Wat je even kwijt wil #51

Man man man. Ik heb vandaag (digitale) opleiding, maar wat een gezever. Anderhalf uur bezig en er is nog niets nuttigs gezegd :roll_eyes:.

1 like

oyeah ik was net ff naar kruidvat om nieuwe douchegels te kopen (voorraad was bijna op) loop ik tegen aanbieding van mijn favoriete droogshampoo. 4 voor 10 euro. Hots!

Vanmiddag weer peeling, zie er na de eerste keer eigenlijk wel een beetje tegen op. maar goed, wie mooi wilt zijn…

2 likes

Ik heb een tiktok gemaakt en het is al door 685 mensen bekeken.
Ik voel me stoer :joy:
Het is gewoon een filmpje dat ik met mijn kitchenaid verse jus maak​:joy::joy:

16 likes

Kan het niet zijn dat ze je niet lastig willen vallen? Of dat ze niet weten wat ze moeten zeggen/doen en dan maar niets doen? De meeste mensen kunnen moeilijk omgaan met dit soort dingen.

2 likes

Fuck ik heb mijn wenkbrauwen net geverfd en het er iets te lang op gelaten. :neutral_face:

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Bah per ongeluk een salade gekocht met koriander erin :nauseated_face: kan je week nog slechter beginnen

2 likes

Het voordeel van digitaal vind ik dat je dan gewoon wat anders kunt gaan doen en je camera uitzetten. Had laatst weer een fysieke bijeenkomst van iets, een soort cursus, en vond het echt moeilijk om me weer aan te passen en besefte hoeveel tijd alles eigenlijk kost als je ondertussen met goed fatsoen niets anders kan doen.

3 likes

Haha, ja, dat is waar. Deze opleiding duurt 2 dagen en dit is de voorlopige tussenstand:

  • was geplooid
  • badkamer gekuist
  • gestofzuigd
  • heel veel mails gelezen (ik loop wat achter met m’n inbox)
  • wat paperassen opgeruimd
    :rofl:
16 likes

Iel, ik vind dat ze koriander sowieso niet zomaar in salades moeten stoppen. Gewoon in een apart vakje of zakje, gescheiden van de rest van de salade.

12 likes

Doen!! Er bestaan op het hbo ook opleidingen die speciaal op ervaringsdeskundigheid is gericht.

1 like

De peuter van mijn buren huilt/schreeuwt maar volgens mij huilen zijn beide ouders op dit moment mee? Klinkt gezellig daar.

10 likes

Precies de reactie die ik ook zou geven als mijn kind zou janken

21 likes

Paperassen :pleading_face: was geplooid :pleading_face:

12 likes

Ok even checken hoor. Ik heb nu een jaar een TV abbo bij Ziggo en kreeg daar een gewone mediabox bij. Zie nu op hun site dat je inmiddels bij het zelfde abbonement een betere mediabox krijgt voor dezelfde prijs. Een waar je bijv wel mee Netflix op tv kunt kijken, dat kan ik nu niet. Dus ik chatten met een Ziggo medewerker of ik niet die betere box kan krijgen, maar nee, dat kan niet, ze moeten van hun oude boxen af (zo zegt hij het zelf!). En krijg ik uiteindelijk als antwoord: ‘Dat begrijp ik, maar Ziggo bepaald dit, ik kan je verder hiermee niet helpen.’ MAAR JIJ BENT TOCH VAN ZIGGO? DAAROM CHAT IK TOCH MET JOU? :cry:

Snap ook wel dat zo’n klantenservice jongen niet zomaar dingen kan toezeggen maar vond dat zo’n rare opmerking haha. Maar ben ik nu inderdaad zo’n zeikende boomer Karen zoals ik me voel of heb ik ook wel ergens een punt?

2 likes

Maar dit is toch precies wat hij bedoelde. Dat Ziggo (het bedrijf, het beleid) bepaalt wie wel/niet zo’n nieuwe box krijgt. En hij dus niet.

5 likes

Finally :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik lig bij het zwembad terwijl mn vriend mn voeten insmeert met zonnebrand creme :ok_hand:t3:

46 likes

Ja heb je helemaal gelijk in, maar bedoelde meer dat je dan toch verwacht dat hij zelf iemand erbij gaat halen die wel antwoord op m’n vraag kan geven? Als ik op mn werk een vraag niet weet ga ik zelf op zoek naar iemand die dat wel kan, dan zeg ik niet ‘dat weet ik niet, doei’. :sweat_smile:

Kreeg nu ook als antwoord dat ik een klacht kon indienen via het contactformulier, maar dat ik dan waarschijnlijk dezelfde reactie krijg. :grimacing:

1 like

Er werd net aangebeld dus ik doe de deur open. Staat daar een vrouw met een telefoon in haar handen en zegt “Ik ga iemand heel blij maken!”. Dus ik kijk naar die telefoon en zeg “Die is niet van ons”. Zegt ze “Ook niet van je vader?” … Ik ben gvd bijna 30 en dit is mijn eigen huis. Ik woon hier niet met mijn ouders. :joy:

60 likes