mommybloggers site. En ik wil dit helemaal niet? Prima dat er foto’s worden genomen tijdens een sectio, maar ik sta daar mijn werk te doen en vind het helemaal niet chill dat ik ook in dat artikel sta. Dus heb contact opgenomen met het verzoek of ze die foto willen weghalen.

18 likes

Het zonnetje scheen en ik had het heel warm binnen dus ik heb me omgekleed, me ingesmeerd en ben buiten gaan zitten met m’n laptop. Werkplezier +10

Alleen het waait een beetje en er zit nu een wolk voor de zon

4 likes

Ik heb echt een drukke en hectische week gehad, ben gesloooopt. Over 45 min (lees: nu) lekker lang weekend. Zit al lekker in de zon :sunny:

2 likes

Het gaat regenen. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Uiteindelijk gaat het altijd regenen.

20 likes

Pas na 18!

Gelukkig maar, bij mij regent het al.

@anon4388265: mooie wijsheid, heel erg waar.

3 likes

Mijn broer staat nu oreopannenkoeken te bakken. Ik bereid me alvast voor op een thuisbezorgd bestelling

De eerste is al mislukt

26 likes

Ik wil alleen ff zeggen dat ik Sylvana Simons geweldig vind❤️

18 likes

Idee van een Oreopannenkoekk klinkt wel lekker though! Maar goed dat je een plan B hebt voor de zekerheid :grin:

1 like

Ja verkruimelde oreo’s :rofl:

1 like

Zat die van jou net te beluisteren en deze werd me net aanbevolen:

Love it.

2 likes