Wat je even kwijt wil #51

Huh maar kan je dan niet beter overstappen naar een box met betere porties?
Ik heb zelf marleyspoon en van de 16 gerechten hebben we pas 1 x gehad dat het precies /net aan genoeg was (dat was met soep).
Mijn zus eet trouwens altijd grote porties en die heeft komende maand ook een box dus ben benieuwd of het voor hun ook genoeg is.

Ikea click&collect saves your life! Lekker bestellen en ophalen zonder je in die mierenhoop van mensen te moeten mengen.

1 like

Grappig, wij hadden het laatst ook om te testen.
En juist altijd over, vonden de porties veel te veel.
Vraag me echt af waar dat aan ligt, mijn vriend en ik zijn grote eters, beide krachttraining dus ook echt wel honger. We hadden laatst zoveel over dat we de volgende dag er ook mee geluncht hadden.
Ik had de reacties hier ook al gelezen, dus was voorbereid op t ergste.
We eten wel vega, kan dat t verschil zijn?

1 like

Ik was laatst weer heen.
Heeeeeeerlijk even een momentje voor mezelf terwijl er iemand aan me loopt te porren en doen.

1 like

Huhhh die had ik ook, lag dus niet aan mij.

Edit: in de app en op het bijgevoegde papier staat overigens wel paprika ipv sla. Blijft lame dat het broodje met sla is afgebeeld en geen paprika.

1 like

Vandaag voor de laatste keer naar mijn ouderlijk huis voor mijn ouders verhuizen. Zo raar! Straks ga ik niet meer even ‘naar huis’ maar echt op bezoek bij m’n ouders

11 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: AppleWatch vrienden

Ben altijd verbaasd als mensen forummers missen. Ik merk het 99% van de tijd niet eens tenzij de sfeer er opeens beter op wordt :rofl:

30 likes

Gister in een opwelling een proefabonnement op storytel genomen en ben nu vier boeken door elkaar aan het luisteren haha. Wel super chill voor tijdens het wandelen of koken ofzo. Weer eens iets anders dan een podcast. Denk dat ik het wel houd!

6 likes

Ik veroorzaakte bijna een kop-staartbotsing omdat ik helemaal op ging in Blijf bij mij van André Hazes en Gerard Joling :sweat_smile:

13 likes

:grin: * verplaatst naar opbiechttopic *

3 likes

Ik twijfelde nog maar daar vond ik het te licht voor hahaha

Bij onze jumbo was rr iemand 50 geworden dus we kregen gratis tompoezen :heart_eyes:
Verder heb ik alle ingredienten voor loaded nachos gehaald behalve de nachos

29 likes

@Leukocyten ik had dit ook. Heb dit recept eerder gehad en toen zat er wel sla bij. Vond het wel heel erg lekker!!

1 like

Mijn wc grenst aan die van de buurman, en ik vind het zoo ongemakkelijk als ik op de wc zit en ik hoor hem ook :tired_face:

4 likes

Haha gezellig synchroonpoepen!

13 likes

Haha dat heb ik ook, hoor gelukkig niet iets in de pot vallen, maar hoor ze wel praten. Mijn buren poepen denk ik graag met de deur open zodat ze gewoon door kunnen kletsen, maar ik hoor dan elk woord. :joy:

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik vind dit ook zo lekker. Eens in de zoveel tijd zet ik het weer aan als ze een mail sturen van: hey we missen je. Neem een maand voor een euro. Of twee maanden voor 2 euro. Vind 12/13 om soms best veel maar onder hobby en wandelen is het inderdaad zo lekker!

1 like

Geen idee, gister was het Flammkuchen en dan krijg je er elk eentje, normaal zouden wij er vier maken of toch tenminste drie. :joy:

Heb ‘m net geappt dat ik nu nog steeds honger heb door te weinig eten gisteravond. Gezien het fenomeen “slaapschuld” bestaat pleit ik nu voor de “eetschuld” die ingelost dient te worden door middel van bitterballen ofzo.

2 likes