Wat je even kwijt wil #51

@Daytona Ik hoop juist dat je hier wat kunt ventileren, voel je niet tot last. Ik vind het echt erg dat je naasten er niet voor je zijn, zoals eerder is gezegd denk ik niet dat dat aan jou ligt maar helemaal aan hen, is niet oke. Dikke knuffel :kissing_heart:

5 likes

Haha ik had blijkbaar geen nieuw label op een retourpakket gedaan, dus m’n te retourneren broek werd vrolijk net weer bij me thuis bezorgd :joy::joy:

25 likes

@Daytona Echt geen sorry zeggen of denken dat je mensen tot last bent hier. Je hoeft absoluut niet je excuses aan te bieden voor wat je post, wat je voelt of wie je bent! Je doet ontzettend je best, en dat is al hartstikke goed en dat is genoeg. Wat @babushkababy zegt vind ik ook altijd een geruststellende: je bent niet je gedachten.
Ik heb geen idee (misschien heb je het wel gezegd en heb ik niet goed opgelet hoor) of je hulp hebt hierbij, maar zou dat anders misschien iets zijn voor je? Het klinkt als niet niks waar je doorheen gaat. Ik weet toevallig dat je heel laagdrempelig al via de Luisterlijn met iemand kunt bellen of chatten, zijn vrijwilligers waarbij je gewoon even je verhaal kwijt kunt. Ik hoop echt dat het gauw iets lichter wordt voor je, dikke knuffel en je mag me altijd een pb sturen als je dat zou willen.

3 likes

Gisteren pedicure gehad en nu Hots spontaan 1,5 uur gelopen met vriendin en haar kind. Ik heb niet zoveel met kinderen dus heb een lintje verdiend voor goed gedrag vind ik. Dik m’n stappen ook weer gehaald wajoooow dikke shit.

Nu lekker douchen en schone pyjama aan en dan nog lekker borduren :heart:

13 likes

Ik wil een massage, van 2 uur lang ofzo. Mijn rug en schouders en nek are killing me van de 10 uur per dag achter mijn laptopje.

1 like

Wax maken in een pannetje ging steeds mis. Dus overgestapt op de magnetron. Lette ik even niet op, is alles overstroomt in de magnetron. Echt weer iets voor mij.

Ik heb vakantie en wil dat aan de ene kant vieren met wijn en lekkere kaasjes uit m’n crisp bestelling
Maar ik ben ook heel moe dus ik wil eigenlijk naar bed

Misschien kaas eten IN bed :exploding_head:

29 likes

10 punten voor dat idee :smiley:

2 likes

Ik ga over 3 weken verhuizen en ik zou kunnen beginnen met spullen inpakken maar elke keer denk ik ‘nee als ik nu m’n boeken/cd’s/decoratie inpak dan lijkt het ineens zo ongezellig hier’. En ik durfde ook m’n winterkleding nog niet in te pakken omdat het steeds nog zulks kutweer was en ik een koukleum ben, maar misschien moet ik daar nu toch maar mee beginnen. Dat heeft tenminste geen invloed op de gezelligheidsfactor hier in huis.

2 likes

21 juni begint de zomer! Koop een bosje bloemen, doe die in de vaas en geef het als een vrolijk zomer cadeau.

16 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Ergernissen op je werk #2

Ik ben voor het eerst sinds maaaanden een avond alleen thuis, lig ik gvd nu al half slapend op de bank.

2 likes

Mijn vijfdaagse weekend is begonnen. HEERLAK. Morgen grote schoonmaak doen, heb er zin an!

5 likes

Ik denk bijna zeker te weten dat mijn man en een aantal collega’s iets van een verassing ofz aan het plannen zijn voor mijn verjaardag, wantja 30! Maar ik kan hier toch niet tegen haha

9 likes

Saaame!!! (Morgen wel nog storingsdienst. Echt even zin om keihard te boksen ak dagen

1 like

Kijkt iemand de waarde van de aarde ook op npo2 nu?

Vandaag een zak aarde gehaald en het is nu alweer op. Ik had toch voor 40 L moeten gaan, maar dat kreeg ik niet mee op de fiets. Sterker nog: ik kreeg het niet eens opgetild.

1 like

Heb echt al de hele dag zure smaak in mn mond, had net een appeltaartje en dacht dat ik ananas zat te eten??

1 like

Huh ik zie op tiktok dat iemand kwarteleieren van de jumbo heeft gekocht, deze in een broedmachine heeft gedaan en dat er nu 3 kuikentjes uit zijn gekomen?? Ik dacht altijd dat dat niet kon bij eieren in de supermarkt. Wel dus? Of liegt hij?

5 likes

Ja die zag ik ook! In de comments legde iemand uit dat kippeneieren uit de supermarkt nooit bevrucht zijn omdat er geen mannetjes bijlopen, daar zijn ze streng op, maar bij kwartels schijnt het moeilijk uit elkaar te houden te zijn dus lopen er ook per ongeluk nog mannetjes tussen, waardoor de eieren bevrucht raken. Kunnen niet uitkomen als ze niet gebroed worden door een kwartel of een broedmachine (en wie heeft er nou een broedmachine liggen), dus wordt gewoon verkocht.

Wil er wel spontaan vegan van worden, blegh. Word hier helemaal naar van.

2 likes