Ja tot nu toe bevalt het wel! Ik lag net met sokken aan in bed want dacht dat het veel te koud zou zijn. Maar het is juist prima zo.
Ik was vandaag even in de stad, liep er een vrouw in d’r blote tieten 🥲 sommige mensen kennen echt geen schaamte.
Het is 3 uur snachts en ik weet niet of ik mijn autolichten heb uitgezet dus ik ga nu kijken. Het is lekker weer. En ohja tuurlijk stonden ze uit dus nu weer slapen
Fijne dag van de verpleging
1000 euro aan huur
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik ben echt bang dat ik ook verstijf en niks doe op zo’ n moment :(.
@parapluie gefeliciteerd! Wat een rotsituatie. Kan je een lekker taartje bestellen om er toch nog een beetje een feestelijke dag van te maken?
——-
Ik stond net 5 minuten bij een stoplicht te wachten en in die tijd zag ik mijn tram aan komen rijden, stoppen bij de halte, en weer doorrijden. Altijd crisis bij dit kruispunt.
Gefeliciteerd! Ik zou lekker die online cadeautjes bestellen. Goede quarantaine activiteit haha.
En @Karl_Lagerfeld ook gefeliciteerd! Heb jij uiteindelijk nog een cadeau gekregen?
Ik zit te wachten op een berichtje van een vriendin die als het goed is inmiddels bevallen is. Zo spannend, duurt lang!
Ik haat SharePoint
Ik heb het gezegd om kwart voor 9 (we waren sinds 6u al wakker).
Hij schaamde zich en het was een deceptie want we kunnen niet eens knuffelen.
Maar, lichtpuntje, de zon schijnt!
Haha ja dat levert altijd stress op, als de site dan crasht. Wel fijn dat het gelukt is! Welk concert is het?
Dit breekt echt een beetje mijn hart… Knuffel!
Leuuuuuuk wat ga/wil je doen?
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar dit ligt niet aan jou maar 100% aan de mensen om je heen.
Je mag me altijd een PM sturen. Altijd up voor een terrasje