Jup.
Soms komt het op je pad he
Doe het! Noem hem pepe
Ja ze is ook perfect qua formaat dus het is ook niet dat het niet zou kunnen hier en ze kan dan zo leuk in een fietsmand en bij mijn voeten liggen als ik werk en dutjes op schoot doen als ik tv kijk en en en
Ja who am I kidding ik heb al een nieuw naambordje aangevraagd bij de woningbouw met een pootafdrukje erbij
Uit m’n hoofd tomatillo’s, tajin, epazote, chamoy, cactusblad, mole, salsa valentina, witte en blauwe masa harina, en gedroogde chipotle, pasilla, mulato, arbol, ancho en guajillo pepers! Niet echt voor een specifiek gerecht maar vooral ingrediënten die over het algemeen veel voorkomen in de Mexicaanse keuken
Ja, ik ben nu ook om
ik heb ook een tijd geleden lessen gevolgd, maar ik had echt precies hetzelfde als jij! had het gevoel dat ik maar heeeeeel langzaam vooruitgang boekte. lijkt me echt superleuk om thuis een paal te hebben, jaloers!
Ik luister elke dag boeken tijdens mijn werk. Vind het echt zo ideaal.
Ik moet mijn balkon nog verder opknappen (vlonders leggen en een hoge plantenbak), maar dan ben ik nog eens 150 euro kwijt. Duur grapje. En dan heb ik een klein balkon
Oh echt? Kun je je dan wel op het boek concentreren? Ik merk nu al soms dat ik afdwaal als ik ondertussen iets anders doe, en dan moet ik steeds terugspoelen haha
O, nee, geen last van. Maar ik luister wel vooral feelgood, Young Adult en kinderboeken zoals Nevermoor
Ah ja, dat scheelt! Ik luister nu ook wel eens Harry Potter terwijl ik wandel/kook/afwas. Merk dat ik dan soms ook bepaalde stukken maar half meekrijg, maar toch goed het verhaal kan volgen. Maar bij autobiografieën of self help boeken moet ik wel echt geconcentreerd luisteren.
Ik heb dat ook wel, maar bij dit soort boeken is het meestal minder erg. En ik luister ook weleens boeken die ik al ken, dus dat scheelt ook.
Ik kan met luisterboeken ook enkel naar de meer “luchtige” boeken luisteren, sowieso enkel fictie, (trage) detectives, young adult, boeken waarin je niet helemaal de draad kwijt bent als je 1 zin gemist hebt . Maar ook niet té trage boeken, want dan raak ik ook afgeleid.
Ik heb net mijn eerste echte vergadering geleid. Ik vond het best spannend, maar het ging goed .
ja precies! tijd om dingen uitgebreid te oefenen was er in de les niet echt. lijkt me echt leuk om thuis op mijn gemak te kunnen oefenen, maar ik heb helaas geen plek (of geld) voor een paal maar zodra dat verandert ga ik het zeker overwegen. veel plezier!!
Ik heb echt continue honger is zo vervelend, ik was pas om 10 uur wakker en heb sindsdien 2 flatbreads met mozzerella en tomaat gegeten, een wortelwrap met kaas en wat macarons en ik heb de hele tijd gewoon nog steeds honger.
Echt kut weer wij hadden gelukkig nog plekje bij 0lijf kunnen vinden. Maar heel lekker is t niet met dit weer
Huh hoe kun je hem verdedigen dan