Wat je even kwijt wil #51

Ja echt bizar hè. Heel toneelstuk hebben ze opgevoerd aan de telefoon. ‘Wilt u anders de manager spreken als u het niet gelooft’ en dat soort dingen.

Fijn dat het bij jouw moeder ook goed is afgelopen!

Misschien kan je mailen?

Ja duhh!

2 likes

Ja

1 like

Misschien wat voor aura je draagt ofzo? :sweat_smile:

Ja of iemands outfit is gewoon lellik.

3 likes

Nouja die begeleidsters gingen met al die kinderen bespreken wat wij aan hadden en hoe we eruit zagen en dat vind ik sowieso al raar? Ik sta gewoon te wachten op mijn pakket? Maar dat kind zei bij mij een zonnebril, bij de mevrouw achter me een tas en bij de meneer voor me een fiets…

2 likes

Hoe is dat nog een vraag?

2 likes

Ik moet die van mij ook continu opladen, maar een nieuwe is zo duur. Gaan duurdere elektrische tandenborstels ook langer mee of niet?

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :sunglasses:

2 likes

Ik zag een haas met hardlopen! Dat vind ik elke keer weer tof.

9 likes

Gadver ik zat tv te kijken toen plots het luchtalarm af ging

Zit nu in onze schuil ruimte maar ik blijf maar explosies horen in de lucht van raketten bah bah bah alles trilt

24 likes

Uh waar woon jij :sob:

Edit israël dus? Sterkte!

2 likes

Oh dat klinkt eng. Heel veel sterkte! (Je woont in Israël denk ik?)

1 like

Pff jaa ik zag het nieuws net. Heel veel sterkte en stay save :two_hearts:

1 like

Sterkte! :heart:

1 like

Fuck man wat eng, stay safe :heart:

Ik heb een Philips sonicare waar ik 2x per dag mn tanden mee poets en die gaat een maand mee voordat ik hem weer moet opladen! Dus ja, denk het wel :wink:

Ik heb een buikkastje geverfd en net ook weer de handgrepen teruggezet, maar mijn spijkers waren echt te kort. Ook 2 keer op mijn vinger geslagen :cry:

Dank je wel iedereen :kissing_heart: ik heb het expres nooit over politiek maar als ik me zo voel in een relatief veilig huis met bunker en een iron dome hoe moeten de onschuldige mensen en kinderen die nu hetzelfde meemaken aan de andere kant zich wel niet voelen in gammele huizen zonder bunker en zonder afweersysteem. bah krijg er echt buikpijn van

45 likes