Wat je even kwijt wil #51

Ben dus verhuisd naar een stad. Kan opeens kiezen op thuisbezorgd en ubereats. Waar ik eerst woonde had je 1 pizzatent met zo’n busje en verder kwam je de boel maar gewoon halen. Vind het gewoon zielig om eten te bestellen omdat die bezorgers er altijd zo ongelukkig uit zien :joy:. Ben dus nu zwaar in dubio of ik iets ga bestellen hahaha. And if so: mac of sushi.

4 likes

Sushi.
Altijd :sushi:
Mac moet gewoon door de drive worden gehaald

7 likes

Hier is geen drive! Vanuit mijn boerendorp was ik er binnen 8 min, hier minstens 15 min. Dramatisch!
Wel twee maccies in de stad maar die zit vol met Deutschers en is me veel te druk.

3 likes

Dan heb je dus al je antwoord.
:sushi:

Ik zit een beetje te gamen en ineens ruik ik zulk lekker eten. Ik moet echt socialer gaan zijn met de buren.

7 likes

Ik zit aangeschoten in de trein helemaal te twijfelen of ik nog langs de winkel/snackbar ga maar ik bedenk me net dat ik nog koekjes én Ben&Jerry’s thuis heb. Wat een hemel

8 likes

Gister al sushi besteld en nu na 2 wijntjes pizza en tiramisa besteld. No shame in my bestelgame

10 likes

In de stad hiernaast is een nieuwe Poke Bowl tent geopend en ik heb dat echt nog nooit gegeten dus net besteld. Echt lekker :heart_eyes: Goed om te onthouden voor als ik weer per se iets wil bestellen maar wel gezond wil.

3 likes

Ik ga morgen op de fiets naar m’n ouders (90 km) en ben een beetje zenuwachtig!
Gelukkig wel op de elektrische fiets dus ik heb beide accu’s inmiddels opgeladen, m’n powerbank ook want ik heb m’n mobiel nodig voor de route, ik heb een waterdicht hoesje geïnstalleerd op m’n stuur (wederom, voor m’n mobiel + de route), vanavond nog koekjes bakken om mee te nemen en ik ben er klaar voor, denk ik?
Ik schat er zo’n 4.5 uur over te doen en dat is grotendeels door duingebied, ik heb er zin in :star_struck:

79 likes

Offff ze weten het heel goed te verbergen! Wel bizar dat ze het al jaren denkt.

Hahah ok dan zou ik het inderdaad ook wat minder serieus nemen als ze zo denkt :joy:

Ik weet niet wat voor werk hij doet maar er zijn denk ik weinig mensen die ff op hun werk seksen :joy:

2 likes

Tof!
Heb je drinken mee?

Je wilt niet weten hoe vaak we vieze mannetjes bij het ondergoed zagen ronddwalen :nauseated_face:

2 likes

Ja, ook!
Ik wil ook weer niet te veel mee + drinken want dan moet ik naar de wc en ik denk niet dat er veel openbare toiletten open zijn tegenwoordig, of wel? Ik ga vanaf Den Haag langs de kust fietsen dus ik zou eventueel nog in Noordwijk, Katwijk oid kunnen pauzeren, dat is ongeveer halverwege

4 likes

Ja, dat is wel een heel goed punt eigenlijk! Ik snap ook zeker wel dat er mensen zijn voor wie dit goed werkt. Was ook een beetje kort door de bocht geformuleerd van mij, want idd niet iedereen werkt/denkt op dezelfde manier. Iemand zou weer over mij kunnen denken van: je denkt te veel na en stelt te veel eisen natuurlijk haha.

Ik ben idd ook maar één keer écht heel erg verliefd geweest. Dat ik de avond toen ik hem ontmoette naar huis liep en bijna wilde janken omdat ik zó blij was. Als ik gewoon alleen naast hem kon zitten en naar hem staren was ik al zielsgelukkig. En ik denk dat dat ook heel erg meespeelt in mijn kieskeurigheid. Dit heb ik zo ervaren destijds, en voor minder dan dat is het voor mij niet interessant om een relatie aan te gaan. Ondanks dat ik mijn twijfels heb dat dit soort gevoelens echt nodig zijn voor een goede relatie (want verliefdheid verdwijnt), en in hoeverre speelden er bij mij andere factoren mee voor dat gevoel (oudere jongen die waarschijnlijk niet voor altijd in NL ging blijven dus ‘extra spanning’).

2 likes

Nja, ik weet niet hoeveel je zweet, maar drinken mee is gewoon verstandig, teveel drinken vaak niet inderdaad (maar ik heb een plastuit voor lange afstand lopen haha). Edit en nu de horeca weer open is, is in geval hoge nood dat ook weer een optie trouwens!
Mooie route ga je ook doen, dat fietspad door duingebied ken ik wel beetje. Veel plezier.

2 likes

Meh ik heb aanstaande 2 weken een aantal belangrijke deadlines en ook nog tentamens. Maar was vandaag te moe om iets te doen en nu stress ik zwaar dat ik niks gedaan heb vandaag.

Ik was van plan een liter mee te nemen en te stoppen voor wat extra’s onderweg! Het wordt morgen niet zulk lekker weer en ik heb wind mee dus denk dat het qua zweten wel mee valt, doe ik normaal wel snel ja haha
Dankjewel, ik ben erg benieuwd! Ik ken de gebieden wel apart van elkaar maar nooit zo het hele stuk gefietst :star_struck:

1 like

Klinkt super leuk! Succes met fietsen. Ik weet niet of je nog stations tegen komt, maar daar zijn de wc’s sowieso open!

1 like

Nee precies, dat van die factoren denk ik ook. Dat verliefdheid overgaat bedoelde ik mee in een lange relatie, dat het dan meer overgaat in houden van en dat idd de overdreven verliefdheid waarin je nauwelijks in staat bent over iets anders na te denken weggaat. Dus dat dat dan eigenlijk ook niet perse een eis hoeft te zijn dat het vanaf het begin aanwezig is. Bij mij is het nu ook zo’n tien jaar terug dat ik hem ontmoette, en ik heb zojuist mijn halve zondag gespendeerd aan het zoeken van een crappy Zuid-Amerikaanse livestream zodat ik hem kon zien voetballen. Dus bij mij is het ook nog niet zo over haha. Maar idd alle dingen waardoor ik ooit voor hem viel, zijn nog steeds aanwezig. En dat maakt het ook lastig, want iedere andere jongen wordt gelijk op die punten gekeurd/vergeleken. Met andere exen heb ik dat ook niet. Dus ik ben ook wel gewoon een beetje jaloers op mensen die snel verliefd worden en niet ‘blijven hangen’ zoals ik. Ondanks dat ik wel blij ben met hoe mijn leven eruit ziet, dus ik ben ook niet perse op zoek naar een relatie. Soms zou ik alleen graag weer een keer zoiets ervaren. Of iig iets meer voelen dan: “oké gebaseerd op deze analyse van mijn hoofd over jouw karaktereigenschappen kun jij er wel mee door als partner.”

1 like