Wat je even kwijt wil #51

Ik was blij met het weer vandaag, maar toen bedacht ik me dat het gewoon mei is.

4 likes

Ja je moet daar ook mee oppassen want de maand erna was ik zwanger :flushed::joy: dus bezint eer ge begint

25 likes

@Whistle late reactie maar lees nu pas bij, ik las laatst de tip om een speelkaart (zo eentje uit een stok kaarten zeg maar) achterin je schoen tegen je hiel aan te doen. Het leer is vaak stug aan de binnenkant dus dan schuurt je sok/voet er tegenaan en dat los je op door die gladde kaart. Misschien heb je er iets aan :blush:

1 like

Ik heb dus niks gekregen van mijn vriend (ofja ik krijg genoeg normaliter) maar hij had ook geen taartje gehaald of slingers opgehangen en ben toch wel een beetje teleurgesteld want hij is normaal heel attent en romantisch :pleading_face:

Misschien dat ie je later nog verrast!
Gefeli trouwens ook!! :tada::tada::balloon:

Random maar ik zag dit en moest aan je denken

Zit ze gewoon met die grijns op dr smoel

22 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Felicitatietopic

Poh heftige dag, weer even gewoon acht uur les gegeven aan 28-32 kinderen. Overprikkeld :joy: niet meer gewend dit.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

Ik heb echt een drukke en hectische week gehad, ben gesloooopt. Over 45 min (lees: nu) lekker lang weekend. Zit al lekker in de zon :sunny:

2 likes

Het gaat regenen. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Uiteindelijk gaat het altijd regenen.

20 likes

Gelukkig maar, bij mij regent het al.

@anon4388265: mooie wijsheid, heel erg waar.

3 likes

Mijn broer staat nu oreopannenkoeken te bakken. Ik bereid me alvast voor op een thuisbezorgd bestelling

De eerste is al mislukt

26 likes

Ik wil alleen ff zeggen dat ik Sylvana Simons geweldig vind❤️

18 likes

Idee van een Oreopannenkoekk klinkt wel lekker though! Maar goed dat je een plan B hebt voor de zekerheid :grin:

1 like

Ja verkruimelde oreo’s :rofl:

1 like

Zat die van jou net te beluisteren en deze werd me net aanbevolen:

Love it.

2 likes

Je bent absoluut niemand hier tot last!
Naar om te lezen dat je omgeving je niet geeft of kan geven wat je verdient. Ik snap volledig dat het voelt als een negatieve spiraal, zulke eenzaamheid is vreselijk. Probeer te onthouden dat je zoveel meer bent dan je negatieve gedachten die je nu kapen, ondanks dat die er ook zeker mogen zijn.
Ik hoop dat je snel wat energie vind waarmee je je wat op kunt laden, social media dempen klinkt als een goede zet! Je gevoelens hebben al het recht uitgesproken te worden waar je dat voelt. Ik weet verder niet zo goed wat ik wil zeggen en wat er al gezegd is.

7 likes

@Daytona Ik hoop juist dat je hier wat kunt ventileren, voel je niet tot last. Ik vind het echt erg dat je naasten er niet voor je zijn, zoals eerder is gezegd denk ik niet dat dat aan jou ligt maar helemaal aan hen, is niet oke. Dikke knuffel :kissing_heart:

5 likes

Haha ik had blijkbaar geen nieuw label op een retourpakket gedaan, dus m’n te retourneren broek werd vrolijk net weer bij me thuis bezorgd :joy::joy:

25 likes