Kan ook komen doordat je die klep niet gelijk open doet en t mesje dus in een nat cupje laat zitten.
Anyhow je kan je apparaat oplaten halen en dan kunnen zij miss iets voor je repareren.
Ik kijk een film op Netflix met Michiel Huisman
Mannen en vrouwen is gescheiden (tenminste, dat was toen zo haha). Dus dat helpt misschien bij je huisgenoten
Mahahah de veenmol zit in per seconde wijzer
Heb echt een heerlijke dag gehad, lekker cocktails gedronken in de zon wel jammer dat ik morgen weer gewoon de hele dag moet werken
Waar is die gebleven eigenlijk
Ik had mijn wifi wachtwoord veranderd maar daardoor deed mijn chromecast het ook niet meer. Net 3 kwartier mee lopen kloten maar uiteindelijk deed terugzetten naar de fabrieksinstellingen de trick.
Chromecast 0 - Airy-fairy 1
Lelijk huilen door het einde van Selena.
En dat terwijl ik het verhaal ken en de film en 10x heb gezien ofzo.
Een saffraan pistache rozen macaron ofzoiets in die richting lijkt me echt lekker, maar kan nergens een shop vinden die zo’n combinatie verkoopt. Überhaupt geen saffraan macarons eigenlijk?
Ik verveel me vanavond echt extreem. Voor mijn gevoel is het ook al 3 uur 11 uur ofzo. Maar heb ook nergens zin in.
We hadden vandaag voor het eerst in ons leven een avondmaaltijd van Hello Fresh en het was lekker, maar lig nu in bed met honger.
Nu vragen we ons af of het nou weinig is of dat wij normaal zoveel vreten met zijn tweeën. Zal dat laatste wel zijn.
Ik heb zo’n zin om een tijd in het buitenland te gaan wonen in mn eentje. Misschien ga ik het wel gewoon doen als het allemaal weer normaal is.
Porties zijn ook niet heel ruim inderdaad
Hahah moet altijd denken aan een forummer die hellofresh verdedigde van
Jaa als je er gewoon wat brood bij doet of extra dit dan is het een prima portie!!!
Is niet het hele punt van €48 euro per dag dat het smaakt én je vult zonder dat je ook nog eens extra brood moet stouwen.
Whaha ja!! En het bijzondere is dat wanneer je drie of vier porties besteld, je dan ook 1,5-2 keer zo veel krijgt. Echt pure magie Met dank aan Mascha voor deze briljante tip
Ik heb een nieuw en veel groter dekbed gekocht om echtelijke ruzies in te dammen en oh my god wat is dit chill En ik lig er nu ook nog alleen onder, wat een feest
Ik voelde me vandaag zo overprikkeld en rot. Vanmiddag ook een uur geslapen en nu alweer moe… ik lig dus al in bed en ga slapen. Hopelijk voel ik me morgen wat beter.
Haha m’n vriend had dit geregeld en hij zit nu ook beneden op de bank keihard vol te houden dat hij geen honger heeft.
Ik heb 2 weken hellofresh geprobeerd en ik vond de porties ook karig #honger #neveragain
Ik moet zondag naar mijn schoonouders en ik kan daar dus nu al tegenop zien
Zijn best aardig hoor maar heb wel wat beters te doen